Über Everhour

Everhour ist eine cloudbasierte Projektmanagementlösung, die sich an Unternehmen jeder Größe in verschiedenen Branchen wie Marketing und Werbung sowie an gemeinnützige Organisationen, Beratungsunternehmen und an in anderen Industrien tätige Unternehmen richtet. Zu den wichtigsten Funktionen gehören Haushalts- und Ressourcenplanung, Zeiterfassung, Aufgabenmanagement, Berichterstattung und Fakturierung. Everhour bietet Nutzern ein zentrales Dashboard, mit dem sie mehrere Projekte verfolgen, Budgets überwachen, Warnungen festlegen und abrechenbare und nicht abrechenbare Stunden für verschiedene Teammitglieder aufteilen können. Darüber hinaus ermöglicht Everhour Nutzern die Überwachung der Projektkosten und stellt ihnen Apps für iOS- und Android-Geräte zur Verfügung. Die Lösung lässt sich auch in verschiedene Projektmanagement-, Buchhaltungs- und Zeiterfassungsanwendungen von Dritten wie Slack, QuickBooks, Trello, Basecamp oder Asana integrieren. Dienstleistungen werden auf jährlicher Abonnementbasis angeboten, die Support per E-Mail und über eine Online-Wissensdatenbank umfasst.
Everhour Software - 1
Everhour Software - 2
Everhour Software - 3
Everhour Software - 4
Everhour Software - 5
Everhour Software - 6
Everhour Video
Everhour Software - 1 - Vorschau
Everhour Software - 2 - Vorschau
Everhour Software - 3 - Vorschau
Everhour Software - 4 - Vorschau
Everhour Software - 5 - Vorschau

Everhour Preis

Everhour bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Everhour ist ab 6,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
6,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Everhour

RescueTime

4,6 (142 Bewertungen)
RescueTime ist eine anerkannte Produktivitätsmessungs- und Zeitmanagementanwendung, die die Computernutzung überwacht,...

Wrike

4,3 (2790 Bewertungen)
Wrike ist eine cloudbasierte Projektmanagement-Plattform für Teams ab 20 Mitarbeitenden, die sowohl für große Unternehme...

Teamwork.com

4,5 (911 Bewertungen)
Teamwork ist eine cloudbasierte Projektmanagementlösung, die Unternehmen Funktionen zur Verwaltung verschiedener...

Timely

4,7 (708 Bewertungen)
Timely ist eine cloudbasierte Terminplanungslösung, die sich an einzelne Fachleute sowie kleine und mittlere Unternehmen...

Paymo

4,7 (691 Bewertungen)
Paymo ist eine cloudbasierte Lösung für das Arbeits- und Projektmanagement für kleine und mittlere kundenorientierte...

Zendesk Suite

4,4 (4037 Bewertungen)
Zendesk ist eine cloudbasierte Helpdesk-Management-Lösung, die anpassbare Tools zur Erstellung eines Kundenserviceportal...

My Hours

4,8 (990 Bewertungen)
My Hours ist eine cloudbasierte Zeiterfassungslösung, mit der Unternehmen die Arbeitszeiten der Belegschaft überwachen...

Time Doctor

4,5 (537 Bewertungen)
Time Doctor ist eine cloudbasierte Zeiterfassungs- und Verwaltungslösung, die von Unternehmen zur Überwachung der...

TrackingTime

4,6 (41 Bewertungen)
TrackingTime ist eine einfache Zeiterfassungssoftware für Freiberufler und alle Arten von Arbeitsteams. Du kannst den...

ClickUp

4,6 (4438 Bewertungen)
ClickUp ist ein cloudbasiertes Tool für Kollaboration und Projektmanagement, das sich für Unternehmen aller Größen und...

Airtable

4,7 (2160 Bewertungen)
Airtable ist eine cloudbasierte Projektmanagementlösung für kleine und mittlere Unternehmen sowie Abteilungen in...

