Über Breezeway

Ferienimmobilienverwaltungsteams haben oft Schwierigkeiten mit der Durchführung erfolgreicher Back-Office-Vorgänge und müssen sich mit nicht vorbereiteten Anlagen, verärgerten Gästen und Eigentümerproblemen auseinandersetzen. Die Immobilienbetriebsplattform von Breezeway hat die Serviceoptimierung für die Verwaltung kurzfristiger Vermietungen ermöglicht. Durch die Kombination von Deep-Learning-Technologie, robusten Immobiliendaten, Smart Messaging und Mobile-First-Aufgabenmanagement hilft Breezeway Unternehmen im Gastgewerbe dabei, die Qualität ihrer Dienstleistungen zu verbessern, ihre betriebliche Effizienz zu steigern und den vollen Wert ihrer Dienstleistungen zu erfassen. Auf diese Weise ermöglicht Breezeway der Mietwohnungsverwaltung ihre Wartungsprogramme in ein Profitcenter umzuwandeln, um mehr Eigentümer zu gewinnen.
Breezeway Software - 1
Breezeway Software - 2
Breezeway Software - 3
Breezeway Software - 4
Breezeway Software - 5
Breezeway Software - 6
Breezeway Video
Breezeway Software - 1 - Vorschau
Breezeway Software - 2 - Vorschau
Breezeway Software - 3 - Vorschau
Breezeway Software - 4 - Vorschau
Breezeway Software - 5 - Vorschau

Breezeway Preis

Breezeway bietet eine Gratisversion, aber keine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Breezeway ist ab 6,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
6,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Nein

Alternativen für Breezeway

MaintainX

4,8 (801 Bewertungen)
MaintainX ist ein webbasiertes CMMS-Tool (Computerized Maintenance Management System), das auf mobilen Geräten...

Properly

4,7 (45 Bewertungen)
Properly ist eine cloudbasierte Außendienstlösung, mit der Besitzer von Timeshare-Immobilien, Ferienhausvermieter und...

Asana

4,5 (13385 Bewertungen)
Asana hilft Teams bei der Koordination ihrer Arbeit – von täglichen Aufgaben bis hin zu strategischen Vorhaben,...

Connecteam

4,7 (2040 Bewertungen)
Connecteam wurde als All-in-one-Lösung entworfen und entwickelt. Mit einer mobilen All-in-one-App kannst du problemlos...

Slack

4,7 (23734 Bewertungen)
Slack ist ein cloudbasiertes Tool für Projektkollaboration und Teaminteraktion, das die Kommunikation zwischen...

Hostaway

4,8 (1303 Bewertungen)
Hostaway ist eine cloudbasierte Lösung für die Vermietung von Ferienwohnungen, mit der Immobilienverwalter auf...

i-Rent.net

5 (1 Bewertungen)
i-Rent.net organisiert die Dienstleistungen und die Kommunikation mit Eigentumsparteien und Gästen, plant den Reinigungs...

Guesty

4,4 (316 Bewertungen)
Guesty ist mehr als nur eine Immobilienverwaltungssoftware. Die Lösung ist eine umfassende Plattform für den Gastgewerbe...

Elina

4,5 (58 Bewertungen)
Elina ist eine cloudbasierte Immobilienverwaltungslösung, die Reservierungsmanagement, Housekeeping, Gästebeziehungsmana...

WebRezPro

4,6 (207 Bewertungen)
WebRezPro ist eine cloudbasierte Immobilienverwaltungslösung, die speziell für das Gastgewerbe und die Hotelbranche...

365villas

4,7 (177 Bewertungen)
Verbessere dein Vermietungsgeschäft für Ferienwohnungen mit den Softwarelösungen von 365Villas, die auf einer branchenfü...

Holidu

4,7 (99 Bewertungen)
Holidu ist eine All-in-one-Lösung für dein Ferienhausgeschäft. Mit dem Channelmanager von Holidu benötigst du nur...

