4,7
Gesamtbewertung
Bewertungen

4,7
Gesamtbewertung
Bewertungen

Alle Bewertungen zu Glasscubes Filter anwenden

Filtern nach:
Sortieren nach:
22 von 400 Bewertungen

Nutzerbewertungen zu Glasscubes durchsuchen

22 von 400 Bewertungen
Sortieren nach:
jake
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 30.6.2023

Highly recommend

good

Vorteile

how easy it is to navigate, upload and download files.

Nachteile

when bulk uploading files and documents, every member of the team that is following the space receives an individual email for every single document. It would be much better to receive one bulk email that lists all the uploads made in the past 10 minutes or so.1 email with a list of 40 uploads > 40 emails stating 1 thing

Marius
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.1.2025

Efficient collaboration

Glasscubes offers an effective collaboration and document management solution. The platform excels in secure file sharing, task management, workspace customization, and document storage in one place, reducing reliance on multiple tools.

Vorteile

Ease of use-its straightforward interface allows teams to start collaborating with minimal training.

Nachteile

There's nothing specific that I dislike about Glasscubes.

Alley
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 17.4.2024

User friendliness of glass cubes

It's very helpful, user friendly with loads of support options.

Vorteile

It's user friendly, lot of shortcuts for easy navigation.

Nachteile

Nothing at the moment. Once I find something I will leave another review.

Ian
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 24.5.2024

Does everything I need

Vorteile

Simple to set-up, personalised with company branding, easy to add members, like the folder structure (rather than just a file library), easy to assign rights to users, simple to upload and share files with document control functions.

Nachteile

Would become fairly expensive with lots of users due to pricing structure.

Artur
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 26.3.2024

Great sharing, editing, storage App

Vorteile

Ease in uploading, sharing files, customizing folders, files, downloading and editing files - you can use word or excell directly in app - and it saves your changes immediately inside the app, which is great for instant sharing of the updated versions of files

Nachteile

Nothing found as yet. Download and edit option I see no point using, when you can edit without downloading, but still, it is great app, I can't see too many weakpoints

Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 4.9.2023

Glasscubes Review

Very good

Vorteile

Very easy to use and great customer service

Nachteile

Some limited functions, would like to be able to add more detail to forms

Ritchie
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 2.6.2023

Very easy way to share documents across a range of companies

Vorteile

Allows businesses to collaborate together sharing documents with ease to allow construction projects to progress with ease

Nachteile

Nothing that has impacted to date that would warrant any upgrades

Kiran
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Monatlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
4

3
Bewertet am 19.6.2023

Glasscubes

Vorteile

I like that I can share files and other users can add commentsUsers can interact on posts

Nachteile

I find it difficult to navigate sometimes

Edward
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 27.7.2022

extremely useful file sharing and portal

very good, our company has been using it for many years now

Vorteile

We use Glasscubes for file management, file sharing and document control. We upload all of our documents and use it to update and record them all. it is extremely easy to use and find files with the search function

Nachteile

i think that when a file has been updating the older files should be put in an archive folder

Antwort von Glasscubes

Hi Edward, thank you for your feedback. Glasscubes has file versioning built-in. If you update a file it will add the new version and automatically archive older versions. Just reach out to us if you have any questions.

Beantwortet am 1.8.2022
Bal
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 31.8.2022

Bal

Vorteile

Storing files and accessing it from any location

Nachteile

for what I use it for its been working well

Walter
Walter Mehr Details anzeigen
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 24.12.2018

Wonderful System to get your entire team on the same page

As President of a Design Build Construction company that does four to five million in work every year it has been very challenging managing all the task, documents and project scheduling with our team. It seems there was always someone out of the loop on any particular subject.

Glass cubes appears to be the solution to all our internal issues. I look forward to digging in deeper in January.

The customer Service team is solid and quick to reply. It was brilliant having the Customer Service Chat button on the desktop!!!

Cheers to all the staff at Glasscubes.

Vorteile

The file sharing and task management. We are going to start sharing calendars after the holidays and look forward to this feature

Nachteile

so far we do not have any complaints. there are items i am compiling questions about but certain they are not issues just not 100% familiar with the system yet.

Nick
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 16.3.2022

Easy to use, versatile and good UX

We have had an ongoing relationship with Glasscubes for the past few years now and they have been consistently efficient, professional, knowledgable and above all helpful!

Their communication has always been clear and responsive, particularly when dealing with some issues that are more time-sensitive.

5/5 for me so far.

