Über Feedbackly

Feedbackly ist ein All-in-one-CX-Tool (Customer Experience), das Feedback während der gesamten Customer Journey automatisch in Verkäufe verwandelt. Erstelle anpassbare Umfragen und veröffentliche sie gleichzeitig in allen Vertriebs-/Kommunikationskanälen. Analysiere anschließend die Antworten im Dashboard und im spezialisierten Customer-Journey-Analysetool. Feedbackly ist ein CXM-Anbieter (Customer Experience Management), der die Messung emotionaler Erfahrungen ermöglicht. Darüber hinaus kannst du sehen, welche Emotionen den Umsatz antreiben.
Feedbackly Software - 1
Feedbackly Software - 2
Feedbackly Video
Feedbackly Software - 1 - Vorschau
Feedbackly Software - 2 - Vorschau

Feedbackly Preis

Feedbackly bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion.

Startpreis:
Nicht vom Anbieter bereitgestellt Mehr Details anzeigen
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Feedbackly

SurveyMonkey

4,6 (10328 Bewertungen)
SurveyMonkey ist ein cloudbasiertes Umfragetool, mit dem Nutzer Umfragen erstellen, senden und analysieren können....

SurveySparrow

4,4 (116 Bewertungen)
SurveySparrow ist eine cloudbasierte Kundenerlebnislösung, mit der Unternehmen jeder Größe ansprechende Kundenbefragunge...

CustomerHero

4,9 (174 Bewertungen)
Startquestion ist eine professionelle Umfragesoftware, die Unternehmen jeder Größe, Freiberuflern, gemeinnützigen...

Delighted

4,9 (51 Bewertungen)
Delighted ist eine cloudbasierte CX-Managementlösung (Customer Experience), die kleinen und großen Unternehmen dabei...

Jotform

4,7 (2466 Bewertungen)
Jotform ist eine cloudbasierte Lösung zur Formularautomatisierung und aktiviert für die Nutzer Online-Formulare und die...

Alchemer

4,5 (312 Bewertungen)
Heutzutage erfasst jede Organisation Kundenfeedback, aber nur sehr wenige handeln danach. Alchemer bietet jedem in...

GetFeedback

4,6 (52 Bewertungen)
Mit GetFeedback für Salesforce können Nutzer automatisch Kundenfeedback an kritischen Berührungspunkten in der Customer...

Netigate

4,6 (25 Bewertungen)
Netigate ist eine Plattform zur Analyse von Kunden- und Mitarbeiterfeedback. Sie ermöglicht die Erstellung und...

XM for Customer Experience

4,6 (251 Bewertungen)
Qualtrics XM für Customer Experience ermöglicht es Ihnen, die Kundenzufriedenheit in Echtzeit und über alle Kanäle...

Zonka Feedback

4,8 (68 Bewertungen)
Zonka Feedback bietet Feedback-Formulare und Umfragen zur Kundenzufriedenheit in verschiedenen Formaten, z. B. für die...

SurveyLegend

4,6 (954 Bewertungen)
SurveyLegend ist eine cloudbasierte Umfrage-Lösung für Privatpersonen und Unternehmen jeder Größe. Die Lösung ermöglicht...

Crowdtech

4,5 (10 Bewertungen)
Crowdtech bietet eine Reihe von Forschungstools, mit denen Unternehmen Kundeneinblicke durch Abstimmungen, Umfragen,...

Qualaroo

4,7 (20 Bewertungen)
Qualaroo ist eine Plattform für Echtzeit-Feedback, die kleinen und mittleren Unternehmen hilft, qualitative Erkenntnisse...

Nutzerbewertungen zu Feedbackly durchsuchen

36 von 36 Bewertungen
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Shahrul
Shahrul Mehr Details anzeigen
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 3.12.2021

Great platform for collecting customer and employee feedback

Vorteile

Great thing with Feedbackly is, the process or step to creating a custom survey form is really easy and i can create a good survey form under 30 minute. The report also very details and helpful for us to process the result easily.

Nachteile

The mobile viewing for the survey form is sometimes not snap and the design get messy. I had to try to adjust the graphic a few time before all the design is place correctly.

