Über Esker

Esker bietet eine globale Cloud-Plattform zur Automatisierung von Dokumentenprozessen und unterstützt Finanz- und Kundendienstabteilungen bei der digitalen Transformation in den Bereichen Order-to-Cash (O2C) und Procure-to-Pay (P2P). Die Lösungen von Esker werden weltweit eingesetzt und beinhalten Technologien wie künstliche Intelligenz (KI), um die Produktivität und die Transparenz im Unternehmen zu erhöhen. Zugleich wird damit die Zusammenarbeit von Kunden, Lieferanten und Mitarbeitern gestärkt. Esker verfügt über Niederlassungen in Nord- und Lateinamerika, Europa und im Asien-Pazifik-Raum, wobei sich die deutschen Standorte in Feldkirchen/München und Ratingen befinden. Das in Frankreich börsennotierte Unternehmen erwirtschaftete im Jahr 2021 einen Umsatz von 133 Millionen Euro, zwei Drittel davon außerhalb Frankreichs.
Esker Software - 1
Esker Software - 2
Esker Software - 3
Esker Video
Esker Software - 1 - Vorschau
Esker Software - 2 - Vorschau
Esker Software - 3 - Vorschau

Esker Preis

Esker bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Esker ist ab 1,00 €/Monat verfügbar.

Startpreis:
1,00 €/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Nein

Alternativen für Esker

Oracle Taleo Cloud

3,8 (178 Bewertungen)
Oracle Taleo Cloud ist eine cloudbasierte Personalmanagementsuite, die sich für große und mittlere Unternehmen in allen...

NetSuite

4,2 (1709 Bewertungen)
Mit einem integrierten System, das ERP, Finanzwesen, Handel, Bestandsverwaltung, Personalwesen, PSA, Lieferkettenverwalt...

Odoo

4,2 (1236 Bewertungen)
Odoo POS ist Teil der integrierten Suite von Geschäftsanwendungen von Odoo. Das Modul ist sowohl online als auch...

QT9 ERP

4,9 (16 Bewertungen)
QT9 ERP (Enterprise Resource Planning) ist eine hochskalierbare Fertigungsplattform zur Verbindung und Automatisierung...

Sage Intacct

4,3 (522 Bewertungen)
Die moderne ERP-Cloud-Plattform für Ihr Finanzmanagement! Sage Intacct ist ein benutzerfreundliches, cloudbasiertes...

QuickBooks Enterprise

4,5 (20712 Bewertungen)
QuickBooks Enterprise ist eine Buchhaltungslösung für KMU in verschiedenen Branchen wie Bauwesen, gemeinnütziger...

Xero

4,4 (3145 Bewertungen)
Xero ist ein Buchhaltungssystem, das für kleine und wachsende Unternehmen entwickelt wurde. Xero verbindet kleine...

Tipalti

4,6 (157 Bewertungen)
Die einzige Automatisierungslösung für Ihren gesamten Kreditorenprozess, einschließlich Kreditorenbuchhaltung,...

Flowie

0
Flowie – eine herausragende Beschaffungs- und Finanzbetriebsplattform für moderne mittelständische und große Unternehmen...

Nutzerbewertungen zu Esker durchsuchen

39 von 39 Bewertungen
Sortieren nach:
Chad
Chad Mehr Details anzeigen
  • Branche: Baumaterial
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.9.2019

Esker Sales Order Processing has enabled us to reach big goals

Esker allowed us to move from 64% of orders submitted electronically to 77%. The most impressive part to me is the implementation process and relationships you build with the team. Esker is special because they care about our organization and are always wanting feedback and willing to help us use the tool as effectively as possible.

Vorteile

Very easy to use and many features out of the box. The reporting and dashboard are great to create transparency of your current status and gives employees a way to see how they are doing. Lastly, Esker is always adding value to the product. They have 3-4 significant improvements in their release each year.

Nachteile

We had to implement in the disconnected mode because of internal issues. This creates problems with not being able to make real-time calls to SAP. You also need to be mindful of how your employees are using the software and allow the AI and machine learning to do it's job.

Nathan
  • Branche: Konsumgüter
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.11.2019

Great OCR SOP Option

Our hardware was aging and we needed to implement a loss reduction strategy. By moving to the cloud we have nearly cut our MOB costs in half.

Vorteile

reporting down to the individual field level helps gauge cost to serve

Nachteile

Needed lots of customization to fit our equally heavily customized ERP. Not really esker’s fault but something to keep in mind if your ERP is not out of the box.

Andrey
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 7.2.2025

Manage all of your bills and expenses in one placed including paper bills.

