Global Call Forwarding

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Nutzerbewertungen zu Global Call Forwarding durchsuchen

10 von 41 Bewertungen
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Vince
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
4

3
Bewertet am 30.11.2023

Decent VoIP for basic function

Overall it is a useful business phone system that serve the outbound call purpose. Integration didn't help much as there wasn't any place to record a call log after a call; I have to clicked the log call manual to do that. It is a good basic phone system for basic user who seeks for simple function of calling.

Vorteile

The outbound calls made were made without issues. Audios are crisp and clear. Simple interface and easy to use, no fancy and complicated feature.

Nachteile

Some basic features such as inbound , recordings incurred fees not to mentioned the outbound quotas which charges once exceeded.

Winston
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Monatlich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 18.9.2023

Tested VoIP Phone for a Chinese number

Vorteile

Customer service is great, people are very reachable.

Nachteile

The product did not work for my use case - this is not really a fault of Global Call Forwarding. My particular application required me to use a name registered to a real name not a virtual number.

Antwort von Global Call Forwarding

Thank you, Winston.

Beantwortet am 20.9.2023
Antonio
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 3.4.2023

Call forwarding servicr

Call forwarding from mobile phones fron one country to another

Vorteile

Quality, ease of implementation and customer service

Nachteile

Documentation requirements a bit too heavy for foreign implementation.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Eventservice
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.8.2021

Reliable service, great support, and fair pricing

Great company. They’re headquartered in South Florida and right up the road from us. Their support is outstanding and they do what they say they are going to do, every time.

Vorteile

Easy to use, reliable call routing service. It’s a month-to-month service without any commitment, so we’ve been able to upgrade and downgrade plans seasonally as our call volume fluctuates.

Nachteile

No major issues. It would be nice if they offered an iOS app to manage call routing settings from my cell phone, but their web app works just fine on mobile.

In Betracht gezogene Alternativen

Aircall und AVOXI

Gründe für den Wechsel zu Global Call Forwarding

Simple pricing and responsive customer support during our free trial. Also, they are a local company in South Florida.

Antwort von Global Call Forwarding

Thank you!

Beantwortet am 18.8.2021
Cris
Cris
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 3.6.2021

Very clever service

Fantastic, positive and friendly.

Vorteile

We use this service daily as a way of allowing our small UK-based company to be truly global. We accept calls from the USA, Canada, Australia, and New Zealand as though from a UK phone, and at a really great price. No difficult setup, it just works. And we have a great account handler who reaches out to ensure things are moving along nicely. Highly recommended.

Nachteile

There are no cons, it's great software and has continued to work for us.

Antwort von Global Call Forwarding

Thank you, Cris. It's been a pleasure working with you and the Healthy Stuff team!

Beantwortet am 4.6.2021
Verifizierter Rezensent
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 21.6.2022

Excellent Service Provider

Vorteile

Ease of deployment and administration , excellent support team.

Nachteile

GCF does not lack in any matter, they are great at what they do.

Antwort von Global Call Forwarding

Thank you. It's been a pleasure working with you and your team.

Beantwortet am 22.6.2022
Steve
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.10.2022

Good solution and easy to use, would recommend

Good customer service, products we consume are easy to setup and use, overall a good solution

Vorteile

easy to use and integrate into our sales channel, supporting our regional client base

Nachteile

nothing so far, the service works as expected

Antwort von Global Call Forwarding

Thanks, Steve, for your kind words! It was great to meet you in person.

Beantwortet am 17.10.2022
Billy
Billy
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 7.6.2021

Amazing Company

Amazing customer service and always able to assist in any issues we might have

Vorteile

I have used this company throughout my everyday work and could not be happier with the service they provide

Nachteile

No current issues that we have with Global Forwarding

Antwort von Global Call Forwarding

Thanks, Billy. We really appreciate having you as a customer!

Beantwortet am 8.6.2021
Verifizierter Rezensent
  • Branche: Rundfunkmedien
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 20.9.2021

Great service

Great experience with Global Call Forwarding!

Vorteile

Excellent customer support. Easy to set up and implement. Highly recommended.

Nachteile

Would be nice to be able to have sms for the virtual numbers in order to use them for two factor authentication. Not sure if that's possible, might be some kind of legal roadblock in some countries.

Antwort von Global Call Forwarding

Thanks!

Beantwortet am 21.9.2021
Jack
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.6.2021

Cannot fault the service

Brilliant!

Vorteile

We have used the service to route all our calls from the US, Australia, Canada and the rest of the world to our office in UK, and we have had a brilliant service provided!

Nachteile

None, the software and service is as expected.

Antwort von Global Call Forwarding

Thanks, Jack. It's been great working with you!

Beantwortet am 15.6.2021
10 von 10 Bewertungen

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