Avantio

4,7 (186 Bewertungen)
Avantio ist ein All-in-one-Technologiedienst, der eine cloudbasierte Lösung für Agenturen für die Vermietung von...

Nutzerbewertungen zu Breezeway durchsuchen

142 von 142 Bewertungen
Sortieren nach:
Matthew
Matthew Mehr Details anzeigen
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.7.2023

Best VR Operations Product on the market

Vorteile

I love how innovative Breezeway is. They are continually adding new features, asking for end user feedback and make sure the system is top notch!

Nachteile

It's hard to find something to complain about, but if I had to choose something, it would be integrations are not true/full two-way communications. There are aspects of it that can write back to our PMS, but I wouldn't consider it complete. But again, not a huge deal.

Antwort von Breezeway

Thanks for sharing. We're always looking to improve our integrations so look forward to building more connectivity in the future!

Beantwortet am 24.7.2023
Christopher
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 12.2.2025

Easy and Productive

Breezeway has streamlined a lot of my processes and makes it possible to both find and share pertinent information quickly with teammates in and out outside of my department. I do enjoy having the system as my catch-all for messages and calls so I know what to look at when I get back into the office from days off.

Vorteile

It is nice to be able to pull up all of my tasks for different properties all at the same time and filter easily. Being able to communicate in the comments for each one has been a total game-changer for my workflow.

Nachteile

The automated reply system/Breezeway Assist is clunky and does not assign the correct teams to the correct tasks always. This may be more of an internal issue that needs clarification, but automatic assigning isn't always beneficial.

Avery
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 12.2.2025

Buggy but effective

Overall the app needs more work, as well as more testing and input from users

Vorteile

Documentation and custom filters, ease of use

Nachteile

Unable to do elements or some actions in mass quantities. Text message usage works but is more often than not buggy and causes missed messages without custom filter

Melissa
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.2.2025

My overall experience

I can pull up the app and all my tasks are ready for me to view, And if I need to leave a task for Housekeeping, or maintenance its easy to do.

Vorteile

Its easy to use, easy to follow all the prompts,easy to follow, If I have any questions it has a place where I can contact breezeway, and my questions will be answered

Nachteile

I don't have any dislikes about breezeway

Andrea
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.2.2025

very pleased with easy breeziness with breezeway

Overall, I am so very pleased with easy breeziness with breezeway. Best app for property management!

Vorteile

easy communication between team members and everything is in one place. App is very user friendly.

Nachteile

Issues created are not auto dated and added right to the dashboard the day they are found from cleaner or field member. Do not like the fact you have to get out of the app and go to web browser to add issue date and assign to someone if you are a member with higher access during an inspection.

Patrick
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.2.2025

Breezeway helps maintain operational continuity in growing STR/MTR businesses!

I have used breezeway for more than 5 years between two companies and have come to found it a critical tool for operations management at both. One managed 1200+ units across the US and the other started from 0 and has grown to 150+ units across multiple markets in the US. I would be lost without breezeway and the alternatives built within PMS's or competitors just don't compare with their product features, support, and pricing.

Vorteile

Breezeway integrates seamlessly with our PMS and operations and helps us stay organized with property level tasks as our portfolio continues to grow.

Nachteile

I do wish there was the ability to add or edit task types beyond cleaning, maintenance, and inspection but we make this framework work well enough.

Mike
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 12.2.2025

Operation Haven

We as a company utilize Breezeway to manage the operations of our company. While we are starting to lean in more and more, the more we utilize, the better our company operates.

Vorteile

The organizational aspect and the offline capabilities are by far the greatest things about breezeway

Nachteile

inability to edit property details on the app, default task tags, small things that could be easy changes

Diane
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 12.2.2025

Great Product!

Good, great product! Staff is very helpful.

Vorteile

Ability to assign tasks in real time, notification to the person the tasks are assigned to in real time.

Nachteile

Not neccessarily a con but perhaps the ability for us to bulk load.