From the time when we engaged them to the day-to-day processing of business invoices and expenses, it was an incredible experience

Vorteile

A whole suite of Expense Managment and Accounts Payable with a great capability to turn all of your paper bills into digital, OCRed invoices are amazing.

Nachteile

Some of the interface feels a little bit outdated, but at the same time, it is well polished for the functionality it is providing.

Nancy
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
2
Kundenbetreuung
5

3
Bewertet am 22.8.2019

Difficult Implementation Sketchy Documentation

If it works, it will be nice for our no brainer accounts - utilities, leases, services, etc., but some of the trickier stuff may prove to be more work than our AP folks have in mind.

Vorteile

EskerAP appears to have a great deal of functionality, particularly with 3-way match and setting up autopay. The entire suite most likely gels quite well together.

The Esker implementation team are helpful and well organized and keep us on task.

Nachteile

The mapping documentation is horrific at best. The FFD documents rarely list or match required elements, which are in other "sample" worksheets sheets that contain CSV fields that are incredibly difficult to read and parse. If we use the sample sheets, we receive missing element errors, use the FFD and receive more/different missing element errors. Use all fields from both documents and receive errors that we are sending fields that do not exist. Incredibly frustrating!

The technology is somewhat outdated. They do not accept direct XML or JSON formatted files, so all data must be converted to CSV, which requires heavy manipulation to strip commas, etc..

Then jobs and programs must be written to extract, insert a CSV string for the header fields, convert the extracted data to CSV , move to a queue and send all files once per hour. Tables such as Vendor data, GL Accounts, Tax Rates, Payment Terms, etc., should not need refreshed 10-12 times per day.

There is also no option to set exchange rates by vendor. In our case one division orders and pays foreign vendors in their currency, and our other division orders in foreign currency, but pays in USD.

Jorge
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 23.1.2025

Excelent Software

In our company we use it to automate purchase request approval processes, order tracking and invoice receipt. The software works very well, it doesn't crash and its menus are clear and the search options are very agile, in addition, it has different filter options that work very well.

Vorteile

Esker is a very intuitive software, it speeds up the processes of approving invoices and receiving orders, and its interface is very friendly and easy to use.

Nachteile

I have nothing to say, so far everything has worked as expected.

Elizabeth
  • Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 10.9.2019

Bang for the buck!

Rep team is wonderful to work with. Very knowledgeable and willing to make it work the way you need it to. Creating user events to share knowledge.

Vorteile

I love how easy it is to use and teach people to use.

Nachteile

Some functionality has to be customized.

In Betracht gezogene Alternativen

Oracle Taleo Cloud

Gründe für den Wechsel zu Esker

Cost and machine learning and ai functionality.
Taylor
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 21.2.2025

Esker Saves the Day.

Esker has given me a positive experience, helping out with the odds and ends of business costs and productivity.

Vorteile

I enjoy that Esker reaches out to clients for feedback and where they can make improvements.

Nachteile

Esker seems to have lots of down time for maintenance and such, causing delays in costumer use.

Brent
  • Branche: Konsumgüter
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 20.2.2025

EskerFax Reliability

Esker is a great company to work with, and their customer service was also very good.

Vorteile

We used their EskerFax software for years and it was extremely reliable. The interface was easy to use, and once everything was setup, there was very little maintenance.

Nachteile

Some of the older setup routines were hard to understand.

Lisa
Lisa Mehr Details anzeigen
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 23.2.2018

Great for Collections Management notes & payment reminders

Takes care of payment reminders that I don't have to work on during a month.

Vorteile

I like how we can setup rules of when to send automatic payment reminders to customers. It's a nice little touch to reach out to customers without taking up any actual time in the day.
Keeps all collections notes & calls in one place; even co-workers or boss can view the stages I've taken if I am out that day.
Highly responsive help team for when I don't find what I need in the detailed FAQ section (complete with screenshots).

Nachteile

Some of the things I didn't like have already been fixed; but for me the response time of the website seems slightly slower than other portals I use throughout the day. Not sure if that is fixable or not.

Burak
Burak Mehr Details anzeigen
  • Branche: Konsumgüter
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 27.10.2020

Integrates with SAP Products

Vorteile

Integrates with SAP Products and that's why Esker is a great automation system that needs to be considered with companies who wants to automate their finance systems. Even though we worked with AP/AR department on a trial version and tested it, we found the features and the usage (also monitoring) very easy and understandable.

Nachteile

There are lots of other options like delivery date prediction or proposal generation but you never use them.

Rose
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 28.3.2025

Reviewing Esker

Pleasant experience, no problems at all. I know shock right! Give it a try and see what all the fuss is about.

Vorteile

I like how it is cloud based, easy to use and also the customer service is really good.

Nachteile

I can’t say a bad word about Esker. It really is good.

