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Smrutranjan
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 29.3.2019

Best software

4.5
best user-friendly software.

Vorteile

a lot of features // like reports and house view

Nachteile

night audit and kill night audit and rest all are fine.

Antwort von Hotelogix

Hi Smrutranjan,
We appreciate your feedback.
Customer Experience is at the core of what we do here at Hotelogix, and we understand that user-friendliness is an integral part of it.
Should your issues persist, please feel free to get in touch with our support team. We look forward to adding value to your hotel to the best of our ability.
Do take a look at our recently launched Marketplace and let us know your thoughts.

Beantwortet am 9.4.2019
Luis
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 23.9.2016

Hotelogix, the team and software to make your business thrive!

When we started our hotel business, we knew that we needed software that had a proven track record and excellent customer support. After careful research, we chose Hotelogix. Since then, we have tripled in size and the Hotelogix team has been there with us all the way.

I would recommend Hotelogix for businesses of any size. It is a technology and service partner you need to have.

Vorteile

The customer support and the reporting.

Nachteile

It would be nice, if it had an inventory system.
it would be nice if it had a calendar for employee shifts.
it would be nice if it had a tablet version.

2 von 2 Bewertungen

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