In Betracht gezogene Alternativen

Asana

Gründe für den Wechsel zu Breezeway

Had more of the features that we were looking for
Stephanie
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.2.2025

Breezeway is Wonderful, Highly Recommend!

Vorteile

Breezeway has been vital to our daily operations!

Nachteile

I would love to be able to have task times be individualized on tasks with 2 or more assignees.

Amanda
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.2.2025

Fantastic Tool

It has helped streamline our inspections and keep great communication between our team!

Vorteile

The organizational components are amazing for our team!

Nachteile

There is nothing I would say I don't like.

Sheen
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionalität
1
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
1

1
Bewertet am 27.9.2024

Not good for big companies

We manage over 500 units with Breezeway and have encountered several challenges that are not aligned with the needs of a company handling multi-unit short-term rentals. Unfortunately, the support provided has not met our expectations. Specifically, the manual process for bulk uploads is inefficient, and there is no functionality to adjust pricing by weekdays, resulting in uniform rates across both weekends and weekdays, which is not ideal for dynamic pricing. We would appreciate addressing these issues promptly.

Vorteile

The design
The idea of the company
nothing else comes to mind

Nachteile

Costumer support
No Bulk function
Not good for big companies

Amanda
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.2.2025

Love Breezeway!

Love it. The software is easy to understand and the Breezeway team is amazing! Love [sensitive content hidden]. Amazing company leaders that really care about their clients and partner alongside us to ensure our business succeeds.

Vorteile

The platform is visually appealing and easy to understand, it is easy to use on a mobile device. It saves historical data for easy tracking. Texting guests is easy.

Nachteile

When a bulk text is sent out, it simultaneously floods our inbox, and with over 300 properties, it is hard to filter back up.

Stephanie
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.2.2025

Breezeway review

I’m very happy with breezeway and the customer support. They are very quick to answer any questions I have.

Vorteile

I like the new version of it. I like that that it’s more than a scheduling platform but you can also track inventory and so guest communication at once.

Nachteile

I wish that if a check-out date change all tasks that were schedule on that day would go automatically to the new dates. As of right now I have to manually move them over such as maintenance tasks etc.

Paula
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.2.2025

Breezeway Review Lively Beach

We have been using Breezeway for over 4 yrs and have never had a problem. It is a great contribution to our hotel.

Vorteile

I love the fact that we can communicate with our employees through breezeway.

Nachteile

It would be great if we had it in real time to track where the employees are.

Landon
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 13.2.2025

Solid Product

Overall a great product. If it offered deeper integration with Barefoot so we could have it display more property info like wifi passwords and owner contact info that would be icing on the cake.

Vorteile

Easy to use interface, ability to call guest from the app, one tap directions to property.

Nachteile

I wish we could show more property info from Barefoot in the Breezeway app. Example: owner contact info, wifi passwords, etc

Peggy
  • Branche: Umweltdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.2.2025

5 Stars all around!

Breezeway is a very simple solution to handle a very complicated way of business. Overall, this is an excellent tool. It is thorough and handles everything I need when using. They have got all of the necessities covered and some that we couldn't have thought of, as well!

Vorteile

The ease with which to use the product. There are several different ways to find what you're looking for and this is helpful if you only know a small amount of information.

Nachteile

Not about Breezeway but probably the way information is entered into the program which is actually a human problem. It would be helpful to locate things quicker if there was an established data entry pattern.

Christopher
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
2
Bedienkomfort
2
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 13.2.2025

Keep on going y'all

Great tool for management and acquisition.

Vorteile

It has the Potential. Breezeway has been a great tool

Nachteile

The PC dashboards are not user-friendly. Everything seems hidden.

Brandt
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.2.2025

Best props ops tool for STR

It's core and key to our business, use it every day.

Vorteile

Everything needed to do property operations for short term rentals

Nachteile

Breezeway is great and has room for improvement here and there, which they are responsive to and generally address every time, within a reasonable time frame.