Tempo Timesheets

4,3 (213 Bewertungen)
Tempo Timesheets: Mühelose Zeiterfassung und Berichterstattung in Jira Erfasse die Zeit online, generiere zuverlässige...

monday.com

4,6 (5414 Bewertungen)
Die herausragende Kollaborations- und Projektmanagementplattform monday.com hilft Teams bei der gemeinsamen effizienten...

Harvest

4,6 (626 Bewertungen)
Harvest ist ein cloudbasiertes Zeiterfassungstool für Unternehmen jeder Größe. Die Lösung bietet Funktionen für...

Asana

4,5 (13385 Bewertungen)
Asana hilft Teams bei der Koordination ihrer Arbeit – von täglichen Aufgaben bis hin zu strategischen Vorhaben,...

Nutzerbewertungen zu Everhour durchsuchen

433 von 433 Bewertungen
Sortieren nach:
Robin
Robin Mehr Details anzeigen
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
3
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 20.1.2025

So far, so good...

We're pretty new to the platform, but so far we like it! Like any software, there are a few missing functionalities, but overall it's great. Way better than Clockify and Hubstaff :-)

Vorteile

The integration with Asana is excellent—way better than any other time tracking app we've used in the past.

Nachteile

There are a few functionalities that I wish it had, for example, the ability to choose which day of the week your work week starts on (not just Sunday or Monday). I also can't get the idle detection to work properly.

Nikolay
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 13.6.2024

Excellent Time Tracking and Simple Project Management Software

The trial and setup of Everhour was by far the easiest of any time tracking software. The interface is minimalist and extremely logical, so there was almost no learning curve for our team.

Vorteile

The clock in/out functionality is by far one of the most simple yet organized on the market. We assign multiple projects to our regular clients, which perfectly fits our workflow. At the end of the billing period, we export an invoice to know exactly how many hours to bill our clients. This gives our company a solution to professionally track hours in a minimalist and frictionless way. Everhour fit our company's self management setup while providing an effective way to coordinate our tasks and summarize time.

Nachteile

Some project management features could be expanded, with stronger rules when assigning tasks to other team members. We would like to see more granular permission controls that would allow our accounting team to publish invoices without them having permission to modify our time or projects.

In Betracht gezogene Alternativen

Harvest, monday.com und Asana

Gründe für den Wechsel zu Everhour

This was the only program that actually fit our teams needs. Project Management programs like Monday have too many features that it becomes a chore to manage tasks. Interestingly, they also have no functionality to keep track of and export time.

Antwort von Everhour

Thanks for the review!

Beantwortet am 17.7.2024
Bashir
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

3
Bewertet am 28.11.2024

Not suitable for small business

Vorteile

Real-time updates, easy integration with project management tools like ClickUp

Nachteile

It does not allow to downgrade to the free plan after the trial.

In Betracht gezogene Alternativen

Jibble

Warum Everhour gewählt wurde

Desktop software requires heavy RAM usage.

Zuvor genutzte Software

Trackabi

Gründe für den Wechsel zu Everhour

Jibble offers free time tracking for unlimited users, making it ideal for small teams and businesses.

Antwort von Everhour

Dear Bashir,

On our pricing page, it is explained that the free plan does not include integrations, including ClickUp. It also mentions that if an integration is enabled during the trial, it must be removed—along with any synchronized data—before transitioning to the free plan. We handle this process upon request to our support team. You could have reached out to us, and we would have gladly assisted you with this.

Unfortunately, we do not offer a fully free product with integrations.

Beantwortet am 17.12.2024
Kaden
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 22.8.2024

Great Tool for Transparency and Accuracy

Took a few days to get used to. Very easy to integrate and helps so much with time tracking.

Vorteile

Integrates seemlessly with Asana. Creates absolute rransparency on where staff are spending their time. Very useful tool as a leader of our organization.

I really appreciate the daily, weekly, and monthly reports automatically sent to me.

Nachteile

I wish I could see time by custom fields in my reports.

We have client groups with tasks spread across several projects. It would be a game changer for us to be able to compile the time reports by the custom field we use to group them in Asana.

In Betracht gezogene Alternativen

Asana

Warum Everhour gewählt wurde

Bad features, lack of transparency, lack of integration woth our process and systems.

