Über Fraxion

Fraxion bietet komplette Ausgabenmanagementlösungen für Bestellanforderung, Ausgabenmanagement, Beschaffung und Ausgabenanalyse.

Fraxions Cloud-Lösung ist ebenso funktionsreich wie intuitiv. Gehe keine Kompromisse bei Funktionalität oder Einfachheit ein, sondern wähle Fraxions schlüsselfertige Cloud-Lösungen. Die Anwendung integriert Mobilität, eine moderne UI und eine tiefgehende Ausgabenmanagement-Suite für eine vollständige betriebliche Ausgabenkontrolle und -analyse.

Die Lösung ermöglicht eine mobile Funktionalität von der Bestellanforderung bis zur Bestellung mit erweitertem Genehmigungs-Routing, Angebotserstellung, Rechnungsgenehmigung und Drei-Wege-Matching-Funktionen.

Konfiguriere deine Unternehmensrichtlinien und verwalte die Compliance aktiv. Die erweiterten Ausgabenanalysen von Fraxion ermöglichen Dashboard-Ansichten von Ausgaben nach Kategorie mit Berichterstattungsleistung und Erkenntnissen. Verschaffe dir Einsicht in die Budgets an den Entscheidungspunkten und quantifiziere das Risikoniveau der Anfragen, bevor Kosten entstehen.

Verwalte die Lieferantenübernahme und sorge dafür, dass alle Ausgaben bei zugelassenen Lieferanten erfolgen. Nutze deine Daten, um günstigere Bedingungen und Rabatte auszuhandeln.

Fraxion PunchOut ermöglicht ein intuitives Online-Shopping-Erlebnis, das integrierten Zugang zu Millionen von Produkten bietet und gleichzeitig die etablierten Genehmigungs-Workflows in Fraxion nutzt. Benutze das Katalogmodul von Fraxion, um genehmigte Lieferantenkataloge einzurichten und zu pflegen, Produktdetails einzukaufen und zu überprüfen sowie Warenkörbe und Preislisten mit Leichtigkeit einzurichten.

Vereinfache die Einreichung von Kostenabrechnungen, sorge für die Einhaltung der Unternehmensrichtlinien und beschleunige die Erstattungsprozesse. Rationalisiere lokale und internationale Anfragen und Genehmigungen.

Fraxion und eRequester haben sich 2019 zusammengeschlossen und vereinen Innovation und eine Fülle von Fachwissen. Mit mehr als 20 Jahren Erfahrung in diesem Bereich arbeitet das Unternehmen nun als eine Einheit und bieten Lösungen an, die ein komplettes Ausgabenmanagement ermöglichen.

Fraxion Software - 1
Fraxion Software - 2
Fraxion Software - 3
Fraxion Software - 4
Fraxion Software - 5
Fraxion Software - 6
Fraxion Video
Fraxion Software - 1 - Vorschau
Fraxion Software - 2 - Vorschau
Fraxion Software - 3 - Vorschau
Fraxion Software - 4 - Vorschau
Fraxion Software - 5 - Vorschau

Fraxion Preis

Fraxion bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion.

Startpreis:
Nicht vom Anbieter bereitgestellt Mehr Details anzeigen
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Fraxion

Xero

4,4 (3154 Bewertungen)
Xero ist ein Buchhaltungssystem, das für kleine und wachsende Unternehmen entwickelt wurde. Xero verbindet kleine...

Procurify

4,5 (182 Bewertungen)
Procurify ist eine cloudbasierte Beschaffungslösung, mit der Unternehmen Ausgaben verfolgen, kontrollieren und...

Tradogram

4,5 (106 Bewertungen)
Tradogram ist eine cloudbasierte Beschaffungsmanagementlösung. Nutzer können aus einer Liste integrierter Module wie...

Precoro

4,8 (235 Bewertungen)
Precoro ist eine cloudbasierte Beschaffungssoftware, die die Prozesse für kleine und mittelständische Unternehmen...

Tipalti

4,6 (158 Bewertungen)
Die einzige Automatisierungslösung für Ihren gesamten Kreditorenprozess, einschließlich Kreditorenbuchhaltung,...

PROACTIS

4,4 (13 Bewertungen)
Proactis bietet End-to-End-Ausgabenmanagementlösungen, die Unternehmen dabei unterstützen, sich auf das Gesamtbild zu...

