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Mark
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 25.3.2019

review

ok

Vorteile

Relative ease when the system works properly

Nachteile

Can sometimes be extremely slow.. They do not offer the ability for a retailer to run a 3 for 2 promotion.. fairly basic retailing promotion these days..
they do not have an SLA for when they will get back to you

Antwort von Touchretail

Thanks for taking the time to review our software. We have recently introduced a Checkout Rules system that allows most styles of promotion to be triggered at the point of checkout, either at the stores or through a website (if your web developer integrates this). So get in touch with the support team and they can explain more about how this works. Hope that helps.

Beantwortet am 1.4.2019
Alan
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

3
Bewertet am 11.3.2019

Great back end reporting facility

Back end store reporting tasks have become much simpler using Trims, the varied standard reports built into the system are very useful for accounting and stock management

Vorteile

All reporting is easily managed in house and criteria options are wide ranging

Nachteile

Stock management is a little complex but once you have used the system numerous times it becomes easier

Antwort von Touchretail

Hi Alan, thanks for the great comments!

Beantwortet am 14.3.2019
wendy
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

3
Bewertet am 11.3.2019

GOOD AS LONG AS SUPPORT IN PLACE

Generally good - as long as support system is in place to fix any glitches quickly

Vorteile

The numerous reports - good to be able to filter to exactly what it is you want. Good evidence for menu planning and cost analysis.

Nachteile

system crashes - as a new environment we had several crashes which impacted on our trading.

Angie
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
5

3
Bewertet am 1.5.2019

New System

Training was not as expected which has resulted in a number of emails to support. However the support team have explained and helped many queries.

Vorteile

Easy link to website and in store installation.

Nachteile

System updates often knocked out multi till linking.

4 von 4 Bewertungen

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