Über iVvy Event Management

iVvy ist eine cloudbasierte Eventmanagementsoftware, mit der du deine Veranstaltungen, Konferenzen und Ausstellungen erstellen, bewerben und verwalten kannst. iVvy bietet eine nutzerfreundliche Drag-and-Drop-Oberfläche, mit der Unternehmen schöne Event-Websites entwerfen können. Außerdem können Nutzer mit vorgefertigten E-Mail-Vorlagen professionell aussehende E-Mails versenden und Veranstaltungen in den sozialen Medien veröffentlichen.
iVvy Event Management Software - 1
iVvy Event Management Software - 2
iVvy Event Management Software - 3
iVvy Event Management Video
iVvy Event Management Software - 1 - Vorschau
iVvy Event Management Software - 2 - Vorschau
iVvy Event Management Software - 3 - Vorschau

iVvy Event Management Preis

iVvy Event Management bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von iVvy Event Management ist ab 150,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
150,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für iVvy Event Management

Stova

4,3 (81 Bewertungen)
Aventri ist eine cloudbasierte Meeting- und Event-Management-Lösung, die Unternehmen jeder Größe in verschiedenen...

EventsAIR

4,7 (16 Bewertungen)
EventsAIR ist eine On-Premise-Meetingmanagementplattform, mit der Nutzer verschiedene Arten und Größen von Meetings und...

Cvent Event Management

4,5 (968 Bewertungen)
Cvent ist eine cloudbasierte Lösung, die mittelständische Unternehmen und Konzerne bei der Beschaffung von Veranstaltung...

Event Booking Engines

4,8 (16 Bewertungen)
Event Booking Engines ist eine cloudbasierte Lösung, die Gastgewerbegruppen und Restaurants bei der Verwaltung von...

Nutickets

4,5 (40 Bewertungen)
Nutickets ist eine cloudbasierte Ticketing- und Event-Management-Lösung für Unterhaltungsunternehmen, Festveranstalter,...

iVvy Venue Management

4,6 (66 Bewertungen)
iVvy Venues ist ein cloudbasiertes Venue-Management-System, das Hotels, Restaurants und Clubs bei der Verwaltung von...

Raklet

4,7 (79 Bewertungen)
Raklet ist eine cloudbasierte Club- und Event-Management-Lösung, die einen integrierten Workflow zur Pflege einer...

Bizzabo

4,4 (159 Bewertungen)
Bizzabo ist eine cloudbasierte Eventmanagementlösung, die auf die Bedürfnisse professioneller Veranstaltungsplaner wie...

idloom

4,8 (90 Bewertungen)
idloom ist eine cloudbasierte Plattform für das Eventmanagement, die jeden Aspekt der Eventplanung optimiert, unabhängig...

Angage

4,8 (59 Bewertungen)
Angage ist eine Plattform für Veranstaltende, die Tools und Dienstleistungen zum Erstellen und Verwalten von Veranstaltu...

Accelevents

4,7 (156 Bewertungen)
Accelevents ist eine cloudbasierte Event-Ticketing- und mobile Fundraising-Plattform. Neben Online-Ticketing- und...

Nunify

4,6 (8 Bewertungen)
Nunify ist eine Event-Technologieplattform, mit der Unternehmen Veranstaltungen erstellen und verwalten können. Die...

EventsWallet

4,5 (2 Bewertungen)
EventsWallet ist eine einfach zu bedienende SaaS-Event-Managementlösung für Offline-, virtuelle und hybride Veranstaltun...

EventMobi

4,7 (83 Bewertungen)
EventMobi ist eine cloudbasierte Event-Management-Lösung für Unternehmen jeder Größe in einer Vielzahl von Branchen. Zu...

Alle Bewertungen zu iVvy Event Management Filter anwenden

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15 Bewertungen

Nutzerbewertungen zu iVvy Event Management durchsuchen

15 von 15 Bewertungen
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Kym
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 16.9.2021

Ivvy Review

Excellent

Vorteile

Number 1 is the ease of use. Everything is covered in Ivvy. "If you can think of it, Ivvy will do it, you just need to work out how."

Nachteile

Integration with current systems was very easy. Would be ideal if Ivvy also had an app rather than using third party provider.

Antwort von iVvy

We're glad to hear about your positive experience.

Beantwortet am 18.9.2021
Danielle
  • Branche: Eventservice
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 28.9.2021

LOUD events review

We have used IvVy for over close to 10 years. The support team are so helpful and always available to take your calls and assist with any queries. We have worked alongside [SENSITIVE CONTENT] for many years and he always is willing to workshop and find solutions to better use the system more effectively.