NetSuite

4,2 (1741 Bewertungen)
Mit einem integrierten System, das ERP, Finanzwesen, Handel, Bestandsverwaltung, Personalwesen, PSA, Lieferkettenverwalt...

Sage Intacct

4,3 (522 Bewertungen)
Die moderne ERP-Cloud-Plattform für Ihr Finanzmanagement! Sage Intacct ist ein benutzerfreundliches, cloudbasiertes...

Ramp

4,9 (201 Bewertungen)
Ramp ist eine Lösung für die Verwaltung von Unternehmenskarten und -ausgaben, die mittelständischen Unternehmen bei der...

Flowie

0
Flowie – eine herausragende Beschaffungs- und Finanzbetriebsplattform für moderne mittelständische und große Unternehmen...

Stampli

4,8 (459 Bewertungen)
Stampli ist eine cloudbasierte Lösung für die Kreditorenbuchhaltung und Rechnungsverwaltung, die Kommunikations- und...

ProcurementExpress.com

4,7 (419 Bewertungen)
Nutzerdefinierte Felder für nutzerdefinierte Berichte, iOS- und Android-App mit Offline-Funktionalität, Pushcart-/Punch-...

Odoo

4,2 (1240 Bewertungen)
Odoo POS ist Teil der integrierten Suite von Geschäftsanwendungen von Odoo. Das Modul ist sowohl online als auch...

Wrike

4,3 (2796 Bewertungen)
Wrike ist eine cloudbasierte Projektmanagement-Plattform für Teams ab 20 Mitarbeitenden, die sowohl für große Unternehme...

Nutzerbewertungen zu Fraxion durchsuchen

61 von 61 Bewertungen
Sortieren nach:
Jared
Jared Mehr Details anzeigen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 23.1.2018

Could not be happier with this software.

Vorteile

Very intuitive interface. Most users were able to pick up how to use it with minimal training. Previously we were using WebApps in Microsoft Dynamics SL to enter purchase order requests, and the interface was so difficult people simply stopped submitting purchase orders. With eRequester, we have nearly 100% compliance.

Nachteile

We are a project management company. eRequester (like most purchasing software) uses departmental approval routing. On projects, it would be nice if the approval routing could shift to a project basis, rather than departmental. It would need to pull who the project manager is from our ERP software, and set the routing to go to that person instead, so no small feat. But, that's my one complaint.

Caron
  • Branche: Verlagswesen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 26.3.2024

Fraxion Review 'A worthwhile product to invest in'

The experience has been good. The support received is almost immediate and they are extremely helpful. Monthly check-ins are great. Initially there were a few integration issues, but it was sorted immediately. Very happy with the product. Seamless integration with our ERP system. Very few issues. I would highly recommend this product. The changes are done frequently and always relevant.

Vorteile

It is easily accessible from anywhere.

Nachteile

Having to delete a purchase order if the invoice differs from the original purchase order sent to supplier.

David
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
2

3
Bewertet am 21.7.2020

Prestige Cosmetics

Faster processing times, less time spent in the Finance department on processing and capturing, correct approvals are in place.

Negative experiences with regards to integration into our existing setup, implementation team was not very clued up on the integration, lack of communication and understanding of setup and implementation, no project manager or project management skills displayed

Vorteile

It is easy to use, with the cloud based version it is accessible from anywhere, and quite customisable on the user front with regards to approvals and workflows. Great data and document store

Nachteile

Integration and setup was extremely difficult, it did not integrate well into our existing setup, limitations on user rights in terms of reports, reporting could use alot of work to improve and add more value

Antwort von Fraxion

Thank you for your review, David. As we are committed to continually improving our product and processes, your feedback is much appreciated. We're glad that you find the product easy to use and that you're enjoying the accessibility that a cloud solution brings. It's great to hear your comments on the customizable user front end and the data and document digitization benefits you're seeing. We've heard the requests for improved reporting and are pleased to inform you that we will be releasing a new BI platform shortly. We're certain it will address your requirements with advanced analytics, dashboard views, and actionable insights. One of our consultants will contact you to provide more details as soon as it is available. We understand your concerns around integration challenges. As a fully cloud deployed solution, we constantly strive to find better and more cost-effective means of integrating into legacy on-premise accounting solutions to ensure a seamless user experience.

