4,6
Gesamtbewertung
Bewertungen

4,6
Gesamtbewertung
Bewertungen

Alle Bewertungen zu xMatters Filter anwenden

Filtern nach:
Sortieren nach:
2 von 141 Bewertungen

Nutzerbewertungen zu xMatters durchsuchen

2 von 141 Bewertungen

Alle Bewertungen zu xMatters Filter anwenden

Filtern nach:
2 von 141 Bewertungen
Sortieren nach:
John
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.1.2017

Best alert system I've used

Ever since I started using the xMatters system I have not made any issue. I am working on the NOC and its very critical to have an up and running system of notifying management.

Antwort von Everbridge

Hi John. We are so happy our product is working well for your business and appreciate you taking the time to review. Our next quarterly release is coming soon and we look forward to sharing details on our integration directory and enhanced timeline report.

Beantwortet am 17.2.2017
Veronica
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.1.2017

Great Product!

I am able to locate on-call support personnel reliably with this product. It is easy very easy to use. Thank you!

Vorteile

How reliable it is.

Nachteile

None

Antwort von Everbridge

Hi Veronica. We are so happy our product is working well for your business and appreciate you taking the time to review. Our next quarterly release is coming soon and we look forward to sharing details on our integration directory and enhanced timeline report.

Beantwortet am 17.2.2017
2 von 2 Bewertungen

Ähnliche Kategorien