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Matthew
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  • Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 6.12.2018

Extremely Customisable

Vorteile

Almost anything can be achieved with help from their support team, who are quick to respond and very knowledgeable.

Nachteile

The features we are not using can get in the way sometimes.

Kane
  • Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 17.2.2023

Ticketing software that makes the job easier.

Vorteile

the layout is simple to use and everything you need to know is right there.

Nachteile

All the tabs down the left are a little difficult when you're not used to them, and the sales and customer ones etc.

Colin
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.6.2019

Effective Helpdesk System

Vorteile

We have used NetHelpDesk for many years, it transformed the way we organised our helpdesk ticketing.

After several tries using other software, we installed a trial version of NetHelpDesk which we hosted on our own server, it was up and running in hours, easily integrated into our Exchange mail system.

Any issues we had were soon resolved by their support team.

I would recommend this to anyone who needs a robust helpdesk system.

Nachteile

At first, we were a little overwhelmed by the many modules available, but we found we could cut out the modules we didn’t need making life a lot simpler for the operators.

3 von 3 Bewertungen

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