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supreet
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

3
Bewertet am 16.12.2022

Facilio CAFM Solution

Value for money, easy to use

Vorteile

User friendly interface, graphical display of process and can be customized by the user very easily.

Nachteile

Appointment scheduling feature is not available

Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Branche: Hausmeisterservice
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

3
Bewertet am 21.6.2019

overall end user

Vorteile

easy of usage, understanding, Options are specific, easy to attached files. reports are customized,

Nachteile

PPM we cannot schedule in our priority, Reports generating option not good, Search and filter option need improvements, Monthly work order reports very difficult generate, unique task ID for each task and ppm not displayed in work order as well as report. scroll option very difficult for usage.

Ashich
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 13.12.2022

Facilio user review

easy to use if the mobile application worked properly

Vorteile

It is covering all the area and giving the approximate data.

Nachteile

Most of the time facilio mobile application is not working with my android phone.

Hostilio
  • Branche: Hausmeisterservice
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

3
Bewertet am 31.5.2019

Growing up together

We are growing up together and we really need to make it real for the customers because we are introducing something new for the market.

Vorteile

The possibility to use the platform as a central point of information for end users and also form services providers.
As we are working on it, the possibility to integrate iot information and utilities and facilities metrics should provide to our customer important operational savings
The support team from Facilio makes the difference too.

Nachteile

The maintenance management area.
We are stil facing some problems to introduce the data into the system.
We also face some problems to work with the iot sensor information

4 von 4 Bewertungen

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