Lapio
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 30.4.2024

Order Management Easy With Esker

Vorteile

When it comes document management and risk management, Esker offers all we need.

Nachteile

Having used this for long, I haven't had any issues with Esker

Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Branche: Outsourcing/Offshoring
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.12.2018

Order Entry

It is a very functional and necessary tool, we placed the orders in a timely manner.
We satisfied our customer expectations.
As an employee, i think its very appropiate for us, since that tool gave us the power of success in our order entry experience.

Vorteile

What i’d like the most is the way i used to get out the orders from the queue in an easier way, the tools are very appropiate, you can take the time that you want to processed an order properly.
It is a very functional tool that we can get used to, in order to help out our customers and get the order processed in the time they are requesting.

Nachteile

Sometimes it has some technical problems or it was on maintenance and we delayed our daily work.

Katie
  • Branche: Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 27.5.2020

Esker on Demand Makes My Job Easier.

Love it. I'm able to quickly navigate into the system and see exactly what invoices have been submitted, what needs approval, sort by vendor - it's incredible.

Vorteile

We switched to Esker on Demand last year from an on-prem invoicing solution, and boy - has it made all the difference! I now receive a simple email notification from Esker whenever an invoice is waiting approval. From there, all I need to do is click - view invoice - make sure it's all set - click Approve - and voila! Process is done.

The system is very user friendly (no questions about what you need to click when, etc.), and it's terrific that I can sort invoices by vendor, date, amount - and quickly see what's been paid, is pending, and has a hold. Plus there's tons of FAQ information available online for those searching on how to get the most out of the system.

Nachteile

If there are a lot of invoices submitted, it's relatively easy for one to get overlooked. Though, even with that, they'll send you a reminder notification!

Christopher Mehr Details anzeigen
  • Branche: Maschinerie
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 15.11.2019

Great Software for Collections and AR Management

Vorteile

The AR tracking and collections management is a ton of help. We use Termsync for our collections software and the ability to auto send reminders and keep detailed notes inside each account is fantastic.

Nachteile

There is not a whole lot that I don't like about this software. There were a few issues at first with setting up payment plans and breaking out invoices for multiple payments but once you got it figured out it wasnt too bad.

Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Branche: Outsourcing/Offshoring
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 29.11.2018

Helpful Software

Vorteile

Its a very easy way to process the orders from customers and all the information we need to have.

Nachteile

Sometimes we have issues and it takes time to process 1 order but its not that often.

JUSTIN
  • Branche: Baumaterial
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 14.11.2019

Great product for order processing

Overall the experience has been a good one. This has allowed us to automate some customers POs entirely. The rate of keying errors by rep has decreased and has allowed us to focus on other tasks rather than placing orders.

Vorteile

I enjoy the fact that Esker learns PO types and begins to auto-complete fields. This has allowed us to process more orders in a shorter amount of time.

Nachteile

I feel like the loading speed of pages and processes could be faster.

Linda
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 28.11.2019

Esker cuts order entry time drastically!!!!!

With Esker, all orders get in on time and accurately which allows CSRs to have time to spend on other tasks.

Vorteile

I like that the system can be taught to recognize the fields you need. The reporting function is a breeze to set up.

Nachteile

The only drawback is that it can't read handwritten orders, we don't get that many so it is not a big issue.

ANTHONY
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
3
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 10.9.2019

Esker has a winner!

I have been able to keep up with our customer's invoicing requirements and will be able to reduce DSO even more once the e-invoicing is setup.

Vorteile

I like how customizable the entire system is. It also generates reports that add value to collections and reduces manpower so you can realign your team's time to necessary activites.

Nachteile

The software works better with newer ERP's and there are a lot of features that need to be rolled out...but Esker is working on that.

Staci
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 27.6.2017

I have been using the product for almost 3 years and it has helped me to steamline my...

Vorteile

The ease of use and the fact that the Esker team is always improving the software and they listen to the input of their users when making changes. By using this product to organize and automate my collections I'm working so much more efficiently. I have few accounts with past due balances and I can keep all my notes in one place.

Nachteile

The reporting needs to be built up some more and it would be nice if it calculated more metrics so I could pull some high level reports for management.

Roger
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 21.11.2019

Best choice for ACH payments from your customers

Collections and ACH Payments

Vorteile

Its a good Value from a SAAS provider. Good Customer Service and easy implementation

Nachteile

I cant think of anything about the solution that I don't like it is updated regularly with new versions

Jessica
  • Branche: Landwirtschaft
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 3.10.2017

LOVE THIS SOFTWARE! Very user friendly

Vorteile

This tool is just the absolute best! The teaching functions make order processing a breeze! Really nice to be able to set up key clients to email their orders in directly, saves so much time!