Beantwortet am 24.7.2020
Gary
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.2.2024

Fraxion Uodate

Vorteile

Program works well with my company. Sufficient enough.

Nachteile

Nothing at all do I have a problem with.

Fajemilua
  • Branche: Landwirtschaft
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 25.3.2024

Super efficient software

The software is very good for management of procurement process

Vorteile

Ease of authorization adjustable procedure.

Nachteile

Mobile app not super compare to laptop version.

Igsaan
  • Branche: Versicherung
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 3.10.2023

Fraxion spend management cloud software

Fraxion is easy to use and new features or upgrades is released often.

Vorteile

The UI is simple and you easily know how to capture the quote or invoice just by looking at the screen.

Nachteile

It would be great if the accounting side was part of Fraxion and not need a seperate Accounting ERP software

Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Branche: Personalwesen
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 14.4.2022

IT Procurement

Great experience from an end user perspective.

Vorteile

Very intuitive and easily to use tool it has all the information at your fingertips and the email notifications of what actions you take are very robust.

Nachteile

It would be nice it they incorporated a more to robust spend management capabilities. Although I know there are standalone spend anaylitics tools out there.

Ryan
Ryan Mehr Details anzeigen
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.1.2018

Purchasing software cant get any better

ease of use, out of office routing, Sage integration

Vorteile

There a few great things about eRequester. 1. It integrates perfectly with Sage, our finance platform. 2. Its out-of-office routing is really straight forward to setup and implement. 3. The support is second to none. We have had a catastrophic failure of the virtual environment it was sitting on, and their support worked with me for 3 days to get it rebuilt from an old backup, and whenever I need some help making a change, they are always willing to help

Nachteile

There isn't much to not like about this. I suppose the biggest thing is that it can be slightly overwhelming at times. There is a ton of customization with it, so if you are not 100% sure of what you need changed, you will need to call support, which is extremely helpful

Lisl
Lisl Mehr Details anzeigen
  • Branche: Verlagswesen
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 29.10.2018

Fraxion Review

Our experience with the software and Fraxion team has been very positive. We are hoping to improve spend approval process, automate processing and control our costs.

Vorteile

The system is extremely user friendly and can be used with little to no training. It creates an overall view of the spend, which puts the authoriser in a informed position before approving the spend. The automation of the process and paperless environment is great!

Nachteile

We had some difficulties integrating the software to our ERP

Kelly
Kelly Mehr Details anzeigen
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 22.10.2020

Highly recommended for simplicity, approval management and faster processes.

Vorteile

Fraxion has saved us so much time in processing and we’ve replaced manual tasks and spreadsheets. We’re able to keep our costs down and have the peace of mind that requests are getting the right approvals. Auditing has been smoother since implementing Fraxion. We get great support from the consultants as well.

Nachteile

No cons, we’re really happy with the system and get a good return on investment.

Tania
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 3.10.2023

Fraxion Review

Vorteile

User friendly and enables the user the generate and process paper less purchase orders.

Nachteile

Submission notifications are not received timeously.

Cheryllee
  • Branche: Logistik & Lieferkette
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 15.9.2023

Fraxion Review

Overall, we have a good Fraxion experience. No integration issues has been identified.

Vorteile

Every activity/step is logged for ease of reference.

Nachteile

That we sometimes struggle with speed. Requests take a while to approve.

Santiago Mehr Details anzeigen
  • Branche: Computer-Hardware
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 17.10.2023

A fraction of information about Fraxion

Buena.es un buen software el cual en verdad ayuda para la gestión de facturación y presupuestos.

Vorteile

Una de las cosas que mas me gusta es lo practico y intuitivo que es el software,es muy facil de usar y asi mismo es de mucha ayuda el hecho de que se pueda manejar mediante la nube lo que expande las capacidades de uso del mismo enormemente.

Nachteile

Algunas veces tiene problemas de rendimiento pues algunas solicitudes tardar en completarse pero esto no es frecuente.

Kay
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 20.11.2023

Fraxion for Business

Vorteile

I like Fraxion because it organizes the allocated budget for our locations. We always stay on top of the budget management.

Nachteile

No comment at this time. We have been with Fraxion for 5 months now, so far, no issues.

Elsabe
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 20.7.2021

Fraxion since 2018

Approval of expenditure is quick and easy and ensures adherence to company policies and audit requirements.