Gründe für den Wechsel zu Everhour

Better power in reporting for time tracking
Chris
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 8.12.2024

Everhour is worth every penny

The set up is easy. The interface is really intuitive. I love that it integrates with other systems seamlessly and any calls to support have been answered promptly.

Vorteile

What I like most about Everhour is that it that it's drop dead simple to use and integrates with my other systems like Trello seamlessly.

Nachteile

All the features and functions of the product are great. All I would say is that $50 a month seems a bit steep for a one-man company. It's the most expensive SaaS in my tech stack - by far.

In Betracht gezogene Alternativen

Harvest und Clockify

Warum Everhour gewählt wurde

Wanted a more robust time tracking software.

Gründe für den Wechsel zu Everhour

ease of use and integrations with other systems was key in this investment
Alex
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.11.2024

Very user friendly

Very good experience. It's pretty intuitive and works pretty well for my purposes. Easy to use with Asana. Very user friendly.

Vorteile

Easy to use with Asana. Very user friendly.

Nachteile

It would be better to be able to create tasks to asana through everhour. Tasks like morning preparation or reading an email of a client that takes 4 minutes cannot be attributed to a project until first created in asana. Would be great if this step could be skipped

Ashley
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 22.4.2024

Amazing Time & Utilization Tracking

Super please. Exactly what I was looking for and glad we made the switch

Vorteile

I was looking for a solution that would allow me to capture time for each of my clients projects. The integration with Asana is perfect and provides us the info and access we need to be successful.

Nachteile

None at this time, so far very happy with everything Everhour offers

In Betracht gezogene Alternativen

Harvest

Warum Everhour gewählt wurde

Bigtime didn't offer the overall solution we needed including the integration and information for utilization. Further, it was clunky with it's integration to QB.

Zuvor genutzte Software

BigTime

Gründe für den Wechsel zu Everhour

Harvest had room for user error with tracking the work and entering time.

Antwort von Everhour

Hi Ashley,

Thanks you for leaving this review.

Beantwortet am 17.7.2024
Glenn
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 6.10.2024

Excellent App

I would rate my experience using everhour at excellw t

Vorteile

You can edit the time in real time.

Nachteile

For now I find it very good and usefull.

amy a
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 26.2.2024

Great Time Software

Vorteile

We ultimately chose Everhour because of the ability to integrate multiple applications and software such as Notion. It's easy to use and very customizable. We used it with several remote contractors, and it's been nice to utilize to determine hours spent on specific projects and easily track their times for compensation.

Nachteile

Nothing-it has worked great for what we've needed it for and continue using it.

In Betracht gezogene Alternativen

QuickBooks Time, Rippling und DeskTime

Gründe für den Wechsel zu Everhour

We chose it due to options to integrate multiple other applications and software such as Notion and QB.

Antwort von Everhour

Thanks for your review, Amy!

Beantwortet am 12.4.2024
Gavin Russel
  • Branche: Informationsdienst
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 26.8.2024

Everhour Review

Vorteile

The ease of access to allocate time tracking for certain tasks.

Nachteile

There is no tags that can organise which type of tasks are recorded.

Rachel
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 17.7.2023

Robust time tracking app

Vorteile

I love the ability to integrate with Monday.com, and track activities while tasking.

Nachteile

I didn't see an easy way to reference a weekly calendar in which I could easily review and edit time-based (clock based) logs / entries, but I believe this might be a feature under development.

Antwort von Everhour

Thanks Rachel for this review!

Beantwortet am 23.8.2023
Alan
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
3
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.8.2022

Good product

Overall is a good product that have their pros and cons

Vorteile

It is very user-friendly and the interface looks good. Easy to use for the employees

Nachteile

The mobile app is what I liked the least because it is just for iPhone and not everyone on the company have iPhone, so when they are working outside the office they are not being able to keep track of the time spent on a project. Even with people with iPhone they are not able to search by project

In Betracht gezogene Alternativen

TrackingTime, ClickUp und Clockify

Gründe für den Wechsel zu Everhour

It was the most user-friendly and quickly to understand and teach the employees. Also because I liked the interface

Antwort von Everhour

Thanks for the feedback, Alan!