Nachteile

Information has to be in very specific places to properly be "taught"--but as long as your clients know this and have a consistent format to their orders--it works like a charm.

Clarissa
  • Branche: Maschinerie
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 10.12.2019

Termsync has helped improve our collections!

Vorteile

I like the ease of communication with the customers. We send weekly reminders of any accounts with past due invoices and many customers respond.

Nachteile

There are some credit features that it does not have, like highest credit used and days to pay in an easy to view format, but they take suggestions and usually implement them!

Jennifer
  • Branche: Maschinerie
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 18.11.2019

TermSync - Collection Software

Vorteile

Sends Automatic Past Due Reminders
Print Invoices
Allows Customers to Make Payments

Nachteile

Layout is a little clunky - I like to see everything on one screen

Christopher Mehr Details anzeigen
  • Branche: Maschinerie
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 21.2.2018

Using TermSync has made collections much easier.

Vorteile

The ease of the collections and call logs has made keeping track of our aging and customer responses much better.

Nachteile

There is much that I dislike but I would really like to be able to flag individual emails as High Priority. Much like you can do in Outlook or other emails.

Roger
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 21.2.2018

Economic

Vorteile

Helps collect automated process with custom rules dunning letters customized portal for customers to longin to

Nachteile

Still have to look at it requires me to login and look at and drill down into the details daily in

Ginger
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.11.2017

so Happy with Termsync

Ease of Use

Vorteile

Very easy to use, helps us cut down Manual processes, Easy to set up collection calls and Reports. Easy to change dates when we send out Past due invoices as well. Extremely user Friendly.

Nachteile

Needs more Flexible ways to set up different payment Plans. Payment plans that can be easier for the customers to understand, and not receive past due notices via email while on the payment Plans

Terri
  • Branche: Biotechnologie
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 21.2.2018

It was a little bumpy in the beginning, but now that we're on it full speed, it's been very...

Vorteile

Tracking of invoices whether they are paid or out for approval. If a vendor calls, I'm not having to go through spreadsheets or piles of paper to try and see where it is in the approval or payment process.

Nachteile

When you change the cost center, the workflow does not always auto-populate. There are times when I change the cost center, that I have to manually choose the approvers.

David
  • Branche: Biotechnologie
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 11.9.2019

Excellent product

Vorteile

It's very user friendly and I also like the reporting features (especially the ability to create new reports)

Nachteile

There's nothing that readily comes to mind

Jana Mehr Details anzeigen
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.12.2017

Very user friendly!

Vorteile

Automated posting, telephone payments, reminder emails, ease of invoice disputes, ease of communication between us and customer

Ginger
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 25.5.2017

Efficient

Vorteile

The reporting and the call lists that we can run in Termsync. WE can see what is coming due and what payments we have set up for ACH.

Nachteile

the payment plans are not versatile enough for what our company needs. WE need to be able to split invoices and change the date without touching every split invoice dated

Joshua
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 21.2.2018

Great service at a reasonable price.

Vorteile

It's ease of use. It is also a rock solid product. We have had no issues so far with faxing. Our old solution had one daily it seemed.

Nachteile

If they would enable some items, it would help them reduce support tickets.

Jennifer
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 22.2.2018

One Stop Shop

Vorteile

All communication between you and your customer is in one location. Customers can review their account balance, look up invoices and make payments all in software!

Jana
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.9.2019

Esker AR

Esker has reduced our DSO substantially.

Vorteile

Ease of use. Customer support is exception.

Nachteile

None at this time! Esker has done everything they said they would!

Henry Mehr Details anzeigen
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
0
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 27.4.2016

Kara
  • Branche: Konsumgüter
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
5

3
Bewertet am 27.11.2017

We are in the process of implementation.

Vorteile

The visibility and accountability processes built into the automation. Once live, it will be great to have information in one place.

Nachteile

Surprised at some of the functionality that is not out of box and requires additional customization.

Barb
  • Branche: Biotechnologie
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Weitere für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 11.9.2019

SOP journey

Vorteile

The ease of use. At first it looks daunting but with some training is quite easy. Very good customer support.

Nachteile

Not sure we will get to total automation until we have more trust in the results. The jury is still out.

Andrea
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Weitere für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 10.9.2019

Interviewing Esker for our company

Everyone has been really helpful and a delight to deal with

Vorteile

Esker has had a great team showing us what they can offer us as a solution

Nachteile

nothing so far still deciding if we will implement

Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Branche: Biotechnologie
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Weitere für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 10.9.2019

Esker Sales Order Processing Review

Vorteile

Software is easy to use. End users are happy with it.

Nachteile

I don’t like how some of the search views are working

39 Bewertungen

Ähnliche Kategorien