Amelia
  • Branche: Programmentwicklung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.2.2025

5 stars all the way

I enjoy it and allows for functionality internally and with our guests

Vorteile

How easy it is to use. It is easy for me and my team to use and to communicate with guest

Nachteile

the map function could be easier - helping to auto /suggest assignees based on their location

Jolene
  • Branche: Gewerbeimmobilien
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.2.2025

Breezeway is the best

Easy breezy with breezeway . I have to go and tell everyone about it.

Vorteile

Easy access for all properties I need, and the amount of others to access is amazing

Nachteile

Love it, and will definitely highly recommended .

Jessi
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.2.2025

Love breezeway

Vorteile

Makes scheduleing task super easy...easy to learn and essy to use.

Nachteile

Does have some glitches sometimes in areas that dont have good service

Kim
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.2.2025

Would recommend

I have been using Breezeway for 2 years and it really makes it easy to assign tasks to other people and alerts them to a new task.

Vorteile

Breezeway makes it easy to assign tasks to other people to be worked.

Nachteile

I don't care for the messaging application

Emily
  • Branche: Öffentlichkeitsarbeit und Kommunikation
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.2.2025

Front Desk Lead

Vorteile

Th ability to make myself tasks as reminders!

Nachteile

The extra things on the side, we do not use them so I don't have much of a need for them. Would like to explore these more

Brandi
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.2.2025

Breezeway Survey Review

Keeps me on track to know what all have to do during the day and then keeps a brief description on my daily activities

Vorteile

It easy to keep up with what I have to do daily.

Nachteile

Not a thing so far i haven’t had any bad experiences with breezeway

Antwan
  • Branche: Sport
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 9.9.2024

Fluidity!!

My overall experience went very well. I love how it stands out from all of the other apps.

Vorteile

I loved how clean and easy the app is to use.

Nachteile

I think with time this app will get better.

Shannon
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 6.2.2025

Looking Forward To More New Features

We started using the software in late 2021, early 2022. In the beginning, it lagged so in redibly bad. It literally took minutes to upload and sync the data with the server back at the office. When you are already on a time crunch, it has to be nanoseconds to upload. They fixed the issue and its been breat ever since.

I would love to see a section to upload videos.

I would love to be able to build out a template from scratch and assign rooms (and elements for those rooms) based on WHICH floor it is on. We can input the floor number but it doesn't pull over to allow this to be done.

Vorteile

This is a magificent platform to assign tasks to cleaners, inspectors, maintainence vendors and office staff. Its user friendly and the biggest impact is the ability to upload hundreds of photos when having people out in the field. In our case, out on the island.

Nachteile

You cannot upload video snippets. For example, if i walk into a home and the ceiling fan is buzzing or humming, a video is better to send to a repairman. They can hear and see what is happening before they ever get in their vehicle to make the drive. Saves time tremendously. Plus, it helps to identify an emergent situation vs something minor that can be addressed during business hours the next day.

Aside from Breezeway itself, we also utilize the chat/text feature with all.our vendors and guests. Similar to the tasks needing video snippets, i feel the texring line should be able to receive a vido snippet. If a guest is in the home at 11 pm and the slider door is leaking, tbey should be able to send us a small video with the location of the slider, and how much water intrusion is actively in progress. Still photos do nothing but capture 1 single second. In 10 minutes it could be into thousands of dollars in lost revenue to the homeowner and a bad experience for a guest.

In addition, the texting platform currently allows 1 single photo at a time. Event in a task you can upload a maximum of 10 from your gallery. Vendors and guests should be able to upload 2 to 4 photos in one click. Again, the time it takes to find, select, send, find select send, find select send, over and over again. For advanced as our technology is today, uploading only one photo at a time on the texting app is an antiquated process.

Michell
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.2.2025

Michell DeMarcus - Breezeway Review ~ Wonderful Service

Overall my experience has been more pleasant and helpful than not. The service provided helps is a wonder resource that provides easy and quick functionality and searchability. Breezeway provides many points of recording comments and photos which is a huge must in the hospitality industry.

