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Laura
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 29.12.2020

Admin Review - Laura Spear

Vorteile

In a company environment where you have employees overwhelmed with workload and critical systems that need to be in place, pipefy has allowed us (with much thoughtful construction and automation) to ensure that these systems don't slip and get attention from all parties involved.
The automated delivery and rules are great. The phase descriptions are very helpful.

Nachteile

The only thing that might help clients be more successful at utilizing all of the benefits of the platform is if you had the ability to do an in-person consultation with administrators to ensure that their pipes are developed how they need them to be and answer all hanging questions as it starts to be used.
It would be helpful if a card were in a phase without being acted on if there could be some exponential alerting. Perhaps this is available, I just never discovered.
There is a steep learning curve to thinking like a pipe! ;)

Ralph
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 29.10.2019

Pipefy review

Vorteile

The horizontal flow or the work environment and the customizabilty.

Nachteile

Some automation lag, but I am in Africa so the delay is most likely from my side.

In Betracht gezogene Alternativen

Zoho CRM

Gründe für den Wechsel zu Pipefy

Horizontal flow and auto updateble fields in other pipes.
Ramon
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.11.2019

Great tool for a specific use

Great actually. Irrespective of the problems I had with the API, I greatly recommend the Pipefy. It is simple to use and has some great features.

Vorteile

Easy to use, intuitive for newcomers, support is very helpful for basic features, API exists, beautiful and customizable interface

Nachteile

API sometimes has some bugs that stops the development on my end, and technical support is oftentimes escalated a little too late.

Adam
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 24.2.2020

Pipefy is Amazing

Overall our experience with Pipefy has been outstanding. No matter what the goal, Pipefy and their team are dedicated to helping you achieve them.

Vorteile

Feature rich, great support, always innovating and advancing features and value of the service.

You can build anything you want. Integration is outstanding for the most part.

Overall Pipefy is a platform you can rely on for so many purposes.

Nachteile

Calendar features lacking at the moment, some Zapier triggers to work out.

Logan
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 15.1.2019

Makes bug ticketing much easier

Keeping track of all of our internal bugs. It notifies when things are late and it notifies employees when we are working on their bug and when it is completed. it is very nice to use

Vorteile

It makes it very easy to keep track of our software bugs, feature requests, and on off tasks.

Nachteile

Not much. I wish I could move tickets from one pipe to another existing pipe easier. But that is really the only con. Other then that it has made my life much easier and we just use the free plan

Ronnie
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
3
Bedienkomfort
2
Kundenbetreuung
0

3
Bewertet am 19.3.2020

Search tool

Vorteile

Easy to integrate with platforms as well as a good interface

Nachteile

There is no search box by name or any other variable on the cards. Very hard to find a lead when we have over 200 leads within a Pipe

Mário
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 7.11.2019

Good overall experience

Vorteile

The kanban visualization and the possibility to customize de cards easily.

Nachteile

Actually i havent spent so much time trying to learn more functionalities in the software, so thats what i got to do.

Riaan
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 5.11.2019

Pipefy is Excellent

Vorteile

The ease of use is amazing. Very fast to setup

Nachteile

No problems. The only thing is maybe if I want to use my own email, I need the paid version

8 von 8 Bewertungen

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