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Nutzerbewertungen zu FareHarbor durchsuchen

6 von 1.120 Bewertungen
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Bobby
  • Branche: Unterhaltung
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionalität
1
Bedienkomfort
1
Kundenbetreuung
1

1
Bewertet am 25.7.2023

Worst ticketing software anywhere

Poor

Vorteile

nothing was good about this software would not recommend

Nachteile

customers could not get on to use, can take up to an hour just to get in a cew then takes another hour before it is your turn to book .

Kelly
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 22.5.2017

Your support department is amazing.

More sales, better customer service, and faster turnaround for customers.

Vorteile

Every time I call your support department, they are courteous, helpful and go out of their way to find a solution. It's nothing short of amazing in this day and age to have a department trained so well. Whoever is training and hiring for this department deserves a raise. Amazing job.

Nachteile

Software can be a little more intuitive, but usually I send an email to my rep or support and it's done within 24 hrs.

Antwort von FareHarbor Holdings

Kelly,

Thank you so much for the wonderful review. We feel very lucky to have such an amazing group of people holding down the support team, and we're always happy to hear when our clients appreciate them! So thank you!

Beantwortet am 27.7.2017
Jansen
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 16.8.2016

Great product, customer service is the best part!

Outstanding, the folks a FH are great people, very responsive and supportive of our needs. I've began to take a more active role with our guest FH experience and the FH team has responded very well. Impressed!

Vorteile

Simple, simple, simple....can't say enough, very intuitive

Nachteile

Reporting, need to build out more reporting features.

David
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 16.8.2016

Great Product, Outstanding Support

Excellent booking engine that is flexible to accommodate our unique needs. First class customer support team that is responsive and proactively ensures our business needs are met. Development team is is quick to customize our implementation to meet our needs.

Vorteile

Booking engine is easy to use and customizable. We have never received a complaint or problem reported from online users. Customer support is unbelievably responsive.

Nachteile

Web based bookings and manifests are a bit slow to load.

Kathy
Kathy Mehr Details anzeigen
  • Branche: Staatsverwaltung
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
0
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 29.10.2015

Fareharbor Reservation Software

I switched to Fareharbor a few months ago and couldn't be more pleased. It works great for my kayak tour and rental business making it easy for my clients to book online. The support team has always answered my calls for tech support no matter the time of day and have been extremely helpful in teaching me how to navigate and use the software. I highly recommend Fareharbor.

Vorteile

Excellent support and ease of use for my clients.

Nachteile

Interface a little overwhelming at first but support is happy to assist and walk you through questions.

Antwort von FareHarbor Holdings

Hi Kathy,

Thank you so much for the great recommendation! We're so pleased to hear that your clients can book online with ease- that's music to our ears.

If you ever have suggestions about how we can improve our ease of use, let us know! Give our Support team a call anytime, we're always here to help.

Thanks,
Lauren

Beantwortet am 10.12.2015
Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 8.1.2019

Love FareHarbor!

Vorteile

So easy to use, extremely convenient and user friendly

Nachteile

Not sure about security of software, but we are testing now.

Antwort von FareHarbor Holdings

Aloha! Thanks so much for your review. We love our product and we are stoked to hear you love it too! Security should never be a concern for you. We run on the same infrastructure as some of the world's most trusted companies.

Milliseconds after you make a new booking or charge a card, your data is already backed up and safely stored!

Beantwortet am 7.2.2019
6 von 6 Bewertungen

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