Vorteile

Easy Navigation, simple training fpr team memebers, quick service from Breezeway team with issue fixes or learning opportunities, fantastic record keeping.

Nachteile

Here are a few things I would love to see:
- Accessibility to deactivated property tasks and profiles
-the ability to set individual task templates for individual/multiple instead of all properties
- Accessibility to add an issue to a task from the initial pop-up task rather than needing to open the whole page
- Accessibility to add an assignee to an issue initially so the task is added right away

Summer
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 12.2.2025

Happy but would love some additions

So far we are happy with the service, but are looking forward to additions.

Vorteile

Easy scheduling and automation of assignments. The portal for vendors/user is very useful. The company uses suggestions to better their product and listens. We love our contact at Breezeway, [sensitive content hidden]. She is the best :D

Nachteile

There are still some things that could be better.
1. Automating responses to closed out work orders would be VERY helpful. example: once the mattress is cleaned by the upholstery company, the close out triggers a hskg work order to remake the bed.
2. Ability for vendors to change their due date (maybe make this a reviewable option for manager/supervisor in the company)
3. Ability to add requirements to a work order without having to add it as a template would be nice as well.
4. Automations for completion of particular work orders (way to mark to email completion report on certain work orders that we need to follow up with owners/techs on).
5. No way to search work tags in daily check in dashboard.
6. You can't sort by assigned (much easier to follow up this way).
7. Would be nice on check in's to see any properties with an urgent work order assigned (it has to be assigned to the check in day to show up on the dashboard).

Allie
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 15.2.2025

Love the software - training could be improved

I've been using it for about 18 months - I feel like training was dull and then I was given this robust platform with no more real guidance. I wish I had had more educational meetings post onboarding to learn more and more about how I can make the platform work for me. Also meetings by departments would have been helpful. I don't need to learn about how the other departments would thrive but would love to know EVERY way I can help my team do more than just succeed with this platform

Vorteile

I like a lot of things about breezeway including task tracking for my department and the ability to see how much time my team spends on tasks

Nachteile

I wish auto scheduling could push tasks to calendar breaks even if they are over due - maybe based off of a task tag or sub department

Sara
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 6.2.2025

Love Breezeway! Super easy, super useful

I use Breezeway every day, and I love it! I can easily assign tasks to my maintenance team while understanding the priority of my own tasks. Breezeway makes scheduling for multiple properties with completely different calendars SO much easier.

Vorteile

I use Breezeway every day! I like how easy it is to view calendars for multiple properties at once, and assign priorities to task to get a clearer view of my day. The support staff is so friendly and prompt - if I ever have any issues, the team addresses it so quickly and are so nice while doing so.

Nachteile

I hate that I can't access the full Breezeway platform on the mobile app. It's easy to make and view my own tasks, but pretty difficult to pull up the calendar for one property without being taken to my Safari app. I would love to be able to view property details & calendars without having to open another app.

Bramwel
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.12.2024

The B.O.A.T AND G.O.A.T TOOL FOR CLEANING MANAGEMENT

Overall .. i would recommend breezeway 10/10

Vorteile

It is super easy to use
Breezeway has the best customer care services
Ability to always communicate with our team
It has enabled us organize our tasks so well
I can always quickyly view and inspect cleaners

Nachteile

Nothing really everything has really been great

Stephen
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.2.2025

A MUST HAVE TO BE SUCCESSFUL

Breezeway is a must have application in the Vacation Property Management business. Clever functionality, smart ergonomics, and good tech support makes Breezeway a cut above. They're a great company, and like Above The Rest Cabins, treats their staff like valued members.

Vorteile

• Ease of Use
• Clever Functionality
• Smart Ergonomics
• Solid Tech Support

Nachteile

**LINE BREAKS PROHIBITED IN MESSAGING MODULE**
Breezeway doesn't allow line breaks in their Messaging module. This is a big deal when you're attempting to architect critical weather information so certain content doesn't get lost in a sea of text.

