Über XCALLY
XCally ist eine On-Premise- und cloudbasierte Kontaktcenter-Lösung, die mehrere Kanäle wie Sprache, Chat, SMS, E-Mail, Fax und weitere verwaltet. Die Lösung richtet sich an Inbound-, Outbound- und Blended-Callcenter jeder Größe. Hauptfunktionen sind Kontaktverwaltung, ein Autodialer, IVR, Echtzeitüberwachung, Analyse und Berichterstattung.
Weitere Funktionen umfassen ein Agent-Softphone, anpassbare Dashboards, Automatisierungen, Trigger, Webchat, einen Predictive Dialer, Anrufaufzeichnung und API. Mit dem Softphone-Modul für Agenten können Nutzer ihre Warteschlangen entsprechend den Fähigkeiten der Agenten verwalten. Echtzeitüberwachung bietet eine Echtzeitansicht der Leistung der Agenten und die Möglichkeit, im Notfall Änderungen vorzunehmen. Nutzer können angepasste Dashboards und Berichte erstellen, die ihren Bedürfnissen entsprechen. Die Lösung bietet Integration mit Zendesk, Salesforce, Desk, Freshdesk, Sugar CRM, Twilio, Oracle und anderen Anwendungen.
XCally wird in monatlichen oder lebenslangen Preisoptionen angeboten, die je nach gleichzeitigen Nutzern und IVR-Kanälen variieren. Die Lösung ist in 12 Sprachen verfügbar.









XCALLY Preis
XCALLY bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von XCALLY ist ab 29,00 €/Monat verfügbar.
Alternativen für XCALLY
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- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
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Mächtiges Tool mit vielen Möglichkeiten
Wir betreiben hierüber Inbound-Callcenter und Outbound-Kampagnensteuerung; Voicebot-Integration und haben einen Realtime-Live-Translator entwickelt.
Vorteile
Nach relativ kurzem Training ist man in der Lage, das Tool vollumfänglich selbständig einzusetzen. Die Integration mit 3rd Party Applications und Datenbanken ist spielend einfach, die meisten Funktionen lassen sich direkt per API ansteuern und somit in eigene Geschäftsprozesse einbinden. (Noch) nicht vorhandene Features lassen sich i.d.R. selbst nachbauen.
Nachteile
Die Optik des Agenten-Frontends wirkt ein wenig verstaubt, hier wären ein Update oder die Möglichkeit, Templates zu verwenden/entwerfen, wünschenswert.

- Branche: E-Learning
- Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
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Good Dialler tool with decent features
I use XCALLY in my daily routine, and I feel that XCALLY is a good dialler tool with manageable errors at sometimes. It will be the best in the market, if they consider little price cut with improved service and features.
Vorteile
XCALLY is simple to set-up and ready to use application in our workstations. It turns all our connecting devices to a portable call centers with IVR support and call management features. Call reports are easy to pull from XCALLY and serves us as a testimony of our productivity.
Nachteile
XCALLY mobile application needs improvement in user interface and stability, the application hangs a lot. The call quality went down sometimes for no reasons, the clients coudn't hear our voices properly.
- Branche: Telekommunikation
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
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great omnichannel
Vorteile
Easy installation. Fast support response. Reasonable price.
Nachteile
Upgrade may bring some additional issues.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
-
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This software is always trying to update with the latest technology including AI, and robotic...
I don't have enough experiences using this software since we just use this software for propose of demo to customers.
Vorteile
It would be better, if this software develop most in the automation system like chatbot, voicebot and RPA (Robotic Process Automation) since today most of companies are trying to reduce operation cost.
Nachteile
Open channels. This feature will make this software rich in solutions
- Branche: Telekommunikation
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
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Excellent product for call center management
Vorteile
Ease of use for administrator and agent.
Nachteile
Reports engine lack the option to run all query types from the database
- Branche: Telekommunikation
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
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My own comments
I work on implementation and customer relationship. Both of them has the same conclusion: friendly interface and easy configuration. The thing the customer can easily administrate their own telephony system is crazy for them.
