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Nutzerbewertungen zu eMaint CMMS durchsuchen

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Boyd
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 1.10.2020

eMaint Rated one of the Top CMMS for a Reason

We moved to eMaint when our last CMMS corrupted data and the vendor wouldn't help get it fixed without thousands of dollars of support time. We transitioned to eMaint within just a couple of weeks from first contact to implementation.

Vorteile

Easy to use and configure. Implementation team is awesome in getting us up and running. Support team is always there, always polite, and always takes care of our questions. Even if I do something to mess something up, they patiently help me correct it. Within just a few weeks new employees become proficient.

Nachteile

There are some things we would like to see - like the ability to mass delete records, open work orders on multiple assets at once.

Dan
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 27.1.2022

Dan

Great so far with 35 installations completed and 20 left to go.

Vorteile

Ease of use and deployment and cost and support

Nachteile

Language limits, issues with data conversion

Kristijan
  • Branche: Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr
  • Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 10.7.2019

eMaint CMMS - Review

eMaint created effort less PM maintenance and made it paperless. All activities monitored and flagged no missed inspections and 100% audit compliance. Working on condition monitoring with Fluke vibration sensors that are excellent addition to our CMMS. Workload is captured/measured and adds value to our technicians performance and enables them to further develop and realise were we are falling behind. Senior Managers are impressed to have data presented to them and available when needed.

Vorteile

Ease of use, simple data importing strategy using excel, navigation, dashboards

Nachteile

You need to double-click on side tabs bar (ex. Dashboard, Assets) to select the items it's really annoying should be one click and to display my data list.

It's good to have right click option on column to add new field (asset info, description or etc.) and drag columns to put them in preferred order instead arranging them in the window menu.

In Betracht gezogene Alternativen

IBM Maximo Application Suite und IFS Ultimo

Gründe für den Wechsel zu eMaint CMMS

Vast experience and trust earnt with Fluke tooling and equipment, plus excellent customer service, great demonstration.
Michael
  • Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
  • Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

5
Bewertet am 20.8.2018

So much functionality

Vorteile

-Endless customization to your needs
-Adding work orders (or work order requests) is straightforward
-User hierarchy is very useful for giving access levels throughout the organization
-Web-based so you can access it anywhere
-They will send trainers out to your site to teach you and your team how to set up and use the software
-Can connect it to monitoring tools for easier data collection

Nachteile

The reports themselves can be quite difficult to set up. When I called customer service, they told me they'd rather set the reports up for the end users rather than trying to train people how to set up their own reports. Once the reports are set up they're super easy to run.

Mark
  • Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
  • Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.10.2016

Eight plant roll out went great!

We started this process in 2015 in one plant. Added 110 PM's per week. We have now copied this process in six other plants with two more planned later this year. Customer service was great, onsite tech support was great.

Now that we have the PM's entered we want to start tracking costs by asset number and rolling out new dashboards for real time information.

Vorteile

Easy to use. Great customer support!

Nachteile

Still getting used to the new upgrade.

Jeff
  • Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
  • Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 17.8.2018

Emaint Excellence

Love this CMMS.

Vorteile

The support staff makes the transition perfect. The main page has all the info I need to run all three of my sites.

Nachteile

Takes a long time to install all aspects. I would like to have a few more techs for the price, maybe balance admin and techs better.

6 von 6 Bewertungen

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