LogMeIn Resolve

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Nutzerbewertungen zu LogMeIn Resolve durchsuchen

8 von 206 Bewertungen
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Kallie
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 26.4.2023

Great Product

Great experience.

Vorteile

It makes troubleshooting so much easier. Its very easy to use as well.

Nachteile

I haven't ran into any cons so far when using this product.

Nyssa
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 26.4.2023

Handy!

Vorteile

Love it! Works well with macs as well! Its handy!

Nachteile

N/A I had no issues with it so far! its super handy!

Paul
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
2

4
Bewertet am 13.6.2023

Paul's Review

Go To Resolve is a good remote control tool, simple, easy and does the task. However, trying to manage the licenses in what is a fluid environment is a challenge, we have scenarios such as on going hardware refresh, devices breaking, new devices being rolled out to replace another, making this license process easier would be a huge plus.

Vorteile

The ease of use to be able to remote devices, with or without users at the device, as long as their is internet available on the target device. Also, seeing device resources in the Go To Resolve admin portal is useful.

Nachteile

Reporting is limited and a feature which auto cleans up devices, freeing up licenses if they have not been seen for "x" amount of days(to be dictated by the customer).

Natividad
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 2.5.2023

GotoResolve excellent

I able to help student to download or explain the how our program word

Vorteile

easy to for the client and I can review the recording for the ticket system.

Nachteile

Can not transfer the session to someone else or can view with you

amelia
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Monatlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 4.5.2023

Review for goto resolve

Vorteile

This product is very easy to use and has became part of my go to.

Nachteile

getting to know how to use the product at first was difficult

Jordan
Jordan Mehr Details anzeigen
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 30.9.2018

Great for remote support

Allowed our team to provide remote support to client around the state.

Vorteile

Easy to use and install. Allow for great remote support.

Nachteile

Licenses can get pricey after a few users.

Charlie
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 15.7.2021

GoToAssist - Great Solution for Supporting Virtual Students and Teachers

We used this for supporting virtual students and teachers during COVID. We still use this for home support for teachers or staff who are at home for quarantine or other reasons.

Vorteile

We love the simplicity of GoToAssist. It's easy to generate session keys and get them to users. The experience during the remote session has always been smooth and simple.

Nachteile

GoToAssist is working as it's supposed to. We generate links and email them to our staff/faculty/parents we are supporting. It works most of the time, but due to the differences in home computers, sometimes it takes a few tries for the user to get it working and allow us to get in.

Melissa
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Weitere für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 11.7.2021

easy to use

It was convenient and very easy to use especially for someone not tech savvy.

Vorteile

For someone who was on the receiving end of the support and not very tech savvy, it was easy to use and prompts were easy to follow.

Nachteile

Nothing to dislike about this software. Never had an issue the several times I had to use this software.

8 von 8 Bewertungen

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