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Über Acquire

Acquire ist eine Plattform für das Echtzeit-Kundenengagement, die deinen gesamten Verkauf und Support in einem Widget mit Live-Chat, E-Mail, Videoanrufen, SMS, Chatbots, Cobrowsing und Bildschirmfreigabe bereitstellt. Acquire stattet dich mit den Tools aus, mit denen du deine Kundenerfahrung neu definieren und deine Teams befähigen kannst, Kundengespräche wirklich zu rationalisieren – du kannst alle deine Kommunikationskanäle verbinden und Kunden sofort geräteübergreifend engagieren. Sieh alle Kommunikations-Touchpoints in einer Ansicht. Kundenprofile bieten dir ein vollständiges Verständnis deiner Customer Journey, um die Kundenerfahrung zu optimieren und Besucher entsprechend zu engagieren. Integriere deine Wissensdatenbank, um die Live-Chat-Leistung zu verbessern und zu erfahren, welche deiner internen Supportinhalte Kunden am meisten gefallen. Erstelle Kampagnenauslöser und passe das Chat-Routing zwischen Teams an. Verfolge in einer einzigen Zeitleiste deine gesamte Kundenkommunikation über mehrere Kanäle hinweg und reagiere sofort von einem Ort aus.
Acquire Software - 1
Acquire Software - 2
Acquire Software - 3
Acquire Software - 4
Acquire Software - 5
Acquire Video
Acquire Software - 1 - Vorschau
Acquire Software - 2 - Vorschau
Acquire Software - 3 - Vorschau
Acquire Software - 4 - Vorschau
Acquire Software - 5 - Vorschau

Acquire Preis

Acquire bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.

Startpreis:
Nicht vom Anbieter bereitgestellt
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Nein

Alternativen für Acquire

LiveAgent

4,7 (1664 Bewertungen)
LiveAgent ist eine Online-Live-Chat-Plattform für E-Commerce-Unternehmen auf kleiner und mittlerer Ebene. Die Plattform...

Zoho Desk

4,5 (2191 Bewertungen)
Zoho Desk ist eine cloudbasierte Helpdesk-Lösung von Zoho Corporation, die Unternehmen jeder Größe bedient. Zu den...

Intercom

4,5 (1094 Bewertungen)
Intercom ist eine Kundenkommunikationsplattform, die Kunden durch Live- und automatisierte Chats, gezielte E-Mails,...

Front

4,6 (269 Bewertungen)
Front ist ein cloudbasiertes Kollaborationstool für kleine und mittlere Unternehmen. Front konsolidiert verschiedene...

Zendesk Suite

4,4 (4021 Bewertungen)
Zendesk ist eine cloudbasierte Helpdesk-Management-Lösung, die anpassbare Tools zur Erstellung eines Kundenserviceportal...

Bitrix24

4,2 (937 Bewertungen)
Bitrix24 ist ein Online-Workspace für kleine, mittlere und große Unternehmen. Die Lösung beinhaltet über 35 integrierte...

Froged

4,5 (56 Bewertungen)
Froged ist eine Lösung für Kundenerfolg, die Unternehmen dabei unterstützt, Verhaltensweisen nachzuverfolgen sowie...

User.com

4,6 (36 Bewertungen)
User.com ist eine Full-Stack-Plattform für Marketing Automation, die Besuchende in zufriedene und treue Kunden...

INSIDE

4,6 (41 Bewertungen)
INSIDE ist eine Live-Chat-Lösung, die Unternehmen in den Bereichen E-Commerce, Einzelhandel, Reisen, Regierung und...

Salesforce Service Cloud

4,4 (779 Bewertungen)
Service Cloud von Salesforce ist eine cloudbasierte Kundenservice-Management-Lösung, die entwickelt wurde, um Kundenserv...

HubSpot Service Hub

4,4 (171 Bewertungen)
HubSpot Service Hub ist eine cloudbasierte Kundenservice-Plattform, die für kleine bis große Unternehmen entwickelt...

Enterprise Bot

4,5 (10 Bewertungen)
Enterprise Bot hilft Unternehmen, ihre Kundenerfahrung mithilfe von virtuellen Assistenten in der Cloud oder on premise...

Freshdesk

4,5 (3372 Bewertungen)
Freshdesk ist ein Helpdesk-System und eine Lösung, die den Kundenservice für dein Team vereinfacht und dabei hilft, ein...

Vivantio

4,3 (178 Bewertungen)
Vivantio ist eine Service-Management-Lösung, mit der Nutzer individuelle Prozesse erstellen können, die auf interne...

Zoho CRM

4,3 (6920 Bewertungen)
Zoho CRM ist eine cloudbasierte Business-Management-Plattform, die Unternehmen jeder Größe bedient. Es bietet Vertriebs-...

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Nutzerbewertungen zu Acquire durchsuchen

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Kishore
Kishore
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 1.10.2020

One of the Best tool for Customer Management

Overall it was good

Vorteile

Easy to access, Multiple Logins can be created. The best part is that you can check on the real time visitors on your webpage and you can start initiate the chat so that you do not miss on any customers. It helps to convert more number of leads in the given scenario

Nachteile

Cost of the product is bit high and charging platform fee is also high

Verifizierter Rezensent
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 16.4.2018

The best video chat and co-browsing

Vorteile

Tagove makes everything so easy -- it's easy to set up, it's easy to use, and it's an amazingly powerful tool.

Nachteile

Nothing. The support is excellent, the software is sound and bug-free, and it's a great value for the price.