Beantwortet am 13.9.2022
Laban
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 1.4.2024

Phenomenal tool for effective time management

Everhour has made our time tracking seamless hence empowering our project management.

Vorteile

I like its robust forecasting capabilities that help us to accurately estimate time and budgets. Thanks to Everhour, we are able to get indepth reporting on our projects which enhance project and time planning.

Nachteile

The functionalities of its mobile app could be enhanced for effective time tracking.

Antwort von Everhour

Thanks for the phenomenal review!

Beantwortet am 12.4.2024
Iza
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 8.4.2024

Less than 6 months on Everhour

Vorteile

So far, so good.
I like the fact that you can integrate with other CRMs such as ClickUp.
It's been easier for the team.

Nachteile

Probably is not that intuitive for the team to understand.

Antwort von Everhour

Hi, love your review!

Beantwortet am 17.7.2024
Melodie
  • Branche: E-Learning
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 30.10.2023

Very nice time tracking tool

Vorteile

Very easy to set up and use. I can generate different kind of reports.

Nachteile

I would like to have more reminders options. Since we're working in french university, I would like to have the possibility to get the settings in french.

In Betracht gezogene Alternativen

Harvest

Antwort von Everhour

Thanks, we will think about your suggestions in the future.

Beantwortet am 8.12.2023
Alfonso
  • Branche: Pharmazeutika
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.6.2023

Robust & Reliable

Vorteile

Easy to use and deploy. Reporting and dashboards make the tool an ally in making resource decissions. Definitively gets you the value for the money.

Nachteile

No cons recorded, most of the constraints on the project were mostly associated to Trello setup.

In Betracht gezogene Alternativen

Tempo Timesheets

Warum Everhour gewählt wurde

Easy to use and implement. Possibility to import and export data.

Antwort von Everhour

Thanks for choosing us over Tempo!

Beantwortet am 21.6.2023
Laura
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 15.6.2023

Very pleased with Everhour

Vorteile

Everhour has been able to fill the informational gap we had with Basecamp. It's ease of use and the ability to configure our own reports has made this a firm favourite of our team.

Nachteile

The ability to add the task estimates to our Basecamp templates would be a game changer! Currently, it is a time-consuming and tedious task to have to input the estimated times over again and again for templated projects. At times when we are busy, estimated times get missed which impacts the quality of our data.

Antwort von Everhour

Thanks!

Beantwortet am 21.6.2023
Lazar
Lazar Mehr Details anzeigen
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 5.6.2023

Great tool for daily use

Vorteile

Everhour's time tracking and reporting features are incredibly impactful, providing comprehensive insights into project hours, budgets, and team productivity. Everhour is extremely user-friendly with its intuitive interface and straightforward navigation, making it easy for both individuals and teams to adopt and utilize effectively. Integrating Everhour into our existing business processes was a seamless experience, allowing us to seamlessly sync with project management tools and effortlessly incorporate time tracking into our workflow.

Nachteile

Limited customization options for reports and dashboards.Mobile app lacks some advanced features available on the web platform.The initial learning curve for configuring advanced settings may be slightly steep for new users.

Antwort von Everhour

Thanks! Definitely, we need more work on our mobile app.

Beantwortet am 21.6.2023
Igor
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 5.1.2024

Great service

Vorteile

Very intuitive UI, figured it out in seconds upon first usage

Nachteile

Nothing in particular. I really have nothing bad to say.

Antwort von Everhour

Thanks a ton for this wonderful review!

Beantwortet am 12.4.2024
Pascal
  • Branche: Onlinemedien
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 24.7.2023

Satisfied

Vorteile

Ease of Use, the automated Summary per Mail

Nachteile

So far nothing, it's too early to tell and I need to use it more.

Antwort von Everhour

Thank you!

Beantwortet am 23.8.2023
Ismar
Ismar Mehr Details anzeigen
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 12.6.2023

Review

I can easily track my expenses per project and generate necessary reports.

Vorteile

Ease of access. Great user experience. Performance is nice.