Antwort von Feedbackly

Thank you for your great review! It's sad to hear that you had problems with viewing the surveys on your mobile. Today, we suggest using laptops or desktop devices for creating surveys. However, for your survey respondents, the surveys are fully responsive and will always open well on mobile as well as on desktop devices. Just feel free to write us at [email protected] with any further suggestions or thoughts.

Beantwortet am 13.12.2021
Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.12.2018

Customer feedback collection made easy

Vorteile

Feedbackly is a decent customer feedback tool that I have used and managed for multiple clients. It is easy-to-use and quite user-friendly. If there is one thing that's best about Feedbackly, it is its visual analytics. I haven't seen such an amazing analytics with any other feedback tool.

You can create a survey in a few minutes with its survey editor. It supports 10 languages so if you are interested in running surveys in languages other than English, Feedbackly is your best bet.

You can collect feedback from multiple channels including text, email, website, and more.

It is inexpensive as compared to other feedback tools with similar features (like GetFeedback).

Nachteile

Lacks a few features that will make it much better such as mobile-friendly surveys and survey templates.

Antwort von Feedbackly

Thank you for your kind review! We're glad to hear that you have liked Feedbackly! And, we're happy to say that today all our surveys are 100% mobile-friendly and we have 10+ pre-built survey templates to make creating surveys even quicker and easier.

Beantwortet am 13.12.2021
joshua
joshua
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
4

3
Bewertet am 16.3.2018

Easy to use and great to have.

more insight into customer info

Vorteile

Get to capture the customers experiences, questions, concerns, issues, and sort through the info gathered on how to make necessary improvements you didn't know about.

Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Branche: Bankwesen
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 8.5.2018

Best Exprience

Vorteile

Compare as a single pane;
Find a new software;
good looking;
review optimized;
good choice;
UI stylish;

Nachteile

not bad but directory of software should goes update and dynamical, categorization should better;
Thanks

Aymen
Aymen Mehr Details anzeigen
  • Weitere für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionalität
3
Bedienkomfort
2
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 10.5.2018

Normal Experience

really its a very good solution it helps me to get a very good visibility about the different software solution

Vorteile

Quality of search it allow me to find more information and get a good feedback and that is very helpful to me especially when i meet with me customers

Nachteile

Response time : for me it take a long time to show me what i need i tried it from different devices but always the same status

Andrej
Andrej Mehr Details anzeigen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

3
Bewertet am 10.5.2018

O.k.

Vorteile

Easy to use. Web interface. Installation Saas as well as Web. I also like statistics and grafs.

Nachteile

Colours of main menus and other drop down menus. Mobile application could be much better.

Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 7.5.2018

The software is easy to use, customer-centered with high-level dashboards.

Customer insight focus

Vorteile

The analytic model dashboards in a user centered great interface. This enhances customer data digestion for decisions on the nature of improvements.

Nachteile

The softaware in its entirely is a heavy in loading over the browser. I use firefox and my speeds are over 60MBps and it takes time to load.

Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Weitere für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 4.4.2018

Perfect Feedback Solution

Vorteile

The application not only looks good, it works great. Nice design and user experience together with a profound statistics tool make it a perfect choice if you want to get some feedback from your customers

Nachteile

Well, when you get too much feedback you might need better filtering tools. Other than that it is a perfect software to me.

Assaid
Assaid Mehr Details anzeigen
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 13.3.2018

Excelent experience and attention

A better vision of business

Vorteile

The ease to use and manage your sales tasks with a simple feedback from customers. The User Interface is simple and cute, is good.

Nachteile

The possibility to create a Feedback without a sing in because not all the clients want to give their data and fill in all the form.