Gunjan
Gunjan
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
0
Bedienkomfort
0
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 21.2.2017

Tagove A excellent collaborator

Love this tool! that really allows Smooth video chat on the browser.
Very simple to use and no installations required.
Will be a perfect tool for customer service, along with their other features like co browsing.
suggest everyone to try it out.

Mayur
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
0
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.4.2016

Best Live Chat Software

Tagove is the trouble-free platform to install and working very well. Most of the time, I am using co-browsing, live chat, and voice calls. Actually, the best thing of Tagove is it includes and video and voice call... Its two-way video chat is predictable form where the customer and support agent can both see and hear each other. It offers outstanding co-browsing features to help out representative’s support customers.

Vorteile

Tagove supports instant chat.
I haven’t found any trouble in the installation and the support was also great.
I really recommend this extension to all.

Nachteile

One missing feature of this is mobile apps. Nowadays mobile ready chat is a must, as we had talked with; they are coming up with this as well. And in 14 days free trial of their services, they only offer the basic package that just allows for live video chat, voice calls and text chat with co-browsing. Any other highly developed features Tagove has would only be made accessible with the paid Premium package.

Sophia
Sophia
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
0
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 26.5.2016

very useful tool for business!

Tagove is the ultimate platform for businesses to provide live video chat, voice call software with Screen sharing and co browsing. It is very easy to use and I think you might want to take training to use this soft because it’s very user friendly software to use.

Vorteile

The best features I have seen in this software are about video conferencing. It has an instant connection feature with high quality and you can record them without any other software installation.

Nachteile

I am using this software from last 6 months, but I have not faced any problem to use that. I know everything is not perfect in the world so please do availability in a mobile app.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
0
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.4.2016

Love it!

Thanks to Tagove who made my business customer relation good. I can provide my customers better service by using Live Chat Software. I am loving its Live Video Chat, Voice call, Text chat with Screen sharing and co-browsing solution within my website.

Definitely recommend to all.

Sam
Sam
  • Branche: Unternehmensberatung
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
0
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.4.2016

Great customer support platform

We were looking for a customer support platform which can help us to handle all queries coming from our customers. We have tried many, but most of them are providing single platforms like just live chat. Then we move forward and checked Tagove, which is quite amazing as they offer multi-channel support - video chat, call recording, viop, co-browsing and video conferencing, Now we dont need any other software. Thanks Tagove for availing great product.

Vorteile

Here are some of pros
- Multi-channel platform
- Competitive price
- Seamless customer support
- Amazing people

Nachteile

As far as cons is concern, we haven't seen any specific.

Amarnath
Amarnath
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
0
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 2.5.2016

A really useful tool!

We were thinking of many ways to increase our sales online and we came across this and our team loves it!! We can engage with users like never before and build great rapport. If you are looking for the next step in customer engagement, this is great!

Vorteile

increase customer engagement, check how users are going through your website and also to increase sales and conversation.

Nachteile

Have not really had a bad experience yet, depending on internet connection the video can be really good or sometimes a little pixilated.

Vienna
Vienna
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
0
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.4.2016

Now I don't need any other software

Tagove provide everything that mostly we needed in customer support. voice chat with co browsing is perfect.
We always use video conferencing with screen share so everyone can talk and give their idea. Multiple people on screen sharing within our website is one of the best feature we love.

Vorteile

Video conference with screen sharing is one of the best feature we love and we using voip calling as well.

Nachteile

Don't know much on this but they might need to do mobile apps.

Mahmoud
Mahmoud
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
0
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 26.4.2016

Great Software!

Tagove is excellent easy to use software that helps us engage with our customers much more. The best part in my experience about Tagove is the customer service. Laduram, the developer, is very fast with responding and answering questions. Thanks Tagove!

Vorteile

Great Software
Great Customer Service
What else could you ask for?

Nachteile

Tagove is great... none so far!

Laduram
Laduram
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
0
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 26.4.2016

Xandria
  • Branche: Möbel
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 20.5.2021

Easy to use

The experience has been great and any questions have been answered by their representative.

Vorteile

Acquire is super easy for my team to use and provides a number of ways for our clients to interact with the team.

Nachteile

At this present time, we have not encountered any hurdles or difficulties with the Acquire software

Sonal
Sonal
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
0
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.4.2016

Superb Live chat software

One of the best live chat software i ever found.. they provide lot more then what I was expected. video chat with co browsing in amazing that help us to provide better support

Vorteile

video chat, voice call with co browsing

Nachteile

need to do mobile apps

Vinson
Vinson
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
0
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 26.4.2016

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
0
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.4.2016

Manpreet
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
0
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 29.4.2016

Great for business!

Been using this for a while now, very easy and fantastic to use! Really good use to communicate with your online customers making sales and rapport is much more easier for us now. Our sales team is doing 30% more now!

Vorteile

Very good for increasing sales and providing more communication channels

Nachteile

Takes time to learn the dashboard a little.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
0
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 26.4.2016

Complete customer support

Tagove is the software where we can help our customer through co browsing and video chat live. Be we were doing all the meeting on all the different tools and it was completely nightmare to us.

Vorteile

we love everything.. mostly there new feature call voip calls.

Nachteile

We love it completely, I really don't know what is the pros.

Ram
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
0
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 7.5.2016

Easy to use and very helpful for customer support

Tagove is very easy to use and its very helpful for customer support. its have very good feature including co browsing and screen sharing. we always love these features.

Amrit
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
0
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 3.5.2016

An amazing new product! great for sales!

Allows us to contact our customers via video and voice which is really great! helps us to make more sales and solve any issues really quickly!

Tom
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
0
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 3.5.2016

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