Vorteile
What I like most is the unification. I think every component of the software is clear and has it's function well defined. Optimization I think is the word.
Nachteile
What I like least is sometimes I think it's a little limited by the admin portal. I'm used to work with pure asterisk configuration and everything written on asterisk dialplan.
- Branche: Telekommunikation
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
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my review.
Vorteile
easy install, setup, management. friendly UI.
Nachteile
problem with performance for old install.
- Branche: Telekommunikation
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
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Easy and fast to deploy
It’s been so easy to learn how to install and manage. It’s have many advantages and features over the competitors
Vorteile
The user interfaces is the easiest think
Nachteile
Nothing particularly, the platform is very useful and friendly
- Branche: Telekommunikation
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
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Review XCally
In general its a good product an so usefull for all the necesities of the customer
Vorteile
The intuitive menú for all the configurations, specificly Cally Square.
Nachteile
I dont dislike nothing globally but for example i dont like when i try to find an agent in lowercase and i cant find It cause his name is writting in uppercase.
- Branche: Telekommunikation
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
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Xcally is a hybrid
It has been a great and fortifying system. We were familiar with the core application so our knowledge and communication is streamlined with xcally well. We will always advocate the used of Xcally as a solution against heavy-laden systems.
Vorteile
I like the fact it help installer to fulfil their hosting plan with their customers.
Nachteile
In long run, cc features are fluid and custom-prompt. Without that, cc implementer find themselves dealing with features within for work around.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
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Easy to use - contact center manager
Usually, moving to any VoIP product will reduce the cost of your current invoice related to phone/voice system.In our case, as we are an IT company, we easily installed xcally software in our own servers and when we needed support, they assisted us in all the matters.The UX is friendly, the end-users are able to use it quickly. Xcally offers different possibilites to use the system; from Phonebar (windows client) to WebRTC (where you can use your browser to do and receive calls).
Vorteile
It's very customizable as it's based on Asterisk . If you invest a little bit of time on this application, you certainly can achieve all the demands of your company thanks to the flexibility it brings.They have an extensive knowledge based (wiki) where you can find a lot of documentation and examples, really useful when you start with the configuration.Sales team demonstrated to be very flexible and always adapted to our demands, something that we really appreciate a lot.
Nachteile
I would say that if you don't have purchased a "priority support", sometimes it could take some time to get an answer of a ticket raised to the support team.
- Branche: Telekommunikation
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
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Xcally the best CC software ever.
Vorteile
Easy to install and maintain. Great support.
Nachteile
Fast evolution process can make some issues.
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
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Affordable yet great app!
Tracking, monitoring and reporting are easy with XCALLY.
Vorteile
We integrated with our Zendesk ticketing system and it is no brainer and easy to navigate and use. The subscription fee is consider affordable. The account manager in charge are highly responsive and extremely helpful.
Nachteile
I dont have any bad experience with XCALLY so far.
- Branche: Telekommunikation
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
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OmniChannel Contact Center
Very good and happy customers.
Vorteile
Easy to use and user friendly. Integration with Teams. Reporting possibility.
Nachteile
Takes some time to set up, once done it works.
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
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Xcally easy to use and reliable
Vorteile
Xcally easy to use and reliable. Scalability is what brings it really to the market. Modular is the key word when it cones to arch
Nachteile
Missing a multi tenant feature, that is the only thing other than that everything is great
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
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Our trip with xCAlly
Vorteile
XCALLy is an easy to setup and manage platform. It offers us the ability to automate many of the call center needs and filla gap in the market.
Nachteile
Will love to see an integration of call controll int he scripting page.
- Branche: Telekommunikation
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
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xCally Shuttle - Fast, light weight and easy to use!
We run over 20 call centers utilizing multiple legacy, proprietary telephone switches. By switching to xCally, we have been able to shut down these switches, convert all of our PRI's to SIP circuits and improve our DR substantially!