Nachteile

Pricing model can be more flexible. It's not so cheap per user. I'd rather not pay for administration as they don't necessarily need to log their hours.

Antwort von Everhour

Thanks!

Beantwortet am 21.6.2023
Kennedy
  • Branche: Design
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

5
Bewertet am 7.6.2023

Using Everhour with Clickup Integration

Vorteile

Custom Reporting and ClickUp Integration

Nachteile

Make projects/Tasks/Clients a little more open and customizable.

Antwort von Everhour

Thanks for the review!

Beantwortet am 21.6.2023
Nathalie
  • Branche: Biotechnologie
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 23.5.2023

Reflecting on the use of Everhour

Good so far.

Vorteile

Ease of using it. Pretty intuitive. Would recommend it to any other company.

Nachteile

If I submit a report and realize I made a mistake, I cannot recall it to update it unless I ask the approver to send it back to me.

Antwort von Everhour

Thanks!

Beantwortet am 21.6.2023
Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.3.2023

Simple and useful

Vorteile

It's simple and quick. Browser extension on chrome easily integrates with asana where I do my tasks.

Nachteile

I don't have any complaints about the use. I guess it would be nice if there's an option to see all task monthly basis just like it has default weekly options.

Antwort von Everhour

Thank you!

Beantwortet am 21.6.2023
Cole
  • Branche: Design
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 10.4.2023

Useful tool for time tracking

Vorteile

I like the ease of use. Especially the integration with Asana. Just press play and get to work.

Nachteile

Sometimes I need to reload Asana as the link seems to have broken?

Antwort von Everhour

Thanks Cole!

Beantwortet am 12.4.2024
Mitchell
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 1.8.2024

the good review that puts others to shame

It has been a very helpful tool that is used every work day.

Vorteile

It is integrated into everything: google docs, sheets, etc. I love the extension feature in my browser so I can quickly view my activity and start/stop the timer anywhere. The app's integration in the app clickup is something I use every day.

Nachteile

sometimes the timer is laggy or won't stop when I click stop. Not entirely sure if its my computer or not though.

Rafel
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 9.2.2024

Great time tracking software with very interesting extra functionalities

We are very satisfied with Everhour. Before using it we had another Asana integration. I think that Everhour is better than that integration and for less amount of money!

Vorteile

We use Everhour with Asana integration. It is very usefull to keep track of time spent in each task and it allows to do very interesting time and costs reports for each project, type of task, team member, etc. The reporting functionality is very powerfull because it is fully customizable with lots of options.
Home page is also very interesting as you can see in what is working each team member in every moment. If you are a manager you also have a very interesting view of all the team in which you can see very quickly if everybody is tracking time correctly.

Nachteile

We use Everhour with Asana integration. When you remove a task from Asana, maybe you are setting up a project and defining tasks and then you realize that 2 task could be combined in only one task, the removed task still appears in everhour timeline functionality (as completed) and you cannot remove it anyway form that view.

Antwort von Everhour

Thanks, keep going!

Beantwortet am 12.4.2024
Oyaro
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.3.2024

Tracking time and managing projects with Everhour

Vorteile

I like the flexibility and scalability potential of the tool which allows us to track many projects we manage all at once.

Nachteile

No particular issue with the tool so far, everything seems to work perfectly

Antwort von Everhour

Thanks a lot!

Beantwortet am 12.4.2024
Njeru
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 8.4.2024

Invoicing and scheduling tool

Vorteile

I like the great visualization tools including Gantt charts which make it easy to represent information and invoicing.

Nachteile

To new users it might prove hectic and difficult to use

Antwort von Everhour

Hi Njeru,

Thank you for your review!

Beantwortet am 17.7.2024
Jesus
  • Branche: Architektur & Planung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 21.10.2024

Arhcitect SR

Its a helpfull tool to have more control on the unique ressource that we forget to count, Time, so it gives me more visualization on that.

Vorteile

I have more control on the time I spend on each project.

Nachteile

Sometimes when i put the comments on the comment area I have to go through some clicks more than I would like.

