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Nutzerbewertungen zu Rollbar durchsuchen

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Abdullah
Abdullah Mehr Details anzeigen
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
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Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 16.7.2020

Rollbar is Awesome for the Aggregation of Production Errors

We are using Rollbar on our project for more than a year and found it awesome. We were looking a solution where we can send and collect production errors and notify the team over Slack to fix them ASAP. We found Rollbar a great choice for that. Overall, the experience was great.

Vorteile

The dashboard, filtering features, aggregation capabilities and integration with other tools are the one of the best things of Rollbar.

Nachteile

Deleting the occurrences could be made easier. Had to use API and Python to do the job efficiently.

Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
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Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 10.7.2020

Amazing tracing of context data for execution

We are collecting data from 6 Django mircoservices and we can rely on Rollbar for all error logs and traceback rotation.

Vorteile

Ability to view in memory data snapshot and current variable values when exception occurred.

Nachteile

The dashboard could be faster with some default dashboards.

John
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 17.7.2020

The best software for track & follow errors

Rollbar allows me and my team to detect and solve errors when anomalies occurs. Actually we don't need to wait users to report errors and we don't need to read thousands of lines from logs on multiple servers to find what's going on.

Vorteile

It's super easy to deploy. You can begin receiving your app's errors in minutes and without compromising a payment. You can pay only when you need to pay and have absolutely flexible plans.
Errors are presented as items, where you can immediately see frequency and a brief description. If you want, you can explore an item to know exactly where it happen (I mean, which line of code and entire stack trace), and even you can see each case to know the exact user operation that throws this error.
You can even search items using a SQL-like language.
Simply awesome.

Nachteile

Sometimes two different items are the same error (algorithm that put together occurrences divides the same error). Anyway, Rollbar allow to merge items with custom rules. Awesome.

Miloš
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 10.7.2020

Easy to use and reliable service

Rollbar works as expected and the level of information we get for each error is great.

Vorteile

Easy integration, slack notifications, level of details for each error

Nachteile

I would like to be able to see aggregate info from occurences of the same error, Airbrake offers something similar.

Zamir
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

2
Bewertet am 11.7.2020

Good product, poor service

Vorteile

Rollbar is super easy to use and a breeze to integrate. It has a ton of features like sourcemaps and fingerprinting that work smoothly for thousands of errors a day.

Nachteile

Whenever there's a timeout on rollbar it shows a message that the site is undergoing maintenance. This happens to me at least once a day which is frustrating. The couple of times using Rollbar where the service is down they haven't updated their status page until hours into the incident.

Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
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Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 15.4.2022

Nice tool for error tracking and logging

It is integrated with my project I use it to track bugs, log info and improve performance.

Vorteile

It is easy to use, UI is great, easily integrated with my project. easy to send errors and logs.

Nachteile

UI for seeing the occurrences of an item needs some work, sometimes there are a lot of fields in an occurrence and the horizontal slider was given all the way to the end which is inconvenient.

Tung
Tung Mehr Details anzeigen
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
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Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 27.10.2018

Get notified for issues

Vorteile

I like that it sends notifications if something goes wrong and your team can stay alert about it. It's pretty nice to know if something is down or something isn't working. We also use it to track custom events when some logic isn't behaving as expected. For example when server returns a new Key value that is not handled on client side.

Nachteile

The notifications customization is pretty hard and not clear. I tried to turn off some part but I couldn't do it only to myself. You (seems) can only turn it off for the "team". So I end up creating a filter in Gmail.

Cameron
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 16.7.2020

Cost effective way to manage errors with your software

Great tool to use, easy to set up and integrate with other apps. The dashboards are easy to understand and use and see all the important details easily.

Vorteile

Setup is relatively easy
Easy to see all the issues
Integrations with jira & slack

Nachteile

The RQL feature is quite difficult to use, most times it times out. I think this will be fixed with further updates.

In Betracht gezogene Alternativen

Raygun

Gründe für den Wechsel zu Rollbar

Price
Shelby
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
0

3
Bewertet am 16.7.2020

Over grouping and under grouping needs improvement

Benefits are tracking errors and that rollbar integrates with many systems and is customizable but downfall is the over grouping and under grouping

Vorteile

Being able to integrate with jira and make tickets seamlessly

Nachteile

The over grouping and under grouping feature does not work. My errors almost always have the wrong title and I often have many many duplicates of the same exact error. Also I don’t like that each new release, if an error is existing, it just makes a new error for that release.

Erik
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 13.7.2020

works well

Vorteile

the grouping works pretty well. It's good to be able to customise the error levels

Nachteile

Often, my selections for viewable levels goes back to default "error". I don't understand why critical errors are not shown by default, should be critical and error IMHO

Swapnil
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 16.7.2020

Efficiently Resolve you system Issues

It is really good tool, helping to stabilise the systems, enhance user experiences so they face lesser issues.

