Über Introhive

Introhive ist eine KI-fähige Plattform, die Unternehmen in den Bereichen Recht, Finanzen, Telekommunikation und anderen Branchen dabei unterstützt, das Ertragsmanagement, die Produktivitätsverfolgung und das Datenqualitätsmanagement zu optimieren. Die Lösung ermöglicht es Mitarbeitenden, Kundenerfahrung, Beziehungsabbildung und geführte Verkaufsprozesse über eine einheitliche Plattform abzuwickeln Zu den Funktionen von Introhive gehören Kollaboration, ein Aktivitäts-Dashboard, Kampagnenmanagement, Kundensegmentierung, Datenvisualisierung, Engagement-Tracking und vieles mehr. Mit der Lösung können Marketingteams die Abwanderungsquoten von Kunden reduzieren, Einblicke in die Aktivitäten der Kunden erhalten und den Umsatz verfolgen. Die Preise sind auf Anfrage verfügbar und der Support erfolgt per Telefon, E-Mail und über sonstige Online-Ressourcen.
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Introhive Preis

Introhive bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.

Startpreis:
Nicht vom Anbieter bereitgestellt
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Nein

Alternativen für Introhive

Capacity

4,5 (14 Bewertungen)
Capacity ist eine cloudbasierte Lösung für Helpdesks und Wissensdatenbanken, die KI-gestützte Automatisierung nutzt, um...

Salesforce Service Cloud

4,4 (786 Bewertungen)
Service Cloud von Salesforce ist eine cloudbasierte Kundenservice-Management-Lösung, die entwickelt wurde, um Kundenserv...

Salesforce Sales Cloud

4,4 (18777 Bewertungen)
Die Salesforce Sales Cloud ist eine On-Demand-CRM-Plattform, die Anwendungen für kleine, mittlere und große Unternehmen...

Zoho CRM

4,3 (6930 Bewertungen)
Zoho CRM ist eine cloudbasierte Business-Management-Plattform, die Unternehmen jeder Größe bedient. Es bietet Vertriebs-...

Salesflare

4,7 (138 Bewertungen)
Salesflare ist eine intelligente CRM- und E-Mail-Outreach-Plattform, die von Tausenden kleinen und mittleren B2B-Unterne...

Bitrix24

4,2 (944 Bewertungen)
Bitrix24 ist ein Online-Workspace für kleine, mittlere und große Unternehmen. Die Lösung beinhaltet über 35 integrierte...

Spotler CRM

4,4 (462 Bewertungen)
Really Simple Systems ist ein einfach zu bedienendes Cloud-CRM-System für kleine und mittlere Unternehmen, eignet sich...

Pipedrive

4,5 (3041 Bewertungen)
Pipedrive ist eine webbasierte Vertriebs-CRM- und Pipeline-Management-Lösung, mit der Unternehmen ihre Verkaufsaktivität...

Close

4,7 (161 Bewertungen)
Close ist ein CRM für das Vertriebsengagement, das KMU hilft, mehr Leads in Umsatz zu verwandeln. Das Unternehmen...

Keap

4,1 (1295 Bewertungen)
Keap (ehemals Infusionsoft) ist eine cloudbasierte Vertriebs- und Marketinglösung, die CRM, Marketing Automation und...

Apollo.io

4,6 (363 Bewertungen)
Apollo ist eine All-in-one-Sales-Intelligence-Plattform mit Tools, mit denen du Kunden finden, ansprechen und mehr...

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12 Bewertungen

Nutzerbewertungen zu Introhive durchsuchen

12 von 12 Bewertungen
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Verifizierter Rezensent
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 12.5.2021

Introhive is a life saver for B2B

Introhive has been a great partner and solution for our firm. Their customer success team is wonderful and the product is always listening and adding to their list of features.

Vorteile

Contact intelligence, ease of use, ability to sync with CRM and mailing list mangagement.

Nachteile

I would like to the reporting in Introhive to be more robust and integrations with other CRMs. In addition, I would like the Admin rights to be expanded so we can manage contacts more easily.

In Betracht gezogene Alternativen

Salesforce Service Cloud

Gründe für den Wechsel zu Introhive

Introhive implementation was easier and allowed our professionals to not have to manually input and maintain data.
José Antonio
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 13.4.2022

Amazing product to organize sales teams and share insights across the organization

Vorteile

Implementation and UI, it doesn't require to be a technician expert to use and create tasks

Nachteile

Price, premium features requires a little bit of investment.

Julie
Julie
  • Branche: Anwaltskanzlei
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Weitere für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 5.2.2019

Cool, but didn't beat the competition

Introhive wasn't bad, it just didn't meet our specific goals. Because their are a number of similar services available, you can shop around and find one that works going to mesh the best with your CRM and how you use it. Introhive just didn't do it for us, and I'm very happy with the ERM we landed on.