Shuttle has a fantastic GUI, programming in the visual IVR (cally square) is easy and allows you to build complex call routing rules quickly.
xCally has been a great and has always provided us with outstanding support and they are quick to add features (unique to the Telephone Answering Service industry). Having come from the Avaya world, I have found it much easier to deploy xCally as it takes less than a day to setup and have fully operational (taking calls) whereas in the Avaya world, it takes weeks if not months to get their switch fully built, programmed and functional.
xCally is consistently updating their product and they are quick to implement new features and fixes.
I look forward to working with their new multi-channel version (xCally Motion) as it utilizes asterisk 13 and now gives the ability to manage voice, email, SMS, web chat and faxing, all from one unified environment!
Vorteile
Fast, light weight GUI, easy to install and maintain. Excellent visual IVR designer.
Nachteile
Some features like agent to agent recording not available.
- Branche: Telekommunikation
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Xcally Omnichannel Contact Center
More sell for my Contact Center customers, more greater attention span, omnichannel attention
Vorteile
Omnichannel, easy to use, easy to learn the use, can be customized with any application or CRM, very flexible and stable, is a rock solid solution and easy implementation
Nachteile
nothing everything is very useful for Contact Center customers
In Betracht gezogene Alternativen
3CXWarum XCALLY gewählt wurde
Because the other products no have onmi channel and have hard work for implementation and stabilityGründe für den Wechsel zu XCALLY
Because Xcally have Powerfull features- Branche: Telekommunikation
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
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A easy and innovative call center software.
We use the Xcally software inside and provide to our customers a cloud solution for their call centers, and by the momment all are very happy.
We didn't fopund any important issue, and the Tech support is very professional.
Vorteile
Easy to use, a lot of standard functionalities and optional one with programming , You can integrate it with a lot of CRM's and apps.
Nachteile
I don't find any important aspect of the software that i don't like
- Branche: Druck
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
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Olivetti Customer Care
Vorteile
XCally is a great solution for our activities! It provides specialized functions for our Contact Center Agents activities and a great UI too, both for Agents and for Supervisors. One of the best thing about XCally is that you don't need IT people in order to configure queues, agents and even simple IVR.. We use XCally mainly for handling Voice Phone Calls but we use also the Omnichannel Chat module, which provides a good level of customization and activities monitoring capabilities (using the Realtime environment and the Analytics). We are using XCally from 5 years now and each time we need to upgrade it for a new channel it takes us very little time!
Nachteile
nothing special, it’s a good solution for all our requirements and needs
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
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Fantastic
I have worked with XCALLY for several years and the stability and functionality it offers at such a good price compared to the competition is incredible.
Vorteile
it is a really great multi-channel system, easy to use, intuitive and with amazing integration possibilities
Nachteile
It would improve aspects of the marking system such as the rotation of outgoing DDIs in campaigns
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
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Good partner
Vorteile
Omnichannel and easy to install and configure
Nachteile
No negative considerations rigth now, it's ok
- Branche: Öl & Energie
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
-
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The Best Choice for Customer Service and Call Receiving
Vorteile
XCALLY is usually used by call centers since it deals greatly with call logging, scripting, monitoring, recording and others, but it is a great tool for customer service as well. As a customer service specialist, we receive feedback through different mediums, and some of these calls we receive through calls. XCALLY allows us to monitor these different calls and to record them, allowing us to go back and review them or to document them. Integration with some call application is possible, which is a plus.
Nachteile
After using XCALLY for a few months now, there are just no disadvantages worth mentioning. It is working great.
- Branche: Telekommunikation
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
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Great Product Great Price
Vorteile
This is a great product for omni-channel contact center work. We've been with the company since their voice only product ... Shuttle. We are now on the latest version and we love it.
Nachteile
Nothing we particularly don't like about it. We use it every day in 25+ contact centers and it really lets us compete in the industry.
