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Kier
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.7.2017

Very attentive bunch!

Improve company cash flow.

Vorteile

Automation, saves a lot of time when dealing with high volume invoices and how it records correspondence is genius.

Nachteile

Needs more reporting features. I'd like to see some more on cash flow predictions and responsive contacts.

Laurel
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 29.1.2017

Excellent and simple invoice chasing

Chaser is great because they send reminder emails each week prior to the emails being sent to clients, so there is time to rectify any errors. It has saved me loads of time and energy worrying about manual follow-ups.

Vorteile

It is very simple and they give a long extended trial.

Nachteile

It is not very customisable and the emails don't come out of our mail server.

Claire
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 1.8.2017

The customer service is fantastic & Chaser has made a huge difference in getting cash in...

Vorteile

It is very easy to understand and use. I can review chasers before sending and alter if needed. I like that you can customise the templates and create schedules based on varying customer/client needs

Nachteile

There are a few minor inconveniences such as having to select 'view 100' each time you visit the page and not being able to add notes for the customer (has to be added for each invoice)

Kristin
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 28.7.2017

It does all of the work for me

Vorteile

Its easy to use, inexpensive and it automates what would normally take me hours. Its has already saved us lots of money. I like that it lets me easily see each of the companies under our Corporate structure instead of having operate logins.

4 von 4 Bewertungen

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