Über BizzMine

BizzMine wurde für Unternehmen in den Bereichen Pharma, Lebensmittel und Getränke, Logistik und anderen Branchen entwickelt und ist eine cloudbasierte und On-Premise-Lösung zur Rationalisierung des Workflow-Managements. Zu den wichtigsten Funktionen gehören digitale Formulare, Audit-Trails, Kalibrierungsmanagement, nutzerdefinierte Arbeitsbereiche, Aufgabenlisten, Master-Data-Management und mehr. Mit der Plattform können Unternehmen die Verfolgung und Analyse ihrer internen und externen Audits automatisieren. Das anpassbare Audit-Formular erfasst alle relevanten Daten, während Korrekturmaßnahmen mühelos nachverfolgt werden können. Darüber hinaus können Nutzer Dokumente strukturiert verwalten und alle Probleme verfolgen, die während des Dokumentenerstellungsprozesses auftreten. Die Preise basieren auf Monats- oder Jahresabonnements.
BizzMine Software - 1
BizzMine Software - 2
BizzMine Software - 3
BizzMine Software - 4
BizzMine Software - 5
BizzMine Video
BizzMine Software - 1 - Vorschau
BizzMine Software - 2 - Vorschau
BizzMine Software - 3 - Vorschau
BizzMine Software - 4 - Vorschau
BizzMine Software - 5 - Vorschau

BizzMine Preis

BizzMine bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von BizzMine ist ab 250,00 €/Monat verfügbar.

Startpreis:
250,00 €/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für BizzMine

Dynamics 365

4,4 (5794 Bewertungen)
Microsoft Dynamics 365 ist ein cloudbasiertes CRM-Ökosystem für kleine, mittlere und große Unternehmen mit Fokus auf...

SmartProcess

4,4 (25 Bewertungen)
SmartProcess ist eine cloudbasierte BPM-Suite (Business Process Management), die Unternehmen hilft, die Arbeitsabläufe...

SoftExpert Suite

4,6 (83 Bewertungen)
SoftExpert Suite ist ein umfassendes Framework unabhängiger und dennoch vereinter Lösungen, um eine hervorragende...

JETPACK Accreditation Management

4,8 (5 Bewertungen)
Jetpack Accreditation Management wurde für den Bereich Bildung, Forschung, Einrichtungen und andere Organisationen...

Asana

4,5 (13364 Bewertungen)
Asana hilft Teams bei der Koordination ihrer Arbeit – von täglichen Aufgaben bis hin zu strategischen Vorhaben,...

Process Street

4,7 (634 Bewertungen)
Process Street ist eine cloudbasierte BPM-Lösung (Business Process Management), mit der Unternehmen Workflow-Automatisie...

Intellect QMS

4,6 (81 Bewertungen)
Intellect eQMS is a configurable cloud-based enterprise quality management solution that helps organizations across...

QT9 QMS

4,7 (98 Bewertungen)
Die Qualitätsmanagementsoftware QT9 ist eine webbasierte QMS-Software, die von Unternehmen zur Einhaltung von ISO- und...

monday.com

4,6 (5394 Bewertungen)
Die herausragende Kollaborations- und Projektmanagementplattform monday.com hilft Teams bei der gemeinsamen effizienten...

Wrike

4,3 (2784 Bewertungen)
Wrike ist eine cloudbasierte Projektmanagement-Plattform für Teams ab 20 Mitarbeitenden, die sowohl für große Unternehme...

Orcanos

4,3 (37 Bewertungen)
Orcanos ist eine cloudbasierte Plattform, die Unternehmen aller Größenordnungen bei der Verwaltung und Automatisierung...

Cority

4,3 (100 Bewertungen)
Cority bietet eine cloudbasierte Softwarelösung für das Management auf Unternehmensniveau und Compliance für mittlere...

Gluu

4,7 (51 Bewertungen)
Gluu ist eine cloudbasierte Prozessmanagementlösung, die für eine Vielzahl von Branchen geeignet ist. Die Lösung hilft...

PACTA

4,6 (22 Bewertungen)
"Pacta sunt servanda." Erwecken Sie Ihre Dokumente mit unserer künstlichen Intelligenz und Ihrer virtuellen rechtlichen...

eLegere

4,5 (37 Bewertungen)
eLegere ist eine Low-Code-Plattform, die Unternehmen dabei hilft, Geschäftsprozesse und Betriebsdaten in zentralisierte...

Nutzerbewertungen zu BizzMine durchsuchen

11 von 11 Bewertungen
Sortieren nach:
Koen
Koen
  • Branche: Kosmetik
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 10.3.2020

Helpfull for our organisation

I'm a fan of the software and the endless possibilities.

Vorteile

The most interesting part is the flexibility of the different modules and the possibility to change and adjust the processes according to our needs.
The support is always quick and to the point, we like that.

Nachteile

If you're not a day to day user setting up an new flow can be quite difficult, best is to appoint a dedicated person.

