4,1
Gesamtbewertung
Bewertungen

4,1
Gesamtbewertung
Bewertungen

Alle Bewertungen zu BMC Helix ITSM Filter anwenden

Filtern nach:
Sortieren nach:
6 von 115 Bewertungen

Nutzerbewertungen zu BMC Helix ITSM durchsuchen

6 von 115 Bewertungen

Alle Bewertungen zu BMC Helix ITSM Filter anwenden

Filtern nach:
6 von 115 Bewertungen
Sortieren nach:
Adnan
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 6.7.2018

Decent SD tool

Room for improvement for User experience and interface for making it simple to new or non technical work force

Vorteile

Decent Service desk tool for logging, tracking and monitoring of incident, change and problem tickets in a IT service management environment

Nachteile

It could be more user friendly and intuitive in terms of the user interface and user experience for non technical workforce who are new to ITSM or service desk environment.

Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 2.4.2019

review for REMEDY

Vorteile

Good way of tracking the life cycle of your assets. Customisation options are also available. Customer service is also very good, responds on time.

Nachteile

However customising it is a bit complex. Other than that product is of good use.

Adarsh
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 11.12.2017

Excellent ticketing tool

Vorteile

I used it extensively for trouble tickets and asset management, and I both worked well for me. I like the asset management portion the more because it provided very valuable information if properly used. I also like being able to create queries to filter out criteria of my own choosing.

Nachteile

I did not like the way task were added to a ticket. I found it to be confusing, and if I was not told that a task was attached sometimes it would get overlooked.

Srajan
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 11.12.2017

BMC Remedy

Vorteile

Really like the tool and works good for cross vendor communciations. It has various flexi features with good integrations with emails and managing tickets
reporting works really good and helps maintain all changes for production and non production environment.

Nachteile

Slow response, lack of integration with new tools (or may be our org done have that), Not so easy Reporting configuration

Rohit
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 2.6.2019

Love the product

Awesome

Vorteile

The way the software is design and ease of use.

Nachteile

No negative comments I think so far. Love the functionality.

Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 25.12.2019

Trouble ticketing system

It allows us to keep our day to day operation in order.

Vorteile

It allows integration from many other softwares through webservice API. We could open/update/close tickets easily with no issue.

Nachteile

We had a hard time installing the software on window server. I believe it should be easier to do it on a linux OS.

6 von 6 Bewertungen

Ähnliche Kategorien