4,8
Gesamtbewertung
Bewertungen

4,8
Gesamtbewertung
Bewertungen

Alle Bewertungen zu AlertMedia Filter anwenden

Filtern nach:
Sortieren nach:
2 von 138 Bewertungen

Nutzerbewertungen zu AlertMedia durchsuchen

2 von 138 Bewertungen

Alle Bewertungen zu AlertMedia Filter anwenden

Filtern nach:
2 von 138 Bewertungen
Sortieren nach:
Shannon
  • Branche: Versicherung
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
2

3
Bewertet am 18.11.2024

Travel briefing

So far, it's average. I have used other companies and found a much more detailed scope when it comes to information.

Vorteile

The ability to send messages and notify others of situations.

Nachteile

Lack of information/intelligence. I requested information on a specific town I was traveling to in Mexico and received the whole country's information. I found that already so that didn't help me.

In Betracht gezogene Alternativen

Dataminr

Warum AlertMedia gewählt wurde

Lower cost and we already had Alert Media on board.

Zuvor genutzte Software

Dataminr

Gründe für den Wechsel zu AlertMedia

Cost and we already had Alert Media. Decided to see what they could do for me/us.
Angela
  • Branche: Bankwesen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 23.1.2021

AlertMedia review

We use it as a part of our BCP communication tool and it's effective

Vorteile

Can communicate with the group through various communication tools including email, sms and app message and get instant responses.

Nachteile

I sometimes see errors such as a message did not delivered to everyone

Antwort von AlertMedia

Thank you for your feedback. Message delivery is critical to our platform. Oftentimes message errors indicate the need to update contact data or an issue with the cell carrier. We'll have your Customer Success Manager reach out to provide more details.

Beantwortet am 29.1.2021
2 von 2 Bewertungen

Ähnliche Kategorien