**DOESN'T PULL OVER OTA INFO**
Breezeway doesn't pull in whether a guest is an Airbnb or Vrbo booking. This is a data point worth adding to your integration set. when users click on guest info.

These are just my two biggest issues.

Erica
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.2.2025

It's a Breeze

Overall, it's been a breeze! I have not had many issues with the app or the desktop version that a simple refresh has not resolved.

Vorteile

I enjoy the many ways of viewing task for the day, or the week, being able to close out certain people's tasks if they forgot while in the field. It is so helpful being able to see the check in and checks outs in the drop-down calendar when selecting a date for completion on a task. Aswell as being able to see a map view of where the members of the team are and easily seeing homes with task issues.

Nachteile

The lack of being able to place tasks in a certain order in a team members day to help with the route planning and time management for scheduling.

Amy
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 6.2.2025

Good product - but could be better!

Generally good. Ability to reach a person is very good, but is too frequently met with "sorry we can't do that." Onboarding was fine & included a real human, but is not customized to your needs necessarily & all of my sessions involved another company too, which was weird. It moved to slow for me as a result.

Vorteile

It's pretty well thought out & everything works as advertised.

Nachteile

App for my vendors is finicky - weird refreshes that sometimes don't actually refresh, Breezeway messaging also finicky both as an app on my phone & and in the browser. So far I've probably asked 5 questions that have gotten the standard "we'll put that in as a suggestion" which is super frustrating - specifically the inability to add additional elements.

Karen
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.2.2025

Great experience

Overall experience is that Breezeway is very user-friendly. New employees pick up how to use the app real quickly.

Vorteile

Breezeway is very user-friendly. Easy to navigate and to follow the history on a property.

Nachteile

Sometimes the loading time can take a bit.

Beth
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 12.2.2025

Breezeway Feedback

Overall, has been a good experience. Just the occasional glitches or lag that are frustrating during the workday. When things happen, Breezeway reps are quick to try to help.

Vorteile

Convenient for entire company to access. Easy to use on phone or computer.

Nachteile

Lagging when loading tasks, changes to platform that effect usage.

Brandon
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 12.2.2025

Dummy Proof Platform

it makes everything really dummy proof. I don't think I've scratched the surface of what it could do

Vorteile

It's super easy to use. The help/support services have been incredible.

Nachteile

I wish that the schedule would somehow sync to my google calendar. Sometimes I see that first.

Charlotte
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 10.2.2025

Breezeway is a Breeze!

I enjoy how the format retains critical information that we can go back to for verification of activity related to our customer service

Vorteile

Efficiency, easy flow sharing updates with other co-workings.

Nachteile

There are no complaints. In every area it is a simplified format to process.

Erlinda
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.2.2025

Best software our company

I recommend this software to any rental management company. The customer service is amazing. This was the best decision or company has made.

Vorteile

What I like most about Breezeway is the organization it provides us for our maintenance and housekeeping.

Nachteile

What I least like about Breezeway is to be able to delete a comment on tasks.

Arlene
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.2.2025

Game Changer!

Very positive. Our cleaners are now accountable for all their work!

Vorteile

It has streamlined so much of our work...I'm not sure how we use to keep the schedules straight for our cleaning staff!

Nachteile

When I make a task for a future date, it jumps to the current date.

Sulmy
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.2.2025

Breezeway Survey Experience

We get to complete work assignments with maintenance and inspectors.

Vorteile

It's very helpful to communicate with other departments and complete tasks.

Nachteile

When you submit Export to Partner it takes hours for it to send

Cathleen
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.2.2025

Breezeway Enables Our Operations

After several years of improvement and expansion, Breezeway continues to be practical and functional. The UI is straightforward for office and field staff. Our guests appreciate the messaging and Guide functions. The reporting is solid.

