Netcore Customer Engagement

4,5
Gesamtbewertung
Bewertungen

4,5
Gesamtbewertung
Bewertungen

Alle Bewertungen zu Netcore Customer Engagement Filter anwenden

Filtern nach:
Sortieren nach:
1 Bewertung

Nutzerbewertungen zu Netcore Customer Engagement durchsuchen

1 von 26 Bewertungen

Alle Bewertungen zu Netcore Customer Engagement Filter anwenden

Filtern nach:
1 Bewertung
Sortieren nach:
Aashish
Aashish Mehr Details anzeigen
  • Branche: Bekleidung & Mode
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.12.2017

It has been a pleasant experience for us at Myntra, to use Netcore for our Campaign Management.

Vorteile

Great at getting segmentation and personalization done for campaigns. We have been using it to reach out to different customer segmentation with suitable campaigns depending on their purchase behaviour, RFM and other parameters.

Nachteile

Can further improve the product UI. However the product is good and keeps the campaigns execution task pretty simple in present format as well.

Antwort von Netcore Cloud

Hi Aashish, Thank you for reviewing Netcore Smartech. We are pleased to hear your positive feedback and appreciate the gesture of taking out time to review us! Team Netcore

Beantwortet am 21.12.2017
1 Bewertung

Ähnliche Kategorien