Otieno
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 14.3.2024

Invoive creation and sheduling solution

Vorteile

The tool has a user friendly interface making it east to schedule and create invoice

Nachteile

The tool has been effective and i have not yet realized any issues so far

Antwort von Everhour

Thanks for your wonderful review!

Beantwortet am 12.4.2024
Natálie
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 13.2.2024

DYPE review

Vorteile

I like the integration with asana, because it makes it easy to track each task - better price making; better overview

Nachteile

I dont like the roles. Due to approvals of timesheet we at the moment have more than 10 admins..Even though I choose option: Admin*, I think it would be easier and more user friendly to add a possibility "timesheet approvals" for "SUPERVISORS". At that moment it would be easier for me to set up (now i need to check what the admin* can or cannot see in Everhour and sometimes I need to make bigget concessions that I would like to.

Antwort von Everhour

Thanks for the review. Unfortunately, we can't change the user permissions easily.

Beantwortet am 12.4.2024
David
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 5.9.2024

Effortless Time Management with Everhour

Vorteile

I love the detailed, real-time reports that Everhour generates which give us insights into how much time we’re spending on specific tasks.

Nachteile

The pricing structure can be a bit steep for smaller teams or startups.

Manon
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 7.7.2024

Efficient Time Tracking with Everhour

Vorteile

I liked how I could quickly log hours directly from my project management tool, ensuring accurate time reports for all my tasks.

Nachteile

While it tracked time well, generating detailed, customized reports was a bit challenging.

Antwort von Everhour

Hi, thanks for leaving a review.

Beantwortet am 17.7.2024
Okoth
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 2.5.2024

A powerhouse in time tracking and boosting efficiency

Vorteile

The elaborate reporting capabilities in Everhour give valuable information about time and team efficiency, which enables us to maximize our resource usage. The feature of integrating Everhour with our project management tools results in the convenience of a well-organized and smooth-running workflow.

Nachteile

Everhour does time tracking but may require additional tools for full project management functionality.

Antwort von Everhour

Hi, thanks a lot for this review!

Beantwortet am 17.7.2024
John vincent
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 7.1.2025

Great tool!

Awesome! Very easy to use. Easy to add/edit/delete entries. integrates well with chrome and asana though Sometimes the chrome extension can't find the asana task.

Vorteile

Very easy to use. Easy to add/edit/delete entries. integrates well with chrome and asana.

Nachteile

Sometimes the chrome extension can't find the asana task.

Trudy
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.3.2024

Solid Time Tracking software

We've trialed most leading time tracking and project management platforms.
Everhour meets our specific needs to be able to log hours against client projects and easily issue real time reports with account statements.

Vorteile

project time tracking, the reporting, support was very good.

Nachteile

Would like to be able to use more than 1 tag for a task without it creating a new line item on the reports.

Antwort von Everhour

Thanks for this review!

Beantwortet am 12.4.2024
Titouan
Titouan Mehr Details anzeigen
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 7.6.2024

Everhour is great !

Vorteile

Easy to setup and to use, the tea adopted it really quickly

Nachteile

Easy to use, good features, linear integration is smooth, good tech work

Antwort von Everhour

Hi, thanks a lot for your review, Titouan!

Beantwortet am 17.7.2024
HIMANSHU
  • Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 15.1.2025

Easy to Use and Excellent tool to monitor the task progress

Excellent tool for monitoring the task progress and the time consumed in each task.

Vorteile

Simplicity and Integration with the existing application

Nachteile

Nothing. It worked well. Login and integration process was smooth.

Catherine
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 10.6.2024

Easy to use and competitively priced.

Vorteile

I like that it is so easy to use to track hours per project.

Nachteile

Price is a little high but worth it because it is so useful.

Antwort von Everhour

Hi, thanks for the review!

Beantwortet am 17.7.2024
Greg
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 4.8.2023

Everhour has seamless integration

Great time tracker and great integrations. We would recommend it to anyone.

Vorteile

One of the biggest reasons we chose Everhour was for the two integrations it has with Asana, and with Quickbooks.They are now seamlessly integrated where we can track time in Everhour or in Asana without them feeling disconnected or incongruent. The Asana integration has worked great for our time tracking needs.Our Quickbooks client and project list is our single source of truth. With Everhour it was able to take those lists and integrate them just as we needed it to. When we create invoices through Everhour it does a great job of copying them to Quickbooks.

