Vonage Business Communications

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LACEY
  • Branche: Versicherung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 25.3.2024

A Refreshing Change

Vorteile

While every VOIP has its problems, customer service with Vonage is outstanding. They never leave any tasks unfinished and no questions are left unanswered.

Nachteile

The set up was tricky, but I am no phone analytics expert.

Barbara
  • Branche: Versicherung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
3
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 21.12.2023

If you want a big name with a big price tag

Overall it was a pleasant experience. We got exactly what we needed at the time nothing more nothing less. We ended up switching and got wayyyyy more for way less and now we could never go back!

Vorteile

Our call quality was always crystal clear and never dropped or missed a call.

Nachteile

We least like the price point and the long contracts that would auto renew without a notification and even on weekends/ holidays.

Alexander
  • Branche: Versicherung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 31.5.2022

Good Business Phone Company

Overall decent. 8 out of 10

Vorteile

Worked like any other business phone company. No big issues.

Nachteile

Transfering numbers was a pain for certain area codes and locations.

Sean
  • Branche: Versicherung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 22.8.2019

Perfect App For Bringing Your Work Phone On The Go

Vorteile

Great interface. Very easy to dial out/answer calls/check voicemails. Seems to get better with every update - the texting function that was added makes the app better than my office phone.

Nachteile

Can lose connectivity somewhat quickly where internet service is spotty.

DaVonna
  • Branche: Versicherung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
0

3
Bewertet am 20.9.2017

not very happy

no

Vorteile

I like the fact that you can just dial an extension and get in touch with one of your co-workers with out having to call the whole number

Nachteile

if we have bad weather like rain it will drop calls. If the internet company is having trouble then your phone system will not work.

Amber
  • Branche: Versicherung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
0

3
Bewertet am 8.1.2019

Switched

it was hard to get help. When you call to get tech support they all say the same thing for every issue.

Vorteile

At one point it was very helpful, but then something was changed and it stopped working well.

Nachteile

The overall quality wasn't as good as what we have now.

Seth
  • Branche: Versicherung
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 14.12.2017

Vonage for Business

Vorteile

Call forwarding
Use from Mobile or Handset
Texting is included on the mobile app, which is nice.
Not difficult to set up

Nachteile

Bad call quality
No picture mail

I pretty much only use on my cell phone. I sell insurance and need clients to send me documents via text, but theres no picture mail option.

Greg
  • Branche: Versicherung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
3
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 12.12.2016

Vonage Review

Vonage provides what I would consider an average product. When they are up and running they are fine. We have interment problems. Busy signal lights stop working so I can not tell when other workers are on the line. Static and dropped calls are a problem. Support is hit an miss. Some reps will take hold of the problem and get it resolved quickly others kind of dodge the issues. Their prices is middle of the road for this market. I have not had the time to dedicate to changing vendors but I need to look into it. The ones I have looked at don't seem a lot better.

Vorteile

They were my first attempt at VOIP and helpful during the change over. Having learned much about the environment I know more questions to answer to begin with now.

Nachteile

Service and support is spotty.

Travi
  • Branche: Versicherung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 3.11.2018

Works good

Vorteile

Works good for the price we pay which is half of what we used to pay. I would reccomend to a friend that is on a budget

Nachteile

Can be spotty and slow at times, but usually it works good. You get what you pay for so dont expect anything crazy.

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