Vorteile

Fraxion is easy to use and being able to quickly track the creation, submission and approval dates and times of requisitions and invoices eliminates confusion and excuses for not meeting deadlines. Integration with existing business processes was relatively easy, apart from one or two minor glitches.

Nachteile

The standard reports (dashboards) are not as useful to us as other reports would be, eg. a report that shows all invoices plus amounts linked to their respective purchase orders (history report, not only a 30 day report as is currently the case).

Antwort von Fraxion

Elsabe, thank you so much for your review. It's great to know that your expense approvals are quicker and easier, and policies and audit requirements are under control with Fraxion. I'm pleased to inform you that during the month of August, 2021 you will have access to a new embedded spend analytics feature that will enable you to report on all requisitions, purchase orders and invoices for any time period you wish to analyze. We can certainly assist with building custom reports for you, if you have specific requirements. Your Account Manager will get in touch shortly to discuss your options. We appreciate your feedback, Elsabe.

Beantwortet am 26.7.2021
Paula
  • Branche: Versorgungsunternehmen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 17.6.2021

The Best of Fraxion (eRequester)

My overall experience with Fraxion has been very good. Their support is immediate and efficient. Although this is the only Requisition/Purchase Order software I am familiar with, it meets our department's needs. The training Fraxion offers is top notch and the software is very user friendly.

Vorteile

The "Search" feature is the most impactful. We often look for historical purchasing information, and Fraxion's software makes that an easier process. The "System Administration" feature is also a great feature that makes it easy to edit, add, and delete users, approvers, roles, and departments.

Nachteile

After searching for a specific vendor and all of its requisitions appear, if you view one of the requisitions listed, you cannot view a second requisition on a different page without doing a "New Search". Time consuming when you have to keep doing a new search.

Mario
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 30.8.2022

Does and much as you want or as little..

Overall, great. I inherited the oversight when we were in between DOF's. I'm much closer to it now. It keeps all departments in sync without wasted time. Also, helps to organize us to get things paid on time.

Vorteile

I keep a pretty tight budget. If I approve am expense, my DOF and GM trust it, but it also keeps them in the loop without having meetings to discuss expenses. They can see them as I see them and as questions, if needed. The who order the supplies are great at running a facility, but computers, not so much. They are able to navigate it as useful tool.

Nachteile

I'm sure there is a setting somewhere, but I'd like it to be easier to reference past requests. 'Reports' are long and not always what I need. For example, if I don't know who the req initiated with, it's hard to find. Maybe filter by GL code? This seems ticky tak, but you asked!

Elbert
  • Branche: Museen & Institutionen
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.9.2019

Great software that greatly improved our Purchasing abilities.

We were on a paper system using Microsoft GP as our accounting software. We needed something that integrated with GP and was easy to implement and train. After a year researching various alternatives, we chose this software for cost, ease of implementation, and user friendliness. The implementation support was superb and the follow-up customer service was exceptional. We continues to expand into additional modules - the software saved us in significant time and effort of our purchasing team. It also greatly improved our audit response time. Our users can now easily request and track their purchase requests. The final PO is in GP, but this is accessible to them as well. Our number of licenses for GP prevented them from actually being able to check the PO. Recurring or blanket POs are much easier to produce and maintain on an annual basis.

Vorteile

Ease of use and accessibility to our primary requester personnel.
Integration and Interface to GP2015 simple and automated.
Clearly defined rule sets based on both Levels and Supervisors.
Flexible rule changes to meet changing requirements.
Tracking of requisitions and follow-up on results.
Special Projects tracking.

Nachteile

So far nothing. Any Minor issues at implementation were worked through and explained by the implementation team.

Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Branche: Bankwesen
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 16.11.2022

Fraxion Review

Vorteile

Easy to use and accessible from anywhere, Fraxion is an excellent database to refer to when needed, especially for auditing purposes. The customer support team is excellent.

Nachteile

The system needs to generate a few more reports and email alerts and would like to see the precise changes made to a profile.

Antwort von Fraxion

Thank you for the constructive feedback. With the recent launch of our Insights offering, powered by Microsoft Power BI embedded into our solution, there has been an accelerating increase in the number of reports and dashboards that we are making available to customers. Further, Insights allows us to rapidly create custom reports should customers require them. We will have a member of our services team reach out to you to provide further detail.