Razvan
Razvan Mehr Details anzeigen
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 2.5.2018

Works as expected

Vorteile

Works as expected, no surprises, easy to use, intuitive interface
It was only used for tests, not really in production, but it behaved very good

Nachteile

Nothing really, maybe some very small design issues, like rounded corners (but this may be also because of my browser)

Alexey
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 10.5.2018

best substitute for late google reader; vital part of my daily life, main source of general...

all news in one place; ability to save interesting posts for later; instant "what is new" for many feeds like Livejournals

Vorteile

Speed of interface and updates, kbd shortcuts, ability to filter out Justin Bieber from news feed, general reliability

Nachteile

Nothing of great importance. Some bugs with keyboard navigation ('J' sometimes jumps to the end of the feed, in "Read Later" it is off by several headings etc); liked articles are hard to filter by tags (and hard to search, and impossible to export) etc

Juan jose
  • Branche: Bankwesen
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 16.11.2022

Relación calidad precio bueno

Vorteile

Es muy sencillo de usar, muy intuitivo y sobre todo economico

Nachteile

Costoso si quieres integrar con otro software

Antwort von Feedbackly

Gracias, Juan! Thank you for your review, Juan! Happy to hear that you have liked Feedbackly. It is true that the level of difficulty of integrations and therefore also cost varies. Sometimes integrations don't cost anything. And sometimes more specific custom integrations also have more custom work involved. Luckily, thanks to the custom work we can also provide great flexibility. Just let us know whenever you have ideas for new features, usability updates, or integrations! Feedbackly Team

Beantwortet am 25.11.2022
Ziad
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 9.5.2018

I had a great experience throughout the entire process of buying and using the software

Vorteile

Very easy to use and track all my sales and expenses with one single interface. Moreover, everything is uploaded and stored in the cloud. Perfect for me.

Nachteile

Sometimes integration with other software or systems is hectic
1. Large upfront costs
2. Potentially lengthy integration periods
3. Upgrades can be costly and lead to implementation problems

Ainara
  • Branche: Bankwesen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 16.11.2022

Muy útil y sencillo

Genial

Vorteile

Es muy intuitivo y sencillo de usar la verdad que bastante bueno

Nachteile

La interfaz un poco fea a nivel estético

Antwort von Feedbackly

Gracias, Ainara! Thank you for your review, Ainara! We're super happy to hear that you like Feedbackly. Secretly, I can ensure you that we have some very nice design updates coming up soon as well. Of course, we won't compromise the usability in any case, but the look and feel will be upgraded indeed! ���� - Feedbackly Team

Beantwortet am 25.11.2022
Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 2.5.2018

excellent

Vorteile

easy to use, native. still get used to it but I think it will be very useful in my work experience.

Nachteile

nothing comes to my mind at the moment. if there is something, in particular, I will contact customer support for more details.

Ashley
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 13.3.2018

I use Capterra quite often and is always a huge help.

Understanding the pros and cons of different software options and understanding what each has to offer.

Vorteile

I like the fact that it gives the pros and cons of the various software options we are looking at and provides a good summary of the products.

Nachteile

The only thing that I would really write as a con is that sometimes when looking for a particular type of software, there are often times so many pages of results that it can be kind of difficult to read through each of the options.

Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Weitere für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

5
Bewertet am 19.3.2018

Good experience

Vorteile

Search is awesome! Works fine and clean. The customer support works well too. I had a issue that was solved for them quickly.

Nachteile

Could be possible cancel orders by mobile cause is bit hard sometimes access a laptop. In my case I was in vacation and felt it.

Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Weitere für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 2.5.2018

Great Experience, Easy to use

Vorteile

Great Experience, Easy to use, Friendly and Intuitive, can be use for large marketing products or small campaings.

Nachteile

Price for personal or small bussines can be better, the free subcription does not permit exports data.

Eric
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 1.3.2019

very easy to use

Vorteile

Capturing information on what customer's are thinking and feeling is extremely easy, and makes my job 50 times more productive.

Nachteile

the search/directory is convoluted and can be a pain to navigate through.

Aparna
Aparna Mehr Details anzeigen
  • Branche: Bankwesen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Weitere für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 8.8.2019

Customer Feedback

Vorteile

Collecting feedback of customers are very much time consuming. Feedbackly has the best solution with user friendly interference.

Nachteile

Pricing is not officially displayed on there website.

atul
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 22.2.2019

good and ease of operation

nice , good , customer supporting

Vorteile

customer support , nice , good , customer supporting

Nachteile

more services to be added, new offerings

Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Monatlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 13.3.2018

This platform is immensely useful for taking technical decision

It has helped us to take conscious decision while working out solutions for our customers. We can also get the source of many solutions in one place.