- Branche: Verbraucherdienste
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
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One platform for multiple communication channels
Xcally is a MUST HAVE for any customer service department
Vorteile
Can be customised to your specific needs
Considering what you get in terms of features, and what you pay - it is a bargain
My team and supervisors love it!
Nachteile
Nothing comes to mind. Really pleased with the product
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
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What a great value for money platform! Definitely what you aspire to run your CS!
Vorteile
We have been using Xcally for the past 5 years across 8 different geographies. Integrated into a cloud base ticketing system and enjoyed it's great scalability, inter-operability across system and all this at a very competitive pricing. No downtimes, limited upgrades, bug-less.
Nachteile
nothing major. normal ramp up period to get all the proper integration across the cloud systems going but have been very smooth since then. great support also always demonstrated from the Xenilab team.
- Branche: Programmentwicklung
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
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XCALLY - Un Catalizzatore per Potenziare l'Engagement del Cliente e l'Efficienza del Call...
Vorteile
XCALLY è una soluzione eccezionale che offre numerosi vantaggi per il nostro call center. Prima di tutto, il sistema di smistamento intelligente delle chiamate ci ha permesso di ridurre notevolmente i tempi di attesa dei clienti, garantendo che ogni richiesta venga assegnata al rappresentante più adatto. Ciò ha migliorato significativamente le esperienze dei nostri clienti, aumentando la soddisfazione e la fedeltà. Inoltre, le funzionalità avanzate di monitoraggio e reporting ci offrono preziosi dati in tempo reale sulle performance del call center e degli agenti. Questo approccio basato sui dati ci ha consentito di prendere decisioni informate, ottimizzare l'allocazione delle risorse e individuare le aree in cui i nostri agenti possono migliorare. Infine, l'integrazione fluida con il nostro sistema CRM ci permette di accedere istantaneamente alle informazioni sui clienti durante le interazioni, permettendoci di fornire supporto personalizzato e tempestivo.
Nachteile
Sebbene XCALLY sia una soluzione eccellente, ci sono alcune piccole criticità da considerare. Inizialmente, abbiamo riscontrato una leggera curva di apprendimento durante la fase di configurazione e onboarding. Un po' più di assistenza iniziale avrebbe potuto agevolare il passaggio a nuovi utenti e garantire un avvio più agevole.

- Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
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Gestion d'appel
Vorteile
Xcally est un logiciel très simple à utiliser Il est bien structuré et l'accès au fichie sont bien facile très fiable et sécurisé
Nachteile
J'apprécie pas l'aspect de xcally c'est un peu simple a mon goût Il faut revoir tout ça

- Branche: Finanzdienstleistungen
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
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Suivi
Captivant
Vorteile
Un outil qui permet de sauvegarder des appels d'enregistrer aussi
Nachteile
Xcally ne donne pas la possibilité d'avoir les sauvegardes en temps voulu
- Branche: Finanzdienstleistungen
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
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We rely on XCALLY and it meets the challenge daily
We rely on XCALLY in a fundamental way to enable our customer support team to take and make support calls and follow up on support tickets in Zendesk (created via the XCALLY integration). Everything just works!
Vorteile
I am the administrator, and I've found that it's easy to configure the IVR, the agents' parameters, generate queries and reports, find historical calls, manage integrations with CRMs and VOIP services, keep the system up-to-date, work with the XCALLY phone bar, and more.
Nachteile
There really (but really) aren't any aspects of XCALLY which I like least. I suppose this sounds suspect, but it's true - I'm the proverbial satisfied customer!
- Branche: Telekommunikation
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
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"Finalmente una suite completa"
Vorteile
Il supporto che abbiamo avuto da tutti i reparti è stato sempre veloce e risolutivo.
Nachteile
L'usabilità dell'interfaccia è migliorabile
- Branche: Telekommunikation
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
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Eccellente software per BPO
Vorteile
La possibilità di customizzare le configurazioni del software nel dettaglio. Lavorando in un BPO con numerosi Clienti è fondamentale poter personalizzare le impostazioni del sistema per servizio per cliente.