Beantwortet am 22.11.2022
Desmond
  • Branche: Glücksspiel & Casinos
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
2
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 14.7.2020

Needs more work on simple everyday features.

Mostly good with respect to the approval and request submission process

Vorteile

The Approval flow process. The ease of submitting requests, and a few of the reports.

Nachteile

Simple Features like making change to a vendor, making change to delivery dates are not available features available, and it is a shame that they will develop such a good system and fail to consider very simple everyday things like these that people need to make things easy. And doing change orders after you cancel a previous one is not possible. The system needs more simple features for everyday users who make simple errors to correct them easily.

Antwort von Fraxion

Thank you for taking the time to share your feedback Desmond, we really appreciate it. We are pleased that the request and approval process, and reports are working well for you. We would like to have your Customer Success Manager work with you to identify some process improvement and additional training options, given that your Fraxion e solution, integrated with your accounting system does indeed have the features mentioned, although some of the requested activities should be done in the integrated accounting system. We can address the different needs that you mentioned to better leverage Fraxion for your International team. As part of your annual complimentary consulting review, we would also like to show you how Fraxion Prime's pricing model is designed to be much more scalable for a growing organization like yours. Your Customer Success Manager will be in touch to share more details with you.

Beantwortet am 24.7.2020
Mpho
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 3.3.2022

Fraxion User Feedback Review

Correct procurement processes being followed.
Spend Alerts to budget holders brings awareness to Centre heads on over spend on budgeted line items

Vorteile

User friendly
Enhanced controls to minimize risk areas
Simplified reporting in tracking costs versus budgets
Excellent supplier management tool

Nachteile

Editing an existing PO( Adding additional line items on existing POs)
Functionality of submission of invoices by suppliers.
Functionality of emailing PO to suppliers with correct Tenant email address( NOT Frxaion.biz email)
Invoicing has no reject option

Teneill
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 14.7.2020

Upgrade Notice

Good, but when upgrades are implemented, there should be lead time and engagement with user(companies) to ensure better controls are in place should there be issues. Functionality should not be taken away only enhanced to increased. UAT Testing should be allowed with client testers before upgrades are completed. Each client/company has different needs and therefore should be catered to.

Vorteile

Easy to use application once you know the features.

Nachteile

Implementation of upgrades without consulting/involving companies/clients.

Antwort von Fraxion

Thank you for taking the time to post a review and provide us with feedback, Teneill. We always welcome constructive feedback as to how we can improve not only our product, but also our processes. We're so pleased that you're finding Fraxion easy-to-use and enjoying the features and functionality. With regards to new releases, we offer access to your own test environment where you will have the ability to thoroughly test and engage with us on any enhancements and/ or additions that might have an impact on your business before these are released to production (live). One of our professional services consultants will be contacting you to ensure that the many new exciting features available in our next release are seamlessly integrated into your existing business practices. Thank you.

Beantwortet am 17.7.2020
Steve
  • Branche: Unterhaltung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 22.12.2022

Excellent Requisition Solution

Prior to implementing this software, we used a manual paper request system which was very inefficient and difficult to keep organized. This software has been a huge improvement over our previous system and has greatly enhanced the efficiency of our process.

Vorteile

It is easy to use for our Accounting department and end users. It provides all of the custom routing and request setup options that we need for our approval process.

Nachteile

There are occasional issues with the system that we have to reach out to support about. The support team is very timely, however, which makes solving the issues quick and easy.

David
  • Branche: Unterhaltungselektronik
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 25.5.2022

Great purchase/requisition system

Great company to work with, very flexible and helpful. Support always responded quickly and our [SENSITIVE CONTENT] was awesome.

Vorteile

We needed a stand alone system to help manage our requisitions, get approvals, and create purchase orders. It was easy to create vendors and setup the approval workflow. Users liked the ease of creating requisitions and being able to see where the requisition was in the approval process. Email notifications were very helpful. Once approved, purchase orders were easy to share.

Nachteile

The product feels a little out of date, but it did not distract from the functionality.