Nachteile

Our biggest problem (and truly the only hitch right now) is that we have to manually export all of our invoices from Everhour to Quickbooks. We wish that this could be a simpler and less manually intensive route where we don't need to click through every client and we end up with 50+ tabs that have created the invoices.We wish we had a more dedicated page to send off the Invoices quickly and effortlessly, while still being able to edit the line items and expenses. (Further, why aren't we able to create invoices that only have expenses in them more easily?)

In Betracht gezogene Alternativen

monday.com

Warum Everhour gewählt wurde

Everhour has better integrations and a smarter way to track time. Pause/unpause is great!

Antwort von Everhour

Thanks for the notice, Greg. We will think it further.

Beantwortet am 23.8.2023
Nirav
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 6.2.2024

Software engineer: end user review

Vorteile

Time tracking for tasks.
Easily answerable to clients.

Nachteile

All Good. Nothing much.
Sometimes the task is not selected when I start the timer.
Not major concern.

Antwort von Everhour

Thanks, glad to hear that.

Beantwortet am 12.4.2024
Roger
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
3
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

5
Bewertet am 15.1.2025

General Monday

overall the experience has been straightforward would like for it to work with mobile Monday

Vorteile

using the computer version is straightforward and efficient

Nachteile

cant log on the phone as well as I would like

Kaushik
Kaushik Mehr Details anzeigen
  • Branche: Verlagswesen
  • Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
  • Monatlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 24.12.2024

EASE OF USE

OVERALL, A GREAT AND EASY APPLICATION TO USE

Vorteile

SIMPLE AND EASE OF USE, NOT COMPLICATED AT ALL

Nachteile

DIFFERENTIATION BETWEEN ABSENCE AND BANK HOLIDAY

Faigy
  • Branche: Programmentwicklung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.2.2024

Everhour Review

Vorteile

Easy to use, for clocking and to see how many hours worked.

Nachteile

Doesn't always sync right away with clickup tasks.

Antwort von Everhour

Thanks, please reply to our support to get help with tasks!

Beantwortet am 12.4.2024
Joshua
Joshua Mehr Details anzeigen
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 9.8.2023

Great product

Vorteile

Asana integration makes it easy to start and stop time from cards

Nachteile

The mobile app is ok, but very limited. I'd like to see search so I can find an old task and start the timer.

Antwort von Everhour

Thanks!

Beantwortet am 23.8.2023
Paul
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 28.6.2023

Does what it says it'll do!

Amazing support

Vorteile

Live, real-time view of time tracking against the budget in Asana

Nachteile

I would love a cheaper per-person rate for contractors needing basic time-tracking capability. I would love it if the reporting setup was a little easier and template-driven.

In Betracht gezogene Alternativen

Harvest

Warum Everhour gewählt wurde

Because it's junk! Horrible interface and reporting.

Gründe für den Wechsel zu Everhour

Familiarity with it before switching to WorkflowMax (on the advice of our accountants).

Antwort von Everhour

Thanks Paul!

Beantwortet am 23.8.2023
Irish Camille
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 1.12.2023

My feedback

Vorteile

Accurate time tracking and project tracking

Nachteile

Not Applicable. So far, I like it. And easy to use

Antwort von Everhour

Thanks!

Beantwortet am 8.12.2023
Dominika
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 15.12.2023

Domo Review

Vorteile

The ability to track tasks efficiently and plan ahead.

Nachteile

The fact that I can't clock in our out in mobile. This needs to change. Many projects are not performed at a desktop.

Antwort von Everhour

Hi, thank you for the review. We will check the possibility to enhance our mobile app.

Beantwortet am 12.4.2024
Marut
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.3.2024

Perfect i do like the system

Vorteile

Time tracking and othe features are flexible to manage the time

Nachteile

I do like every features as my company using as a time tracking system

Antwort von Everhour

Great review, thanks!

Beantwortet am 12.4.2024
433 Bewertungen

Ähnliche Kategorien