Vorteile

Easy to manage delegate attendance and take payment. Ability to create a website.

Nachteile

Financial reporting, the abstract system. Abstract system is not set up to effectively manage this aspect of events. Would like to understand more about the app potential.

In Betracht gezogene Alternativen

Stova, EventsAIR und Cvent Event Management

Gründe für den Wechsel zu iVvy Event Management

Loyalty

Antwort von iVvy

We appreciate your feedback, Danielle. iVvy continues to improve our products and feedback from our customers. We also pride ourselves on the support we provide our clients, and great to hear of your experience with our team.

Beantwortet am 29.11.2021
Katrina
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionalität
2
Bedienkomfort
1
Kundenbetreuung
1

1
Bewertet am 23.1.2020

Completely Disappointed, much better options available for a fraction of the price

I purchased IVvy about 10 months ago for our wedding venue business. Their sales team is truly great at what they do, I felt so optimistic about the product. Once I was put in touch with the woman who was going to assist with setting up our account things went downhill quickly. She was very unprofessional and disorganized.
Fast forward two months and my software still wasn't completely set up and a lot of things promised in the sales pitch weren't actually available "yet". I emailed several times trying to get a booking issue sorted out with no response and finally got in touch with the sales employee to find out my only other contact had been fired! No notice to let me know or pass me off to someone else. I ended up having a few meetings with someone else to finish setting up my account (this was then 3.5 months after signing up) which mainly involved fixing mistakes from the first employee. I was then instructed to email support if I had any issues which was a complete joke.

I was in touch with support about 4 times. The final straw was when I asked them how to edit my invoices to show GST instead of HST as we don't have HST where I live. Support actually emailed me back asking ME to send them information on Canada's tax systems.

I've since found a different system which costs $40/month, is super user friendly and most importantly looks much more professional to my clients. This software is an absolute waste of money, save yourself the headache and look elsewhere.

Vorteile

Their sales pitch! I just needed a system to manage bookings, send out invoices and basically keep track of everything which this software manages at a bare minimum.

Nachteile

Very difficult to make quick edits or changes to bookings. A lot of things (like the integrated website calendar) aren't customizable which was frustrating. Very difficult to get the proper information off of IVvy for accounting purposes.

Amanda
  • Branche: Eventservice
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 24.9.2021

The Valley Estate

Any issues staff are always willing to help and super helpful and easy to talk to and go out of their way to understand the scope of the work be achieved.

Vorteile

Booking system for multiple sessions, Diary entry, contracts.

Nachteile

Ticketing I struggle with following steps - however with our the staff online help who are amazing I would'nt be able to follow.

Antwort von iVvy

We're glad to hear about your positive experience. iVvy values your feedback as well and will take on the improvements we can make to our product.

Beantwortet am 29.11.2021
Stacie
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 27.8.2018

iVvy Event Management

I use iVvy daily and once you learn the little quirks of the program (as with any software) it is overall very easy to use. The link with the online market place is also a handy tool.

Vorteile

Copy features are great and save a lot of time, as does the edit multiple option. Packages can be set up pretty easily and are easy to use. The regular training session as also a big plus.
Would love if there was a favourite reports/columns option for views/reports you run regularly.

Nachteile

Some of the information that you expect to automatically update from one area to another do not do so, this means there is a fair bot of manually correcting the information.
No revision/update/version numbers that show on BEO's to easily distinguish between the versions.
Splits for revenue over the packages.
Invoicing feature is not fantastic, it becomes quote difficult if you have a slightly more curly invoice to amend.

Antwort von iVvy

Thanks for the review Stacie. I'll get one of the team to give you a call and show you how you can finalise the BEO to then produce a changelog. Additionally we have a "Virtual BEO" that is an ipad version where you'll be notified by uncompleted tasks of changes to an event.

James Greig
COO & Founder

Beantwortet am 28.8.2018
Kate
  • Branche: Eventservice
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
3
Bedienkomfort
2
Kundenbetreuung
4

2
Bewertet am 9.9.2021

I have found this difficult to use as there are no online tutorials esp the accounts side.

I have used it for 2 months - for emails and delegate it is ok but not up to standard.

Support - esp [SENSITIVE CONTENT] have been amazing assisting me with issues and know how. Thank you.

Vorteile

The delegate info is great and easy to navigate

Nachteile

It is not easy to use. There are lots of errors that come up. The examples are not great in the training. TOo small to see them.

Antwort von iVvy

Thank you for your feedback on our product Kate. iVvy values all forms of feedback and will take it on to continue the development of our product.