Erich
  • Branche: Lagerung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 21.6.2021

Fantastic, easy to use product that streamlines purchase and spend management

Vorteile

Easy to train our staff on use
Cloud based
Excellent implementation team who are always available to answer queries and make necessary changes
Great price point

Nachteile

We haven't started the process of integrating Fraxion with our ERP, so can't add comments there yet. As for general use, the only (tiny) con is around the "cancel" button. Intuitively, one would think by clicking this, the current action is cancelled, but instead this cancels the entire PR/PO.

Robert
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 14.7.2020

Great Tool for Everyday Spend Management

Less paperwork in filing cabinets and paperless purchasing has been a wonderful change.

Vorteile

Our greatest feature has to be "Punchout". When we went live with it, everyone really started to enjoy it.

Nachteile

I would prefer someone from Fraxion to be onsite for setup with our IT group. We have all of the features and have yet to get them running due to some issues. Other than that, it is a great tool for us.

Antwort von Fraxion

Thank you for your valuable feedback and product review, Robert. We are so happy that you're enjoying Fraxion's PunchOut module and that paperless purchasing has been such a positive change for your business. Regarding an onsite implementation, we do offer this service and one of our Customer Success consultants will be in contact with you to discuss the details and options, post COVID-19 restrictions. We'd like to work with your team to get all of the features up and running to further enhance your spend management processes.

Beantwortet am 22.7.2020
James
  • Branche: Forschung
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 24.2.2023

Requisition procedure and process

It is a great Organization to work with, the people are wonderful and very supportive to your needs.

Vorteile

The ease of use for the technical Staff, and the ability to configure approval paths.

Nachteile

There were no issues with the software or the support from the Fraxion Teams

Robert
  • Branche: Import und Export
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionalität
2
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 15.7.2020

Was a jumpy ride

I have a mixed feeling. It's my first exposure to an App like this, but there were too many issues, lack of communication and induction and the reporting could've been better.

Vorteile

It does the job. The front end looks nice.

Nachteile

It was difficult to deploying the upgrade? Setting up structures and our GL was difficult.
The reporting is not as good as what is expected. There is too much customization needed and certain reports are lacking (accrual report). Fraxion costs us a lot of money due to the need of integration partners.

Antwort von Fraxion

Thank you for your review, Robert. As we are committed to continually improving our product and processes, your feedback is much appreciated. We're glad that you are finding the front-end appealing, we put a lot of effort into the user experience. We've heard our client requests for improved reporting capabilities and we're pleased to inform you that we will be releasing a new Business Intelligence platform shortly. We're certain that this service will address your reporting requirements with advanced analytics, dashboard views, and actionable insights. One of our professional services consultants will contact you to provide more details of the above. We also understand your concerns around your integration challenges. As a fully cloud deployed solution, we constantly strive to find better and more cost-effective means of integrating into legacy on-premise accounting solutions to ensure a seamless user experience.

Beantwortet am 17.7.2020
Melanie
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 23.7.2020

Fraxion - Great Spend Management Product

Fraxion has enabled us to use the system as we need, all while abiding by the polices we have in place as a company.

Vorteile

Fraxion is great for enabling a company to adhere to their spend management policy. The system has the ability to be as granular as you need. The approval flow that the product allows is very nice and easy to set up. The system setup is logical, easy and the administration of the system is very simple once the setup is complete. Fraxion has been able to accommodate the couple of customizations we have requested and then they make available for other companies in future upgrades. The support team is top notch at Fraxion, the people they employee are very knowledgeable and easy to work it.

Nachteile

The only con I can think of would be better documentation for the end users (administrators) so they could troubleshoot issues on their own. With saying that I have never had any issues with support helping me in a timely manner. I have inquired about this and they are always improving the system and their thoughts are the documentation could be outdated very quickly.

Lesley anne
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 14.7.2021

Excellent job [SENSITIVE CONTENT]

I have had a pleasant, seamless experience. The implementation of Fraxion has assisted in meeting the companies objectives. It has given the procurement team visibility of overall spend.

Vorteile

The supplier management and budget visibility.

Nachteile

The reporting and lack of dashboards. The team has advised that changes will be made soon.

Antwort von Fraxion

Thank you so much for your review, Lesley-Anne. We're so happy that you're experiencing Fraxion's spend visibility, budget insight, and supplier management benefits. We are pleased to confirm that our new embedded spend analytics tool is now available to assist with all of your reporting needs. We look forward to helping you streamline procurement even further!