Mumun
  • Branche: Logistik & Lieferkette
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 24.3.2020

When my business met BizzMine

- high transparancy in communication
- collaborate platform between own staff and customer key users
- no more need to maintain several mailboxes and thousands of email messages to look for critical info
- easy tool to import/export data by csv files
- create your own database and convert into own business process is THE MAX

Vorteile

To have full control and ownership about tables, processes, forms, reports, task assignment and notification setup (incl email content control)

Nachteile

missing features, it must be possible :
- to add barcodes/QR codes to your report
- to change format/font of the fields you use in the report (now its to small to read on a A4 page)
- to have a print report functionality on your list dashboard
- to have a count record functionality on your list dashboard
- to remember the last list view on user level after exiting the screen (zup file)
- to set-up a scheduler service where reports can be automatically run and sent by email
- xtra functionalities to make more combination of data on graphs
- give end-user possibility to draw their own graphs (now its only the developer that collects requirements from all users and offer a generic solution
=> this would convince a lot of advanced Excel users to stay and analyse directly in the system,
in stead of exporting data to external excel files to feed the pivot tables and graphic designs

In Betracht gezogene Alternativen

SmartProcess

Warum BizzMine gewählt wurde

need for one central platform where we can find all relevant data and easily share with our customers

Gründe für den Wechsel zu BizzMine

- system solutions fit in our 'keep it simple' philosophy - easy accessibility from anywhere on multi device - great consultancy : allways available + thinking in solutions, not restrictions
Huiying
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

3
Bewertet am 28.2.2020

Great customer support!

Vorteile

The ease of use of BizzMine software is the most appealing, coupled with the great customer support and high level of responsiveness from the BizzMine team in Singapore.

Nachteile

Functionalities / features are not that intuitive, and though the administrator function allows for us to set up our own workflow, the rather complex nature of it makes it difficult for us to do it ourselves. Hope this can be simplified to enable administrators to easily set up workflows by ourselves.

Bram
  • Branche: Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 4.3.2020

No better way of making sure users follow processes

By using Bizzmine, the flows are clear to all users. This software has helped us to keep a clear view on numerous of complaint handling flows.
This brings structure to chaos!

Vorteile

- Transparancy of all registrations (which user has done what, and when?)
- Big database of historical data, which is easy to filter.
- Easy to setup a new flow.
- Cloudbased, so accessable from any pc or smartphone
- Service support is great! Big thumbs up

Nachteile

All datacollections use ID's starting from 0. So you have to know upfront, in which process you have to search for a certain ID number.

In Betracht gezogene Alternativen

Dynamics 365

Zuvor genutzte Software

Dynamics 365

Gründe für den Wechsel zu BizzMine

Customizability during configuration of the flows We create our own workflows, rather then changing processes to be able to work with the program.
Bruno
  • Branche: Öffentliche Sicherheit
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 2.3.2020

Purchase project ISO17025

We will use the solution as a QMS for an accreditation project of the forensic laboratories of the Federal police of Belgium.

Vorteile

Ready-to-use
Intuitif
Proces based
Price

Nachteile

Competence management needs further development

Marcin
  • Branche: Medizinische Geräte
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.3.2020

BizzMine from Vivaldi Software

BizzMine is a good quality management system for document control. Not only is it user friendly, but also the support given by Vivaldi Software is great. It is nice to see how fast and quick they can set you up so you can start building your own flows and develop new ideas for the maintenance of document management.

Vorteile

BizzMine is an excellent workflow management system, where a user without any programming experience, can create their flows for document or workflow management. A flow consists of building blocks, and multiple configurations can be added to each separate building block. Items which can be configured are: electronic signatures, person(s) performing authorization, reminders and fields which should be visible (forms). This gives the user the flexibility to create tailored workflows and to make the system adjust to almost any workflow. It is easy to follow the progress of the different steps in the workflow, and to view which people still have to perform a certain step.
With the option to automatically generate e-mails when a new task appears also users who are less experienced with using digital software, can easily go to the task with a single click on a link, which re-directs the user directly to the task.
Also the support given by Vivaldi Software is excellent. They are always ready and prepared to help, and give almost all of their responses within 24 hours.

Nachteile

It is hard to create graphical overviews or make a graphical representation of your data.

Pierre-André
  • Branche: Konsumgüter
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 4.3.2020

Laurastar is very happy to have chosen Bizzmine !

BizzMine has been very helpful in our certification process. Easy access for all users and actors is a great advantage

Vorteile

The ability to create your own apps and manage your workflows
The ease of use
The speed of installation
The ease of handling for users and administrators

Bizzime has been an essential component to help us in our certification process

Nachteile

A document viewer would make it easier to read documents

Said
  • Branche: Lebensmittelproduktion
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 4.3.2020

Bizzmine workflow platform

Good overall experience with the tool and support.
We use it for several processes, some basic some advanced.

Vorteile

- It does what it says it does.
- The user experience; the layout is simple and easy to work with and understand, for all users.
- Also the flexibility of the platform is good; workflows can be setup for all kind of processes and complexity.
- Multi language. Also Dutch support ;-)

Nachteile

We would love some more features, specially within the use of forms.

stieve
stieve
  • Branche: Pharmazeutika
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.2.2020

Bizzmine QA document management

a very positive feeling from purchase to first implimentation

Vorteile

the ease of configuration for complex processes
the good explanation of the implementation consultant
A+ response time from the service desk

Nachteile

Some features are on the roadmap for the web version that are now available for the server client version

Eddy
  • Branche: Medizinische Geräte
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 26.2.2020

No comments

Very positive.

Vorteile

Easy of use in contrast with Vivaldi.

Forms can be made more easily.

Nachteile

None, all features are good.

I can't find any cons.

Corda
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 10.3.2020

QMS

Goed, snelle terugkoppeling en communicatie. Trainingsdagen als zeer zinvol ervaren.

Vorteile

De uitgebreide mogelijkheden om je eigen kwaliteitsmanagementsysteem te bouwen met daarbij een zeer gebruiksvriendelijk systeem.

Nachteile

Op dit moment niet de mogelijkheid om automatische revisie op documenten te kunnen toepassen in een workflow.

11 Bewertungen

Ähnliche Kategorien