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Nutzerbewertungen zu Jive durchsuchen

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Amber
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.9.2019

Best VOIP Phone Service Ever!

My overall experience has been great. Everything works as expected and as it should. No complaints

Vorteile

No dropped calls, no cracked voices no issues with caller not hearing me but I can hear them. The customer service is awesome! They will log onto my computer to show me how to do something if I am having issues figuring something out. They are committed to helping me until a resolution is reached.

Nachteile

There is nothing that I don't like about this software. I have hardly had any issues but any issues o have had they have been able to resolve for me.

Barbara
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
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Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.4.2022

Great software

Good customer service

Vorteile

I can answers all the office phone calls anywhere and also can make phone call with the office phone number and I don't need to be in the office. I can text and sent and receive pictures.

Nachteile

I would love to see the patient picture and name.

Denis
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Weitere für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 3.10.2018

Comprehensive excellence.

I am CEO (owner) of a creative solutions development and process management company. Our primary phone service is hand held. JIVE provides continuity in our professional communications providing consistent client communication 24 x 7.

Vorteile

Quick and easy contract (service) purchase and install. Reasonable pricing cost. Multiple phone equipment options (purchased separately with Jive) for multiple office locations. Desktop equipment is excellent with perfect connectivity and sound quality. Any questions we have raised are answered professionally and quickly.

Nachteile

It seems odd to have desktop phones after 100 percent service via individual hand held phones. JIVE, however, solves that issue.

Linda
Linda Mehr Details anzeigen
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
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Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 7.3.2019

No desktop app

When calling support, frequent long hold times. When using online support, they refer you to the phone support then end the conversation. Their webinar is geared toward the Admin, no to the user

Vorteile

It seems to work well for meetings where you want to share audio and video

Nachteile

No desktop app so you have to log in when you use it. It doesn't work with Internet Explorer. Seems cumbersome to send/receive fax but haven't actually used this feature yet as it is not currently available

Ben
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
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Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 28.8.2017

Potential

Vorteile

Enabled use away from the office and made it easy to be able to call between staff members. Forwarding phones at click of a button

Nachteile

Reporting features werent fantastic on call duration and to what numbers.. The remote phone feature worked great sometimes and not on others

Ann
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
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Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 13.6.2018

Jive is very helpful but sometimes you are kept on hold while the issue is being researched.

Ability to change messages and have calls picked up on cell phones.

Vorteile

Jive is very friendly to use and it is so easy to use. The customer representatives do a very good job.

Nachteile

The ability to block robo call list should have more capacity to capture calls that you do not wish to receive.

Alyssa
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 20.9.2018

Great Value for all the features!

Vorteile

-The dashboard is easy to navigate
-Onboarding was very straight forward
-Sales team was great and very accommodating
-Spam protection!
-Got to keep my numbers from other company

Nachteile

-Took a few days to fix a problem with my sign up, and needed to be passed to 2 other people to fix it.

7 von 7 Bewertungen

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