Beantwortet am 14.9.2021
Kimberly
  • Branche: Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 18.11.2020

General eRequester Review

My experience with Fraxion has been very good, great respond time whether for support or sales queries. Very professional helpful staff.

Vorteile

Easy integration with backend ERP, flexible approval workflow based on $, multi-approval workflows based on request types, great requisition audit/even history, clear visibility on approval workflow in each requisition.

Nachteile

No ability for RMA's or supplier credit notes, must be done directly in the ERP so $$$ related to a PO don't match between the 2 and affects purchase reporting analysis.

Dean
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.2.2023

Professional Purchase Order Management Tools

Enterprise-grade, clear-to-understand approver processing rules

Vorteile

Effective at workflows, notifications and approver controls

Nachteile

Some limited tasks required manual entry to external accounting software

Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Branche: Medizinische Geräte
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 12.4.2022

Useful software with good support

Vorteile

This software integrates well with our SAGE system and their support staff is very affective.

Nachteile

The cost of the software is relatively high.

Kevin
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 14.7.2020

Bay Area Community Health

We are able to track grant expenses and clinic budgets so we know if we are over or under spending.

Vorteile

I like the reports the most. in my position we have to provide monthly reports and with few modifacations, i could run the report directly from eRequester.

Nachteile

Having to purchase other modules to fully utilize this procurement software.

Antwort von Fraxion

Thank you for taking the time to share your feedback Kevin, much appreciated. We are so pleased that the expense tracking and reporting features are working well for you, and streamlining processes in your role. We'd like to show you how Fraxion Prime's pricing model is designed to be much more scalable for a growing organization like yours. Your Customer Success Manager will be in touch to share more details with you.

Beantwortet am 24.7.2020
george
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 4.2.2022

great request/tracking of expanses

Vorteile

easy coordination between sage/500 and the software to track requests and payments

Nachteile

setting up new companies and merging new sage accounts/information to erequester

Goldie
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 29.9.2022

Meets Our Company Procurement Needs

Vorteile

Processing of orders and vendor management

Nachteile

At this time, we have no concerns with the system.

Marleen
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.9.2022

Fraxion Review

Vorteile

The ease of use & purchase order tracking

Nachteile

****There is no comment for this section

Henk
  • Branche: Rechtsberatung
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 29.1.2019

Frax review

Vorteile

Ease of access - on multiple devices, replaces old (physical) paper process, multiple users able to transact, history of requests - functions as a great database to refer to when needed, exporting function (to multiple formats) replaces manual capturing for budgeting purposes, custom function provides great flexibility.

Nachteile

Dashboard not able to be customised for our company specifically - who doesnt necessarily make use of all functions, dashboard also not customizable in order to change icons according to request flow, small practical "issues".

Samone
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 6.9.2019

My review

This system helped organize and create a process flow that is now followed by all employees! It really has helped tremendously with our invoice processing.

Vorteile

It's easy to use and learn
There's more than one way to search
The layout is very detailed and provides easy access to your own requests

Nachteile

Time out errors
Limited "quick" searches (vendor filters)
Limited connectivity to other programs

Anita
  • Branche: Automotive
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 14.6.2018

Time saver, generates clear & clean-looking purchase orders.

Time savings. Ability to involve more people in the purchasing process.

Vorteile

Ability to e-mail purchase orders directly from eReq to a supplier. Ability to upload attachments (quotations, drawings etc). Show audit trail of when & by whom eReq was initiated/edited/approved/PO created and when & where it was sent. Customizable privileges to different classes of users.

Nachteile

Some of the setup is tedious and not necessarily most intuitive (luckily the customer service has been pleasant & professional to deal with). Software updates can end up being lengthy processes.

AJ
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

3
Bewertet am 16.11.2018

Fraxion - Zone Fitness

When we initially started we had more than sufficient training and since we've been using CSR, the support has been swift and issues were resolved within a matter of hours. Overall the experience with Fraxion and dealing with the team and the software has been positive.

Vorteile

Having the opportunity and advantage of centralising the procurement function within the company and creating a solid workflow whereby users can easily create and request for certain expense items while still staying within an allocated budget. The audit trails is also a big advantage for finding and resolving issues while making purchases. It is also straightforward to add new companies and to administer new users to the system.

