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Nutzerbewertungen zu Sprout Social durchsuchen

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Enes
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
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Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 11.6.2022

Sprout Social

Vorteile

Thanks to reporting and statistics, I can create a strategy for myself by looking at the data. This is my favorite feature.

Nachteile

There is no feature that I dislike the most. The fact that it is both convenient and inexpensive makes the application stand out in its field.

Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 14.2.2019

High level and getting better

Vorteile

It makes scheduling social media a breeze. Now that they have been bought by Meltwater, their data is combined with theirs which makes for a powerful product. Social listening is also a great feature and makes keeping track of social media mentions a one stop shop!

Nachteile

This is not on them, but the API's between SS and all social media sites are being restricted, which means a degradation in service. For example, when posting on Facebook through Sprout Social, I cannot tag anyone. I have to manually go and do that after the fact.

Andrew Mehr Details anzeigen
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
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Funktionalität
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Bedienkomfort
0
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 8.4.2014

Sprout Social - Great Value?

I'm currently reviewing social media managers. Sprout Social is the first service I have reviewed and there are definite pros to a service like this. But I'm not 100% convinced of the value for dollar here.

Vorteile

Pleasant and easy to use
Supports all of the major social media networks
Scheduled Posts
Great reporting and dashboard

Nachteile

Expensive (starts at $59 per month per user)
Some features don't seem to have any value add over what the social network provides already.
The CRM side of things seemed lacking OR missing.
Some marketing claims are impossible to check (ViralPost)

Shaik
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 6.9.2022

Best software to Manage Social Media

Vorteile

Enjoying use of Social Sprout with Salesforce Marketing Cloud

Nachteile

Cost of the software and support for integration

Jacek Mehr Details anzeigen
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Weitere für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 12.7.2019

Social Media in a new robe

Vorteile

One of our customers had used it, so I had a chance to manage it - what I think, it's an extraordinary tool to customize Instagram and Facebook data and display it easily on the site.

Nachteile

I find the deploying this to a site is made in an obsolete way, which should have been improved to the newest standards.

5 von 5 Bewertungen

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