Vorteile

Innovating intentionally and with useful product improvements.

Nachteile

I want an expanded Guide so we can add and edit unique events, local highlights, etc., rather than being limited to adding URLs.

Jonathan
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.2.2025

We Love Breezeway

We've had a great experience and it's a very easy and intuitive app.

Vorteile

Keeps our team organized, allows us to easily bill for what we do and gives an easy snapshot of the day.

Nachteile

It can be clunky to add new tasks, especially for our property team when on the road.

Lissa
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 6.2.2025

Barefoot helps a lot out in the field

Positive, has helped us tremendously out in the field

Vorteile

Being able to see time inspectors and housekeepers are taking in each task

Nachteile

Not everything flows from Barefoot, so we have to switch back and forth from Barefoot to Breezeway

Erin
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.2.2025

Breezeway is great!

Breezeway is great and I have enjoyed using it at my workplace. It makes things easy when I can see everything on a weekly schedule.

Vorteile

I like that Breezeway is very easy to use and sort tasks. Assigning items and setting up automations is also very easy.

Nachteile

The app could use some improvements, specifically for searching for tasks from days ago and also moving tasks assigned to myself.

Megan
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.2.2025

Ease of Breezeway

We have been using Breezeway for several years and will continue to do so. It is a great value for all of the services it offers.

Vorteile

It is very user friendly, easy to learn and plenty of training videos and articles! The chat feature is very helpful as well.

Nachteile

The Upsell feature is a great idea but we have not had a guest purchase something through there since October. It was working great and then it just stopped getting the sales it had been getting when we initially set it up. I can't figure out what the problem is. Love the concept but need to figure out why guests aren't purchasing.

Kenan
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

3
Bewertet am 12.2.2025

Breezeway - Nautilus Condos

For the most part good, with the exception of slow response/answer times for calls after hours, not prioritizing correctly needs of guests - i.e. lockouts - not marked urgent or a call made to on-call staff.

Vorteile

For the most part, the after hours team answering calls and leaving messages for office team for next day. Ability to put tasks in, assign and mark finished when complete

Nachteile

Slow responses to answering after hour calls. Sometimes urgent requests are mishandled. When putting in a task it would be nice if the name of the person entering in with a time stamp is included

Antwort von Breezeway

Hi Kenan,

Thank you for taking the time to leave this review and this valuable feedback. We have passed this on to our Assist Management team and they will be following up with you.

Thank you again for being a valued Breezeway customer!

-The Breezeway Team

Beantwortet am 13.2.2025
Matt
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.2.2025

A fantastic product for any large property management firm

If we were to stop using Breezeway now, it would be devastating. It helps with organization, task management, quality control, and so much more. I'm glad we found and implemented the software!

Vorteile

The interface is clean and intuitive, and it makes tracking much easier for tasks to ensure items are not overlooked.

Nachteile

It would be nice if Breezeway could have one button to generate a monthly report that shows the total cost to owners. Without additional software, it is cumbersome to use Breezeway for accounting tasks related to labor and service expenses

Ryan
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.2.2025

Great organizational software

Great way to keep everyone organized and on tasks

Vorteile

Very handy way for our organization to organize and schedule tasks

Nachteile

The new version doesn't show addresses on the main screen anymore

Ruthie
  • Branche: Hochschulbildung
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 6.1.2025

Breezeway Review: Streamlined Property Management with A learning Curve

My experience with Breezeway has been great it actually helps me to manage the property more effectively. The communication and automation features saves me a lot of time and ensure me that the property must stay in top condition.

Vorteile

I love the detailed reporting it offers which keeps me aware of performance and helps me to take decisions. It automate the routine tasks and saves a lot time. Breezeway works great on mobile too which helps me to work even if I am not the my desktop.

Nachteile

I find it offer limited options of integrations with other third party software. Sometimes I noticed there is slight delay in syncing updates.

142 Bewertungen

Ähnliche Kategorien