Beantwortet am 29.11.2021
Veronica
  • Branche: Erneuerbare Energien & Umwelt
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Weitere für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
2
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
1

2
Bewertet am 14.8.2019

disappointed

Vorteile

at the beginning it was a great solution for our needs

Nachteile

limited reporting available, lack of focus on making improvements to existing offering - attention seemed to be on new developments rather than improving what was already there

poor customer service - am tired of following up about an ongoing error - 12 months after closing the account. Updates and phone calls are promised but ever come through

Valerie
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 29.8.2018

Awesome!

Quicker quote turnaround.
Flexible contract terms.
Ease of use.

Vorteile

Ease and speed of use.
Great template presentation.

Nachteile

Nothing - I love it all!
Any tweaks required to fit your business are easy to make.

Valerie
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 14.11.2016

Love iVvy!

Great event management software. Flexible and easy to use, and improves turnaround times. Support, when required, is quick and very helpful.

Vorteile

Ease of use

Nachteile

Can't be logged in more than once on any PC.

Catherine
  • Branche: Eventservice
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 30.9.2021

Easy to use event software and CRM with accessible software support

Great CRM software, easy to track Marketing and streamline BEO creation

Vorteile

It is easy to navigate from importing opportunities to closing sale and managing their BEO

Nachteile

How you have to select the food and beverage for each sessions

Antwort von iVvy

Thank you for your review and feedback on our product. We always want to keep improving.

Beantwortet am 29.11.2021
Verifizierter Rezensent
  • Branche: Hochschulbildung
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Monatlich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 15.9.2023

Me gusta

iVvy Event Management me permite gestionar la disponibilidad, los precios y las confirmaciones de los asistentes, así como integrar el pago con diferentes métodos y monedas.

Vorteile

Me gusta que cuenta con un sistema de reservas en línea que te permite gestionar la disponibilidad, los precios y las confirmaciones de los asistentes, así como integrar el pago con diferentes métodos y monedas.

Nachteile

Estoy muy conforme con el desempeño de la herramienta.

Antwort von iVvy

Thank you for the feedback!

Beantwortet am 5.8.2024
Michelle
  • Branche: Bankwesen
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 29.9.2021

Support

Vorteile

I have only started using this software in the last 6 months. The support team especially [SENSITIVE CONTENT] who has gone out of his way to help me work out the best solution to any of my issues. No matter how significant or insignificant my issues are [SENSITIVE CONTENT] has always made sure to helped out including adding some instructions for next time. It is always a pleasure to be supported by Jacob. Thank you so much for your assistance.

Nachteile

Email campaigns - wish you didn't need to copy the previous campaign send out to a new invitee or invitees. you should be able to use the same one and choose the people you want to send it too.

Antwort von iVvy

Thank you for the review and feedback about the iVvy event management product. We continue to improve our product and customer feedback assists us in continuing our development.

Beantwortet am 29.11.2021
Kat
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 11.10.2021

Tech Support from [SENSITIVE CONTENT] !

Vorteile

Constantly improving, and generally easy to self-teach and use. But when I do run into an issue, tech support has been amazing! Especially with [SENSITIVE CONTENT], he's the right mix of tech-y and user-friendly!

Nachteile

Ongoing glitches can be annoying. Some things take several steps to complete.

Antwort von iVvy

Thank you for your honest review Kat. We are always trying to improve our iVvy products and your feedback is important to that process.

Beantwortet am 29.11.2021
Steve
  • Branche: Bankwesen
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Monatlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionalität
1
Bedienkomfort
2
Kundenbetreuung
1

1
Bewertet am 30.1.2023

Can't book, can't register, can't pay

Frustrating, all round

Vorteile

It started off promisingly. I thought this would be quick and easy

Nachteile

Tried to book a conference in Melbourne using iPhone and QR code. It had difficulties simply uploading a '2' into # of attendees. When it got to asking me to set up a password, it didn't even display a keyboard!?! So rang a Tech Support guy at IVvy and his English was so poor he was totally unable to understand the enquiry. So went home and changed to laptop. Details loaded were up. Good sign! However, it kept 'losing' the password confirmation entered every time I confirmed and went to the next screen?? This is one amateurish booking facility?

Antwort von iVvy

Hi Steve,

We are so sorry to hear about your experience with the iVvy software. We would like to gain more feedback on your experience and resolve any current issues.

Please feel free to respond to this message or contact us on [email protected].

Beantwortet am 2.2.2023
Sharon
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 20.8.2018

15 Bewertungen

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