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Nutzerbewertungen zu SalesLoft durchsuchen

8 von 219 Bewertungen
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Ellie
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
3
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 15.7.2023

Very Highly Useful for Sales Teams- Can Be Buggy or Inaccurate

Vorteile

I loved being able to see who was engaging with my emails, as well as being able to organize my sales outreach in a meaningful way & keep myself on track with cadences.

Nachteile

There would be glitches semi-frequently. The platform would not work for a couple of hours, the "Import from Salesloft" feature wasn't working, the email signatures got messed up for multiple days at one point. I think they still have some technical things to work on but overall pretty good. Sometimes, I also think the system couldn't detect "opens," because someone would refer to reading an email that SL said they never opened.

Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 18.3.2019

Good, not great

I am a sales manager and my reps use SalesLoft to send emails and calls very quickly. However, the reporting function is very simple. We have also asked our customer support rep to help us update some of the categories and they are slow to respond. We finally got a PDF with instructions on how to do it ourselves, but it did not work.

Vorteile

-Quick call feature
-Mass email groups of people
-Website tracking
-Cadence building

Nachteile

-Copy and paste feature is spotty.
-Customer Service is below average.
-Reporting features are lacking.

Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
3
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 7.8.2018

A good sales engagement platform for most orgs

Vorteile

The simplistic, streamlined workflow it provides sales reps is probably its strongest feature.

Nachteile

For our organization, it's automation rules didn't provide enough fine-tuned functionality, so we had to rely on the automation functionality of other, connected programs to compensate. It's reporting features also don't provide the level of granularity we needed.

Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
2

4
Bewertet am 23.9.2020

Great for BDR/SDR productivity

SalesLoft has been used by our SDR team to use templates created by the marketing team.

Vorteile

SalesLoft makes it very easy for BDR/SDR teams to manage leads and nurtures with pre-approved templates and processes. The recording function is also very helpful for training purposes.

Nachteile

The reporting and analytics functions leave much to be desired. It is very difficult to glean insights from the email templates and cadences. Additionally, there are consistent product issues that can cause disruptions to our team's workflows - such as calls dropping.

Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 10.5.2018

Best sales tool I have used since SalesForce

Better connect ratio, better meetings setup

Vorteile

Everything. Voicemail drop, email tracking, template ease of use, marketting campaigns. Everything. It turns a good sales person into a smart good sales person

Nachteile

Only complaint, is it tracks your own clicks on the email. But it says the city, so its not horrible..

Justin
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 8.8.2017

Excellent Sales Enablement Software - My favorite of its kind.

It gave us the power to customize and optimize our sales team's work flows at a very finely-tuned level of customization and detail.

Vorteile

It simply combines the most functionality with the best user experience available. I was part of the team that shopped for this kind of software solution for our company and was the primary implementer. During our trial, customer support was extremely responsive and helpful. SalesLoft's cadence functionality and robust API integration made it possible for us to accomplish virtually anything we could think of in regard to streamlining the workflows of our sales team.

Nachteile

If I had to gripe about the minor things, I'd wish for more customization options when it comes to page layouts. I imagine that that's something that users can look for down the road, though.

Jordan
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.3.2019

Salesloft review

Vorteile

It is a convenient way to organize my sales emails. It keeps me on track and essentially runs my day - day activities.

Nachteile

-it can be very slow.
-some functionalities lacking
-would like to see more flexibility in cadences

Jack
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 12.12.2018

Powerful tool for communication

Salesloft works!

Vorteile

-Dialer is easy
-Using cadence easy
-Integration with salesforce

Nachteile

-Sometimes integration is slow to Salesforce when logging activity
-Could be easier to sort contracts and build cadences

8 von 8 Bewertungen

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