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Nutzerbewertungen zu Sprout Social durchsuchen

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Christina
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
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Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionalität
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
2

3
Bewertet am 30.10.2023

Thought this software was great, turns out we had many problems

When we started using we had very high hopes for how this program would work and make our daily office work more efficient, however, we have spent significant time correcting failed posts and disconnects. Unfortunately, we have had to go back to posting natively.

Vorteile

Overall, Sprout Social is easy to use and easy to learn. It is organized in a way that is easy to navigate.

Nachteile

The sales team is great at answering questions and making the sale. After the sale has been made it is difficult to receive timely responses and feedback. There are no exceptions for ending service with them, except for referring a new customer and having them sign up.

Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
1

3
Bewertet am 24.12.2018

Glitchy but better than some of the alternatives

Vorteile

The reporting is nice, and the ability to schedule all platforms in one place.

Nachteile

It was glitchy for us (continually disconnecting accounts), support was not very helpful, became not worth the price.

Chelsea
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
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Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionalität
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
2

3
Bewertet am 30.9.2018

Sprout is great until it's not.

For almost a year I enjoyed using Sprout until we switched to Buffer and it was way easier and significantly cheaper. Also, Sprout started not posting scheduled posts to Instagram and their support team couldn't fix it for weeks. Our team would be on the phone with them, emailing them, or in chat inbox, with them every day for weeks and the problem never got fixed. We wish it worked out differently.

Vorteile

I liked how I could answer comments from all the platforms we had connected in one place. Linked In, Facebook, Twitter, and Instagram

Nachteile

It's extremely expensive for how many errors occur. The customer service techs are very friendly and should get a 10 for being agreeable and understanding of angry customers however​ they rarely are able to fix problems.​

Andrew
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
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Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

3
Bewertet am 16.10.2018

I Use Sprout Daily

Vorteile

What I love about Spout Social, is that it tracks my social media posts across multiple account. It even offers a visual calendar of upcoming posts!

Nachteile

You can’t run any paid social media campaigns (e.g. Facebook boosted posts) through the platform. I would love to see this added on in future iterations.

Eileen
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 28.8.2018

Paradigm Marketing and Design

It's not bad.

Vorteile

We like the reporting features and how you can customize them.

Nachteile

Some of the nuances of the approval process. Also, we have asked for a few specs to help us make the approval process easier but nothing has been done.

Jessica
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
0

3
Bewertet am 22.10.2018

Less powerful than other tools out there

I'd go with another product, personally.

Vorteile

I've used a variety of social media management platforms, and Sprout Social offers much of the functionality available in the others.

Nachteile

Compared to other products in this space, it seemed kind of expensive for what you get. It didn't impress me in terms of functionality or ease of use.

Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Weitere für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
0

3
Bewertet am 9.1.2019

Tested out Sprout Social but ended up using a different software

Vorteile

I tested Sprout Social for my business but ended up using another software option. Between the price and the features, I was able to find another option that better suited my needs and budget.

Nachteile

The price was too high for the number of profiles that I needed to manage.

Shelby
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
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Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 7.12.2020

Not the biggest fan

Vorteile

Social scheduling was fine, but didnt like how it made me do new posts for each channel. Reporting was amazing.

Nachteile

Too many repetitive tasks to schedule content on multiple channels. Booted users out when multiple logged in.

Susanna
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
0

3
Bewertet am 22.4.2019

Too expensive for a social management program

Vorteile

It gives businesses options for social media management program

Nachteile

The membership is too expensive for every month.

Shawn
  • Branche: Unterhaltung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Weitere für 1-5 Monate genutzt
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Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionalität
2
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
2

3
Bewertet am 21.5.2020

Sprout no help

I didnt care too much for it at all boring scene of doing anything for music

Vorteile

Cheap price for help but no help it is not good sorry I cant say good about it at all dead end work for promo

Nachteile

I did not like it due to miscommunication no true facts on promotion contest rigged and keep taking money

Krystel
  • Branche: Umweltdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
4

3
Bewertet am 7.2.2020

Sprout social

As long as you make it a one platform page I'd be all for it

Vorteile

What I like the most was that it's a one stop shop, for a small business owner it's a dream to go threw.

Nachteile

That it's a multiplatform thing. I don't like have my social media on a website for my business. Privacy

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