Vorteile

Introhive's email scraping capability was impressive. We were also impressed with the pre- and post-meeting summaries that could be automated for our attorneys.

Nachteile

When it came down to it, Introhive was great, but didn't have as many features as other comparable services. For example, the ERM we ended up with had the ability to build lists based on relationship gauges in email. Introhive has bells and whistles, but we didn't feel that they were as practical as some of the other features of other services.

Carrie
  • Branche: Rechtsberatung
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 17.12.2020

Introhive and Cleanse - great combination for quality CRM data

Turning on Cleanse was like a flip of a switch. Not only does it make our lives exponentially easier, but it allows us to focus on strategic initiatives that move the business forward. It’s an essential part of our tech stack and fills a void. We can now rely on our CRM as a central source of truth. Accurate and whole data has been the single biggest selling point that I’ve been able to provide to my firm, because acceptance relies on perception - and without data quality and trust, that investment would fall short.

Vorteile

Before Introhive, we were unable to manage data decay... it simply wasn’t something we could take on due to the static nature of the data and the manual, reactive and time-consuming process of keeping information up to date. We were treading water, spending so much time on manual data management with no real way of knowing whether the information was right or wrong or if our marketing activities were having a meaningful impact.

Cleanse is a personal data steward for Barry Nilsson. It takes guesswork out of data cleaning and it gives me peace of mind that I can let it run in background, move onto more important tasks, and be confident in the data that lives in the CRM.

Nachteile

Configuration has been an ongoing process due to the complexity of our client relationships, particularly for international companies with local (Australian) contacts.

The 12 month retro sweep was not particularly useful and confused staff during the rollout process.

Tomasz
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 26.5.2022

This app will keep you in touch and suggest best contacts to close your opportunities

for more than 3 years already I'm using Introhive as a user and also manage Introhive related queries communication for Salesforce users.

Vorteile

Introhive works just great together with Salesforce. It can be embodied in Contact or Account page and will provide users with best contacts suggestions right away. It will bring up the list of relationships presenting relationship strength. From the account level user can find information regarding top connected contact and time they last activity was. Having this information users can address their communication with great precision.
In my opinion it an awesome way to collect and gather contact information.

Nachteile

It's difficult for me to provide downsides of Introhive as never had issues with it throughout over 3 years of using it. I feel like it covers all my needs regarding contacts collection.

May
  • Branche: Anwaltskanzlei
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 16.1.2023

Introhive is an efficient, very useful and user-friendly software.

I am a legal assistant working for 5 lawyers in a busy practice law firm. Introhive has been working very well and assisting greatly in reducing my workload of saving and filtering through my lawyers' customer data.

Vorteile

I like it best for its ease of use and accuracy.

Nachteile

Currently the token digest link is set to expire after 15 days. I think it would be better if it is possible that the expiration can be set after a little longer, maybe 20 days or a month.

Kevin
  • Branche: Rechtsberatung
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.5.2022

Great relationship scoring software

Vorteile

The ability to capture relationship scores based on a defined historical period.

Nachteile

Associating job titles with their level of seniority seems rather complex and based on their US model.

Ryan
  • Branche: Rechtsberatung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 10.5.2021

Instantly bolster your relationships

They have a group that cares. They will do whatever is in their power to ensure you have a successful launch. They took the time to understand how we intend to use the platform and train our team on best practices.

Vorteile

Integration and adoption within our firm was quick and seamless. We had very little issues at the onset. Introhive was quick to resolve any issues and provide us with the tools to ensure our team had immediate use of the platform.

Nachteile

Would like to pull reports directly from Introhive rather than having to go to Salesforce.

Joseph
  • Branche: Rechtsberatung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 5.5.2021

IntroHive is Amazing

It was one of the easiest implementations ever and the product works like a charm!

Vorteile

Our CRM is automatically updated with new contacts which saves our attorneys tremendous time!

Nachteile

The ability to have updates made in our CRM pushed back to IntroHive. Although, this functionality is in development.

Jelle
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 31.5.2022

IntroHive is amazing for B2B!

Vorteile

IntroHive has been one of the easiest tools my team uses. The UI is beautiful and has a great scala of functionalities that provides everything I need.

Nachteile

I can't think of anything that I dislike about IntroHive. I've encountered a couple bugs but they were very minor.

Allie
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.5.2021

Really nice for keeping CRM clean and discovering connections

Vorteile

It's wonderful to see companies/contacts that your employees know that you may be unaware of. It helps us keep our CRM data fresh and up to date.

Nachteile

We had a few features, particularly signature scrapping not be turned on upon post-implementation of Introhive. This was frustrating as it is not a cheap product.

Emile
  • Branche: Informationsdienst
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 1.6.2021

Best product for relationships management

Vorteile

The ability to see the relationships and action based on that information is critical for us.

Nachteile

Nothing, the product does exactly as was promised

12 Bewertungen

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