Ritengo essenziale e tra i benefici principali che il sistema recepisca le modifiche in realtime, senza dover scollegare gli operatori.
Nachteile
Le configurazioni legate alla reportistica potrebbero essere più intuitive. Elaborare report personalizzati può risultare complesso per utenti non tecnici, privi di competenze nei linguaggi tipici utilizzati nella configurazione dei database.
- Branche: Telekommunikation
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
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Convergenza irrinunciabile
accelerare la transizione digitale
Vorteile
x come Multicanale, Social Network integrato, Scalabile, costantemente aggiornato. Avrai sempre il tuo Partner locale dedicato: cosa chiedere di più?
Nachteile
Nulla da segnalare tranne che attendere ulteriori novità

- Branche: Großhandel
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
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Recommandé à tous ceux qui cherchent une solution efficace et abordable pour la gestion des...
Vorteile
C'est simple et facile à mettre en place, C'est un logiciel ergonomique et bien structuré et de plus l'accès à la fiche client est aisé.
Nachteile
Honnêtement , il n'y a rien que je n'ai apprécié, j'ai donc plutôt été satisfait
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
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FEEDBACK Xcally
Vorteile
La cosa che più apprezzo di XCALLY è la sua interfaccia utente intuitiva e ben progettata, che rende facile e veloce l'accesso alle funzionalità chiave. XCALLY è un software di contact center all-in-one che offre una vasta gamma di funzionalità e strumenti avanzati per gestire le chiamate in entrata e in uscita, la chat, l'email e i social media. Il software è facile da usare e personalizzabile
Nachteile
Reputo Xcally un prodotto molto completo
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
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Grande xCally
Vorteile
Facilità di utilizzo e di configurazione
Nachteile
mancanza di integrazioni con Azure (cognitive)
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
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Lo strumento perfetto per migliorare il servizio clienti
XCALLY mi ha permesso di gestire meglio il rapporto con i clienti, aiutandomi a ottimizzare i tempi e a ridurre i costi.
Vorteile
Praticità, rapidità di utilizzo, interfaccia friendly. Possibilità di interagire con i clienti attraverso un unico strumento: chiamate e messaggi da ogni canale possono essere gestiti esclusivamente grazie a XCALLY. Eccellente la possibilità di comunicare con i propri colleghi, ottime le funzionalità garantite agli admin che possono supervisionare in maniera efficace l'operato degli agenti.
Nachteile
Non ho avuto problemi con XCALLY. Il servizio di assistenza sempre a disposizione è una garanzia.
- Branche: Telekommunikation
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
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Xcally
Excellent great system and the guys over in Italy are very helpful
Vorteile
The realtime monitoring and dashboards are great and very helpful for call center use
Nachteile
Does not have an option to easily run a backup
In Betracht gezogene Alternativen
3CXWarum XCALLY gewählt wurde
more features and can be hosted in the cloudGründe für den Wechsel zu XCALLY
Customer felt it was better for them- Branche: Architektur & Planung
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
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Best solution on the market
Vorteile
Il tool di configurazione delle code e le metriche sulle perfomance
Nachteile
Nulla, non ho trovato alcun lato negativo
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
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Piattaforma potente e performante
Ottimizzazione delle risorse del contact center
Vorteile
La facilità di gestione e l'interfaccia IVR
Nachteile
Non posso evidenziare particolari aspetti negativi
- Branche: Telekommunikation
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
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Best ever system
I have to say that nothing is better
Vorteile
I like its IVR and JSCRIPTY a lot especially with its drag and drop features which make it very easy to set up and use.
Nachteile
It would be great if it has a built in CRM.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
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Great product
Vorteile
Nice user interface. Clean and easy to use.The easiness of IVR also helps a lot when designing call flow.
