4,4
Gesamtbewertung
Bewertungen

4,4
Gesamtbewertung
Bewertungen

Alle Bewertungen zu eMaint CMMS Filter anwenden

Filtern nach:
Sortieren nach:
2 von 295 Bewertungen

Nutzerbewertungen zu eMaint CMMS durchsuchen

2 von 295 Bewertungen

Alle Bewertungen zu eMaint CMMS Filter anwenden

Filtern nach:
2 von 295 Bewertungen
Sortieren nach:
Boyd
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 1.10.2020

eMaint Rated one of the Top CMMS for a Reason

We moved to eMaint when our last CMMS corrupted data and the vendor wouldn't help get it fixed without thousands of dollars of support time. We transitioned to eMaint within just a couple of weeks from first contact to implementation.

Vorteile

Easy to use and configure. Implementation team is awesome in getting us up and running. Support team is always there, always polite, and always takes care of our questions. Even if I do something to mess something up, they patiently help me correct it. Within just a few weeks new employees become proficient.

Nachteile

There are some things we would like to see - like the ability to mass delete records, open work orders on multiple assets at once.

Michael
  • Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
  • Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

5
Bewertet am 20.8.2018

So much functionality

Vorteile

-Endless customization to your needs
-Adding work orders (or work order requests) is straightforward
-User hierarchy is very useful for giving access levels throughout the organization
-Web-based so you can access it anywhere
-They will send trainers out to your site to teach you and your team how to set up and use the software
-Can connect it to monitoring tools for easier data collection

Nachteile

The reports themselves can be quite difficult to set up. When I called customer service, they told me they'd rather set the reports up for the end users rather than trying to train people how to set up their own reports. Once the reports are set up they're super easy to run.

2 von 2 Bewertungen

Ähnliche Kategorien