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Liam
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
2

4
Bewertet am 27.10.2023

Sprout the tool to bring your social analytics together

Vorteile

Bring all my social platforms together so I can report on easy.

Nachteile

No demonstration or support beyond documents to read

Alicia
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 20.12.2018

The Maserati Social Platforms

So far, so good! Love our Rep, give him a raise!

Vorteile

I love the consistency, analytics, organization, bells and whistles! I'm so glad we switched this year, we had publishing issues with Hootsuite, it was unreliable and offered us limited insights on our social channels.

Nachteile

This soft-wear was not made for a large retailer with multiple locations (50+) and pages (100+). I have different needs than your standard user or agency and I feel unheard when I make suggestions to our rep to send to the developers. Please add a better sorting function to the publisher. Example: I have 50 facebook pages for our stores. I want to be able to filter out just those pages and not have to do it 1 at a time. If I could select them all at once, it would save me a lot of hassle. Hootsuite offers this, you should too! It's a pretty basic function. Thanks!!!

Lauren
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 24.10.2018

Great Social Tool for Start Ups

Vorteile

I love the user interface is very easy to navigate and to use. I can quickly make a post and draft it into the calendar in order to review my monthly and weekly social schedule. It helps with planning social posts too and they have a feature where you can discover content in your industry!

Nachteile

I wish I could add notes to the calendar and print a monthly view of my social plan, or have a sharable link for other teams to be able to see my social plans in real time.

3 von 3 Bewertungen

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