Nachteile
Not a must but would be a plus if a simple crm system is integrated.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
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Omnichannel Solution
Vorteile
Integrazione con i più diffusi CRM/Ticket System, integrazione con soluzioni Conversational AI
Nachteile
Sarebbe utile disporre di una interfaccia grafica più ergonomica
- Branche: Internet
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
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Xcally per Sinergidea
Buona
Vorteile
Facilità d'uso, API, integrabilità, adattabilitò
Nachteile
Dialer. Troppo rigido in alcuni aspetti.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
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Soluzione per il call center integrato multicanale
Ottima esperienza
Vorteile
La facilità di utilizzo del prodotto e la capacità di integrazione con i più diffusi CRM e sistemi di ticketing ed inoltre la possibilità di integrarsi con soluzioni di Conversational AI
Nachteile
Abbiamo avuto alcuni problemi dovuti il database
- Branche: Telekommunikation
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
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Xcally experience
Vorteile
integration possibilities, easy to integrate (API)
Nachteile
I can not tell there are any such things
- Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
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Review
A lot of functions, but not easy to set up, as no clear indication for how to set each parameters on the web
Vorteile
IVR design, report, call centre, integration with CRM,
Nachteile
Some parameters, especially those involving Asterisk is not easy to set, as no clear documentation.
- Branche: Telekommunikation
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
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Facile d'utilisation et de programmation
SImplicité et rapidité d'execution. Productivité développée
Vorteile
L'ergonomie, sa structure, le fait que tout soit sur une seule et meme barre de communication. L'accès facile à la fiche client. La simplicité d'utilisation.
Nachteile
Pour le moment je n'ai rien à dire. J'attends la vidéo et l'IA.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
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The most cost effective Omnichannel Contact Center and Customer Experience tool
Over the years XCALLY has helped us to close the cap between us as brand owners and our prospects and customers. XCALLY give us an integrated view of all the communications regardless of the channel where they originated from.
Vorteile
We like that XCALLY is very flexible and it can be deployed both on premise and on the cloud. Besides, the openchannel capabilities allow XCALLY to integrate to virtually any communication platforms that supports RESTful API web services.
Nachteile
Because XCALLY it's like a tool box some time it's needed to built exactly what is needed, but the good news is that you can build whatever you want.
In Betracht gezogene Alternativen
Five9Warum XCALLY gewählt wurde
The openchannel concept of XCALLY is what triggered the switch. With XCALLY openchannel there is no limit on the integration possibilities.Gründe für den Wechsel zu XCALLY
XCALLY offered us the best relationship between cost and benefits but again the Openchannel capabilities open us the door for extensive integrations.- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
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Very Scalable!
Xcally offers a great software solution to unify companies' contact centers with deep insights on customer behavior and meeting their expectations. It greatly reduces the burden of customer care agents getting overwhelmed with huge customer requests through automation of tasks and easy to use instant surveys to get customer feedback.
Vorteile
Xcally is very scalable offering the perfect out of box solution for small companies and very accommodating for all it's growth needs. The ease to use third party API is incredible. With Xcally Open Channel module, all social media channels like facebook, whatsapp email among others in one place - that is a real contact center solution. Very stable for both PRIs and SIP Trunk gateways usage with almost no downtime caused by the software. Easy to use cally square project that allows you design IVRs with a very intuitive drag and drop GUI. The software can only get better!
The wiki - documentation is great. Very easy to understand with graphical explanations in some cases.
Nachteile
It would be great to have a subscribe to community for Xcally users where members share their experiences and minor bug fixes archived especially for non paid support so that the ticket time frames and the team is not over stretched on obvious errors and challenges by users.
You can add more cloud enabled features in the 'Out Of The Box' package to enable the solution be used anywhere than defined work spaces. A case in point is Xcally's mobile app should be a given on any installation with a domain name provided by Xcally to make the mobile App usage easy. It would also be great to automate the SSL certification process a little more to make fresh installations secure. Current process is too manual with high failure chances if you're not well versed with SSL certificate installations.
The Dashboards are very insightful but there's room for improvement on the reports.