Vorteile

The feature of comparison. It give feature by feature assessment of the software to be considered before taking decision.

Nachteile

Providing list prices should be made compulsory. Without prices the assessment cannot be considered as complete.

Johnson
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 1.3.2019

Get customers' feedback task done within hours rather than days

Vorteile

Very easy to create a survey and can get the feedback through web or email.
Logic flow in designing the survey questions make it more relevant when study the data.
Ready to use report on feedback collected.

Nachteile

It will be wonderful if it is able to exclude or filter out some of the users feedback while doing analysis.

Malik
Malik Mehr Details anzeigen
  • Branche: Landwirtschaft
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 2.12.2020

Tapin feedback Review

8.5/10. The all is simple and can develop in to have more function

Vorteile

Easy to attach media portal for photos. Easy to obtain feedback on media. Multiple photo files no problem

Nachteile

No video portal to attach video files of any length. Without this feature surveys are limited by media form

Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Monatlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 19.3.2018

Simple and focus

Vorteile

Very ease to use and able to keep track with all the deals in one place. Actual review from real person.

Nachteile

It need to register to get to review section. If we can do it with an authentication code without register an account may be easier for some users.

Ben
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 15.3.2017

Feedbackly

Feedbackly is a great survey widget that gets the job done. You can benefit from many features such as creating and triggering automated instant upsell offers based on the feedback given and the price is also acceptable. It is easy to use and very efficient. I personally find it very useful when it comes to getting feedback from customers and managing it.

Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Monatlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 13.3.2018

I use it on one of the system that I use.

send a review about a product that I used

Vorteile

easy to use - intuitive. it is easy to understand, the flow is fluent and the response time of the system is quick enough.

Alonso
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.5.2019

Efficient opinion collector software

Vorteile

A very use tool that facilities collect customer opinions and organize their feedback in order to make required improvements

Nachteile

So far i do not find deficiencies in thr software

Vincent
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 13.3.2018

Great Product with no complaints

Vorteile

Customer Service tool that provides sales and marketing built into one ecommerce platform . I. Love the face you are able to measure customer success online and off

Onur
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 2.5.2018

Nice design and user experience

Vorteile

Feedbackly has very good GUI and design. Its really ease of use. You can manage easly your tasks. User interface is simple easy.

Nachteile

it could be better with some filtering tools. because you can get too many feedbacks in a single page. It will be hard like that.

Matt
  • Branche: Computer-Vernetzung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Weitere für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
1

4
Bewertet am 2.5.2018

Used it a few times to find software

Save time

Vorteile

This software is easy to use and helps me find exactly what I am looking to install on my computer.

Nachteile

This software is on the pricey side of software. Other than that there is no cons to this product.

Fatih
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Monatlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

5
Bewertet am 2.5.2018

Ease of use, good design and very smart for feedback.

Vorteile

I like feedback analyze section and results page is awesome with graphics. Notification option and rebranding options are cool.

Nachteile

I can't see any negative thing. Just, I think; when click the data export button, it can be ask for file format each time.

Ryan
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Weitere für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

3
Bewertet am 19.2.2019

2019 Capterra Review

Vorteile

Excellent customer service. Easy to use and understand. Works flawlessly

Nachteile

Website was a little bit difficult to skim through.

Michael
  • Branche: Konsumgüter
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Monatlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

3
Bewertet am 2.5.2018

Overall I am a rather happy consumer of this software.

I was able to make faster decisions and that saves me a lot of time.

Vorteile

I like most the performance and the ease of use. Nothing that requires a lot of training which is essential.

Nachteile

I would really like to see an ERP or Oracle or Portal Integration so it fits more to existing processes.

Kamran
  • Monatlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 8.5.2018

Very easy

Vorteile

Integration with versions devices as well as making survey is very easy. Lots of options to select from which makes it awesome

Nachteile

Nothing actually.
I was looking for something for long. Mobile app could be much better solution with full functionality.

Shailendra
  • Monatlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 2.5.2018

Feedbackly give you that professional look

Vorteile

Very easy and simple to use, able to get something together very quickly. Would recommend you try some sample send outs first.

Nachteile

Limited functionality around what you can create, but not a show stopper... maybe one for future updates.

36 Bewertungen

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