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Angie
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 20.7.2023

Todo en un mismo lugar

Vorteile

Su gran variedad de herramientas abarcan la mayoria de los requerimientos de quien lo adquiere.

Nachteile

Podria ser un poco complicado de enterner cuando recien se implementa pero todo es de practica y costumbre.

Anthony
  • Branche: Industrieautomation
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 2.5.2024

EngageBay CRM Review

Vorteile

I like the ease of use and the ability to store contacts and set reminders.

Nachteile

Some cons include it lagging. But I believe this is because it is simply a free service.

Aman Preet
Aman Preet Mehr Details anzeigen
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
2

4
Bewertet am 23.12.2022

Pros and cons of EngageBay

Overall experience was quite good with EngageBay as it helped us with the tool that we needed for the priority basis other than average customer support everything was worth to chose EngageBay

Vorteile

There were 2 main features because of what we chose EngageBay over other CRMs i.e email marketing (bulk email management tool) and ticketing system (mainly for IT infrastructure issues).EngageBay was quite handy and smooth to operate in both of these features that fulfilled our current requirements.

Nachteile

The only con that we as a team experienced was the customer support was not that reliable as at times we were getting late responses from customer support team and taking more time as expected to resolve the issue.

In Betracht gezogene Alternativen

Freshsales

Warum EngageBay CRM gewählt wurde

Based on the current requirements of our team they were not able to give reliable features support.

Zuvor genutzte Software

PipedriveOpens in a new tab

Gründe für den Wechsel zu EngageBay CRM

Financial team was not satisfied for the long run collaboration.
3 von 3 Bewertungen

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