Vorteile

It was very to use and integrate with most of the applications we develop in technologies like ROR, GO etc.

Their notifications on email, slack are instantaneous and provide real time alerts to the team.

Their resolve & re-activations are perfect that alerts teams about repeat occurrences of existing system issues.

Nachteile

Grouping of similar issues. Few times I observed similar exceptions are grouped correctly and few times they are treated separately that causes devs to dig into the list and spend more time.

Jacob
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionalität
1
Bedienkomfort
2
Kundenbetreuung
1

2
Bewertet am 10.7.2020

Poor integration options, buggy client, bad api

Vorteile

Clever name I guess. Better than nothing. I miss honeybadger.

Nachteile

It’s a bad choice for AWS lambda, just painful.

The client has an inscrutable api and the typescript definitions are wrong or missing. Doesn’t even support async/await or promises.

Juan
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 10.7.2020

find tour bugs, and keep calm

Quickly resolve reported errors, decrease production error rate

Vorteile

Faster report issues.
Catch correctly the stack errors.
Data scenary for reproduce the error.

Nachteile

Many Rollbar notifications ando summary by emails

Harsha
Harsha
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
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Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 17.8.2016

Ease of User and very Affordable

We are in love with Rollbar. Its deep integration into our Slack Channel keeps us updated at all tim

Vorteile

Slack Integration and Costing

Nachteile

Nothing so far

Matthew
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 11.7.2020

Great error handling solution

Vorteile

Makes error capturing painless, integrates well into a large number of packages.

Free offering provides excellent feature set.

Nachteile

The UI is a little clunky and can be overwhelming, navigation could be more intuitive.

Grouping of errors doesn’t always work automatically.

Integrated packages don’t always keep up with development as fast as they could (Laravel package took a long time to support 6.0, React Native package currently still requiring split index.ios and index.android for source mapping despite this being removed from RN).

Rohit
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 16.7.2020

Rohit's Rollbar Review

Vorteile

Good thing about Rollbar is tracks each and every error occurred from the system, also we can log error from our code

Nachteile

It takes all parameters of submissions internally and has access to code.

Lawrence
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 10.7.2020

Great for addressing bugs and preventing additional bugs

Vorteile

- stack tracing of code to see what part caused an error
- ability to see network logs of what caused the error
- table of same errors

Nachteile

- similar errors are sometimes lumped together making it hard to use
- jira integration causes the same ticket to be reopened if issue happens again, often times i would prefer a new ticket

Inderjeet
Inderjeet Mehr Details anzeigen
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 10.7.2020

Great Tool

Vorteile

Email integration, managing errors like marking them as resolved is very easy and intuitive. Versioning in errors can be done with some few commands which can be really useful.

We are using Slack integration with Rollbar and its reporting is almost immediate.

Nachteile

Errors do not get into correct versions of app sometimes. Also, I am still struggling with map files as JavaScript errors are really hard to decode without map js files

TARCISIO
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 15.7.2020

Best cost/benefic

Vorteile

Easy to use, report detailed and fast visualization

Nachteile

cost and automation features. Dont have nany options to make some automation.

Simon
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 15.7.2020

Thanks for that product

Vorteile

Easy to install, support for all our platforms

Nachteile

grouping / merging of events ist sometimes difficult. and i accidently merged the wrong ones

Suman
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 15.7.2020

This is a amazing product

This is a very good product and plays a big role in life cycle of software. The debugging becomes so much easier with the help of this tool.

Vorteile

This helps to keep the downtime or bugs time really low by reporting those issues on time.

Nachteile

The emails traffic of summary of all error on each morning.

Aditya
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 16.7.2020

Rollbar feedback review

Vorteile

Rollbar is good but two features are there which I like the most,
1. RQL - It helps us to query the data and find the similarity on the errors so that we can solve them.
2. Tracking of errors.

Nachteile

It become difficult to manage multiple project and environment.

Douglas
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 15.7.2020

Rollbar saves us time everyday

Vorteile

The ease of developing and being aware of all bugs

Nachteile

Nothing, I guess, Rollbar help us enterily

Matej
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 15.7.2020

Perfect tool

Vorteile

detailed output of errors and their occurrences

Nachteile

the navigation menu is sometimes confusing

Shawn
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
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Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 10.7.2020

Great feedback.

Vorteile

Makes it easy to track error messages, frequency of occurrences, etc. Handy digest options keep your inbox sane.

Nachteile

The site navigation could be improved a little bit. Sometimes it is easy to go in circles.

kasey
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
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Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 15.7.2020

Great, powerful, simple to implement!