Vorteile

Ease of use, versatility and user experience

Nachteile

N/a

Dee
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 4.12.2017

Fabulous tool....excellent product

Effective communication, organization, improves our efficiency. The chat feature helps us communicate in a way which keeps the noise volume down in our showroom environment. Perfect tool for our business. Could not be more pleased. Also has a downloadable app for smart phone users, which allows our outside sales team connectivity.

Vorteile

We could not be happier with this product! Excellent value, affordable, perfect for our organization's size and needs. Did not know a comprehensive product like this existed. Glasscubes' support is dependable. Communication is stellar. Could not be more pleased, and my company has benefitted from this purchase. It has changed the way we work and improved our efficiency. It give us the tools larger organizations have, and has streamlined the way we communicate and organize particular functions. The downloadable app for smart phones was a big bonus. Amazing product, exceptional value.

Nachteile

Looking forward to the Calendar feature being a part of the app. Otherwise, I do not have any cons to convey.

Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.6.2018

A great online platform to share information, communicate and manage projects from site or...

Version control is a great tool that we didn't have before. For general office documents its very fast.

Vorteile

The file versioning is a great tool, making updates for files easier without the need to replace them.

Nachteile

Certain file types are awkward to update, for example, drawing files with xrefs attached. You need to download them to edit and then upload them back manually.

Ray
Ray Mehr Details anzeigen
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
0
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 3.4.2016

Great for collaboration and large files

Web interface easy to use, navigate and keep projects up to date ....
large projects requiring large files, multiple folders and documents to be shared between the team is easier than other file sharing platforms.
and great as a back up

Vorteile

large files
multiple files and folders
ease of use

Nachteile

folder upload, using IE, not to clever ...usually crashes out
if I have a folder to upload tend to use Chrome
no desktop feature?

Emmanuel M
Emmanuel M Mehr Details anzeigen
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Weitere für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
2

4
Bewertet am 12.2.2019

Good alternative to monday.com

Vorteile

Only use this if you are looking for an alternative to monday.com otherwise stick to monday.com . Period.

Nachteile

The team package does not have good options for the price asked for but well, its business.

Max
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 6.7.2017

Good tasks list! quick, easy, assignable and efficient.

Easy task list creation and recording progress

Vorteile

A nice platform to use in the workplace, it is very easy to keep track of lists/tasks etc.
As a company we use this as a master task list, where we have all of our tasks subdivided into sections relating to our role within the company and then those tasks are assigned to us.
With regards to file uploads etc we do not use this feature as we should.
all together though, it is a very useful application and we rely on it to keep track of our tasks register for all members of staff.

Nachteile

I do find the compatibility with glasscubes vs windows is not at its best, for example you cannot copy and paste a number of tasks into glass cubes or vice versa as far as i am aware.
I like the feature of being able to download a report - although this does not come without errors in formatting for example - this should be looked at.

Ben
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 8.1.2018

Very Reliable for what I use it for.

Easy file sharing for work related purposes

Vorteile

Reliable and offers a professional face to people who I share information with, I have yet to use the other features such as posting etc. Also the technical support offered was very fast and helpful!

Nachteile

Can be difficult to navigate when putting files on the system, but other than this I cannot find fault.

Rob
  • Branche: Bau
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 9.2.2017

Great service

Glasscubes has helped our company communicate and share files with clients and contractors outside of our corporate network. It is always being updated with new features and we have found their customer support to be excellent.

Chris
Chris
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.10.2016

Glasscubes review for our commission management

We use the software for the management of our file sharing with one of our main Clients. It really helped with the visibility of the documentation produced, and allowed the Client to easily access the most up to date versions of reports and trackers. They find it really useful to access the job folders online and locate the document they need, and have given Hyde Harrington excellent feedback on the use of Glasscubes. We find the ability to leave comments also particularly useful.

Vorteile

Ease of use.

Nachteile

Nothing

Jimmy
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 3.5.2017

Easy to use, easy to share. Good all round website

Vorteile

Ease of use, ease of revising uploads and sharing with colleagues. Good feature of notifying when uploads have been submitted and revised. Selective alerts for team members.

Nachteile

User interface is slightly awkward to navigate to files. Alerts for updates can be sent to all users which can be annoying if not relevant to you.

Neil
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 26.6.2017

Nice and easy to use, even for non IT orientated people and the support is second to none.

Nice and simple way to share documents with a team overseas

Vorteile

Highly proactive support even though it's not often needed. Nice and clear interface that's customisable to suit your needs. Our main use is the file upload and sharing element which works flawlessly for us.

22 von 22 Bewertungen

Ähnliche Kategorien