Nachteile

Haven't had any issues thus far.

shawn
  • Branche: Luft- & Raumfahrt
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 25.11.2020

PO Review

Very great support and great product

Vorteile

Ease Of Use, great layout, great support,

Nachteile

Tax issues at times not adding up correct for different currency's.

Khulelekile
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

2
Bewertet am 6.8.2018

Medshield Medical Scheme

Vorteile

Most functions are user friendly.
You can keep a record of all Procurement transactions on Fraxion.

Nachteile

The pay function is not functioning or meeting the expected outcomes , instead it is more of a mission to use this function ( matching payments made to correct invoices)

Antwort von Fraxion

Hi Khulelekile, thank you for your feedback. I believe that Medshield is currently running our legacy, on-premise solution but considering an upgrade to our cloud solution. Our new version has vastly improved invoice matching functionality as well as many other enhancements. We look forward to upgrading you soon.

Beantwortet am 18.10.2018
Graig
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 24.5.2018

Overall good product and price. Has been a favorable experience and has helped our organization...

See previous part of survey for this answer.

Vorteile

Flexibility and reliability of routing. Audit trails and notes. One location to store all information on a purchase. Linkage to our accounting software. Visibility into where a request resides. Much less paper.

Nachteile

Primary features and functions meet our needs. Some items we wish were different: Would like option for our AP clerk to determine the GL code for a purchase rather than having requester learn our codes and determine the proper one. Occasional errors in accounting software when importing information if another user is in accounting system (has to do with batching). Would like to run reports by GL code. Would like ability for a requester or approver to route outside normal routing to another user for an approval and then back to continue normal routing.

Elika
  • Branche: Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 1.9.2022

Fraxion Review

Vorteile

Software is very easy to use and streamlines our purchasing process

Nachteile

I was not previously aware that there was a customization add-on and we have now added it to our package

Mveleni
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 20.7.2020

SEAD Pty

Each individual is able to track his/her claims or application in terms of what stage it is at

Vorteile

The fact that it is real time online platform

Nachteile

Non- availability of time management option and not easily integrated with our accounting system

Antwort von Fraxion

Thank you for taking the time to post a review and provide us with feedback, Mveleni. We always welcome constructive feedback. We're pleased that you're enjoying the online, real-time availability that Fraxion as a SaaS solution provides. With regards to your integration challenges, Fraxion offers an end-to-end, fully automated integration solution into Sage 200 (Evolution). We will arrange to have one of our experienced consultants contact you to provide more detail. We hear your concerns around requiring a more in-depth time management solution. As a spend management solution provider our focus is on improving efficiency and reducing costs across the procure-to-pay process. We would be very happy to engage with you further to explore alternative solutions for your time management needs. Thank you.

Beantwortet am 22.7.2020
Beatriz
  • Branche: Biotechnologie
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 8.9.2019

eRequester

Vorteile

eRequester is user friendly. It was easy to train first time users. Maintaining the system for adding/archiving users, and adding new departments/accounts is relatively simple. The ability to look up the approval history, with notes and uploaded documents, for each purchase requisition or PO is also a nice feature.

Nachteile

The requester name does not automatically print on the PO. To work around this, the requester needs to enter their name on the purchase requisition header or line item comment, which prints on the PO.

Joanne
  • Branche: Verteidigung & Raumfahrt
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 21.5.2021

Great Tool

Vorteile

Product is easy to navigate. The support team was great to work with.

Nachteile

Integration was easy and support people a plus.

James
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 25.4.2018

An excellent solution that resolves the disjointed processes typically involved in procurement.

Vorteile

The application is very affordable. State of the art technology and well thought out features help make this product a pleasure to use. Being cloud based is a big plus, as there are no concerns around installation and upgrades of the software.

Nachteile

There are no cons. The system delivers a solid workflow process that is easy to maintain and use. The email alerts work extremely well. The supporting documentation tools are great.

Lissa
  • Branche: Biotechnologie
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 18.6.2018

Initiate PO requests, Administrator of eRequester

Tracking of requests and the use of the approval process. Also the ability to attach documents as support for purchase request.

Vorteile

Easy to view status of requests and locate by searches. Also the ability to view where the request stands in the approval routing.

Nachteile

The ability to toggle back and forth between searches. Would like to set up a defaults, such as when looking at active users and not having to view inactive users. Would like the ability to choose inactive users when needed and only see active users.

61 Bewertungen

Ähnliche Kategorien