Vorteile

It does a great job of showing us when errors occur, and helps us to hop on errors our customers are seeing!

Nachteile

The project settings / invite new people screen needs some love. its kinda confusing.

Vasileios
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
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Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 10.7.2020

Positive

Very positive

Vorteile

It's integration is very easy and the cost is affordable for medium to large companies

Nachteile

The grouping of items and that the php package is not frequently updated for symfony versions <5

Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
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Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 19.11.2021

Your Coding Partner

Rollbar as helped us to keep tracks of errors for applications and software which are developed with my workmates, allowing us to work on time.

Vorteile

Rollbar comes in four editions, Free, Essentials, Advanced and Enterprise, so depending on which edition you find to be suitable for your budget and you can start with the free edition so that you get the feel on how it works. If you are programmer and you are looking for a suitable partner to help you with coding, fast error tracking allowing you to take note of the errors.

Nachteile

The interface can be a little bit complicated but in due one can get used with it.

Scotty
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 15.7.2020

Rollbar does what it claims

Despite some of the sluggishness, it has greatly decreased our error identification and debugging time.

Vorteile

The ability to mute error messages, especially recurrent messages like 404 errors, became a great help when attempting to monitor errors in production code. At this point, every error we get from Rollbar is something that needs to have action taken upon it.

Nachteile

The software can be sluggish; It's impossible to navigate on my phone. It will literally crash a browser phone.

Rob
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 15.7.2020

Easy to use

Vorteile

The setup and configuration is a breeze. The documentation and tutorials make it seamless the UI for viewing exceptions is very well laid out and straightforward. Even the newest developers can dive into it without any training

Nachteile

I honestly can’t think of anything that’s lacking

Eric
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 16.7.2020

A solid error logging system

Vorteile

The integrations, graphs, client libraries, call stack telemetry, ... _most_ of what I want while debugging is there.

Nachteile

Error grouping is sometimes awkward. New deployments of my team's code create new errors that are duplicates.

Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 13.7.2020

Review of Rollbar

Vorteile

Pretty customizeable, could add any new fields without much hassle.

Nachteile

Doesn't detect and report OS versions which would have been useful.

Michal
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 10.7.2020

Pretty useful tool for always-on apps

I can rely on rollbar immediate notification when something gets broken

Vorteile

easy integration with apps and/or slack notifications

Nachteile

sometimes more investigation required to trace the actual bug

Tayler
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 16.7.2020

Great logging for application errors and warnings

Vorteile

Easy to use. Integrates with a lot of stuff. Easy setup with native language hook ups.

Nachteile

Difficulties with JS source-maps, but that may be more application specific.

Abhishek
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 16.7.2020

Rollbar is a Great tool

I'm satisfied with it, but need the params field under occurrences. Its my personal thought though.

Vorteile

I liked the tracking ability of it, it never misses any warning let alone errors.
Its UI is user friendly, so easy to use.

Nachteile

Just one problem which I have faced is for params, it will be helpful a lot to have those in separate columns under occurrences. Sometimes the errors are complex and sometimes its just issue of authorisation in ROR which takes a lot of time to deduct to that.

Mark
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 20.7.2020

Rollbar Review

Good. Haven't used many other error monitoring systems so I don't have much to compare with, but Rollbar does what I need.

Vorteile

The UI is quite good, the features like resolving and muting are very helpful, especially in the world of Javascript errors. Implementation was quite easy.

Nachteile

I utilize it mostly for monitoring Javascript errors and it's not extremely helpful. I think thats actually more related to how bad/unhelpful many JS errors are. I'm not sure this can be remedied by any error monitoring software.

Shprotiv
Shprotiv Mehr Details anzeigen
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 11.11.2022

Easy to Track

Vorteile

Easy to track, beautiful dashboard, help to getting alart on bugs, mainly customized and categoried.

Nachteile

Filtering capabilities are not to the mark,automatic result is not always accurate. Error occurs in many cases.

Paul
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.7.2016

Great error reporting solution

We integrated rollbar super quick into our rails application and can't live without it.
All the features we wanted in an error reporting solution implemented in one day

Vorteile

simple easy.
auto resolves issues
auto create github issues with custom rules
notifications
stack traces
last seen

sidharth
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 7.7.2016

Rollbar - Awesome Product i have ever used

So in past we have used many error handling tools like sentry and errlytics but when we start using rollbar it is just an awesome experience in terms of ui and error logging. I recommend other companies to use this , would really benefit development with this tool.

Vorteile

UI and Erro Logging Mechanism

Paul Razvan
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 15.7.2020

Great for tracking bugs in web apps

Good. I'd use it in a new project if I started one.

Vorteile

Its focus on bugs and easy tracking of errors

Nachteile

The UI feels somewhat loaded with too much information

40 von 40 Bewertungen

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