
BMC Helix ITSM
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- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Decent SD tool
Room for improvement for User experience and interface for making it simple to new or non technical work force
Vorteile
Decent Service desk tool for logging, tracking and monitoring of incident, change and problem tickets in a IT service management environment
Nachteile
It could be more user friendly and intuitive in terms of the user interface and user experience for non technical workforce who are new to ITSM or service desk environment.
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Love the product
Awesome
Vorteile
The way the software is design and ease of use.
Nachteile
No negative comments I think so far. Love the functionality.
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Quelle der Bewertung
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Trouble ticketing system
It allows us to keep our day to day operation in order.
Vorteile
It allows integration from many other softwares through webservice API. We could open/update/close tickets easily with no issue.
Nachteile
We had a hard time installing the software on window server. I believe it should be easier to do it on a linux OS.