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Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
3
Bedienkomfort
2
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 13.4.2019

Effective Sales tracking

Effective sales tracking for acquisitions team, ease of navigation. Lacks some sophistication. I

Vorteile

Appearance, ease of navigation, tagging facility .

Nachteile

Does not translate to wider needs of business , clunky group communications.

Nasr
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 4.8.2020

Easy to Use For SME's

I like it very much. Its user friendly and easy to setup. Customer service is first class. Just get some good canned reports set up and it will be great.

Vorteile

Its ease of use and setup. We were able to setup three users in very little time and get the results that we required. Importing data was easy and setting up custom fields and tags was no problem.

Nachteile

Reporting could use some depth. For example it would be useful to see customers contacted on a daily, weekly and monthly basis. A section with pre set but customisable reports would be nice

Antwort von Zestia

Thanks for taking the time to review us Nasr. It's great that you found Capsule so easy to get started with. With regards to the depth of reporting, my colleague Jade from the customer support team has been in touch to help you out with this.

Beantwortet am 18.8.2020
Wei Lian
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 23.7.2020

Capsule saves me a tonne of time in CRM

Easy to segment client list

Vorteile

Tracks for tasks and projects ensure I'll never miss taking an important action for business

Nachteile

Small file size upload limit for the free plan

Antwort von Zestia

Hi Wei Lian, Chloe here from Capsule. Thanks for taking the time to write a review. It's great to hear how the Tracks functionality is helping you to keep on top of projects and tasks!

Beantwortet am 3.8.2020
Charles
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 7.6.2020

Easy to set up, customise and use

We moved from managing our pipeline and contacts on a spreadsheet to loading everything onto Capsule is a few hours. We then enabled the Xero integration which was very easy to do.
It is now much easier to manage our customers and pipeline, load and monitor our activity and to report on progress.

Vorteile

Easy to set up, and to customise to our own processes and terminology. Easy and intuitive to use. Great integration with Xero

Nachteile

Nothing but it seems you have to put 40 characters in this box

Antwort von Zestia

Hi Charles, Chloe here from Capsule. Thanks for taking the time to leave a review. It's great to hear that you found Capsule easy to set up and customize and that it's helping you to manage your customers more efficiently.

Beantwortet am 30.6.2020
Yelena
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 24.6.2021

Great CRM

Great

Vorteile

Easy to use CRM, one of the best I worked with. - I am Global Head of Investor Relations, and I definitely need a well working CRM.

Nachteile

N/A - Have not found a drawback yet ....

Antwort von Zestia

Hi Yelena,

Thanks for taking the time to write a review - we really appreciate that. We love hearing that Capsule is easy to use as that's exactly how we've designed it!

Beantwortet am 29.6.2021
Timothy
Timothy Mehr Details anzeigen
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.6.2016

Adam
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 21.12.2017

A great lightweight CRM

I've really enjoyed using Capsule CRM as an inexpensive, efficient way to monitor my interactions with my top prospects.

Vorteile

- Mobile app
- Ease of use
- Ability to print (I know, old school, but I enjoy being able to print off a list of prospects and dial them)
- Tags/categorizations so I can sort different types of leads, prospects, and clients.

Nachteile

At times, difficult to integrate with texting/calling. Would like to do that more seamlessly from the app

7 von 7 Bewertungen

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