Jitbit Helpdesk

4,5
Gesamtbewertung
Bewertungen

4,5
Gesamtbewertung
Bewertungen

Alle Bewertungen zu Jitbit Helpdesk Filter anwenden

Filtern nach:
Sortieren nach:
1 Bewertung

Nutzerbewertungen zu Jitbit Helpdesk durchsuchen

1 von 34 Bewertungen

Alle Bewertungen zu Jitbit Helpdesk Filter anwenden

Filtern nach:
1 Bewertung
Sortieren nach:
Jeofrey
  • Branche: Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionalität
1
Bedienkomfort
1
Kundenbetreuung
1

1
Bewertet am 30.1.2017

Worst Customer Service

Worst customer service ever, The App doesn't work. Please keep your money. You will never get this to work on your own, and they offer no help at all.

Vorteile

Nothing, It didn't work

Nachteile

It doesn't work

Antwort von Jitbit

We're sorry you were unable to set it up. I assume you were trying to install the on-premise version that does require some technical skills or administering a web-server, setting up a MS SQL database, configuring windows-integrated authentication and other tricky stuff depending on your requirements. That is why we also offer the SaaS (hosted) version that works in the cloud and requires literally zero setup. But nevertheless I regret and apologize the lack of support you experienced from us. If you could provide more details, we can investigate further.

Beantwortet am 29.6.2018
1 Bewertung

Ähnliche Kategorien