Über TOPdesk

TOPdesk - make service happen  TOPdesk ist eine IT-Servicemanagement (ITSM)-Plattform, die darauf ausgelegt ist, viel beschäftigten Serviceteams in mittelständischen Unternehmen (250-5.000 Mitarbeiter) dabei zu helfen, die Kontrolle über ihre Arbeit zurückzugewinnen und großartige Services zu leisten.   Wir glauben an 'groß denken, klein anfangen'. Kleine und schrittweise Serviceverbesserungen helfen Ihnen, die Erwartungen der Melder zu übertreffen – ganz ohne zusätzlichen Druck. Deshalb lässt sich unsere Lösung schnell einrichten und einfach anpassen, mit Best Practices und persönlicher Anleitung von uns, um Ihnen zum Erfolg zu verhelfen.     Das Chaos im Servicedesk bändigen   Als ersten Schritt bringt TOPdesk Ruhe in jeden überlasteten Servicedesk. Wir verwenden Best Practices, um die Software einzurichten und Prozesse wie Incidentmanagement, Assetmanagement, Change-Workflows sowie Wissensmanagement zu standardisieren. Mit den Funktionen von TOPdesk können Ihre Mitarbeiter des IT-Servicedesks:  * Den Überblick über alle Assets innerhalb Ihrer Organisation behalten  * Eingehende Anfragen priorisieren und Aufgaben automatisch Bearbeitern zuweisen  * Die Transparenz über den Status von Anfragen erhöhen  * Sie Auslastung ihres Teams mit anpassbaren Reports und Dashboards im Blick behalten  * Kritisches Wissen im Servicedesk erfassen und mit Meldern teilen   Darüber hinaus ermöglicht das Self Service Portal Meldern, Anfragen zu stellen und Lösungen zu finden, ohne den Servicedesk kontaktieren zu müssen, was zeit- und ressourcensparend für alle ist.      Silos aufbrechen und die Zusammenarbeit verbessern   Mit weniger Chaos in Ihrem Servicedesk können Sie sich noch mehr darauf konzentrieren, Ihre Services zu verbessern. Da sich TOPdesk problemlos auf andere Serviceabteilungen wie HR oder Facility erweitern lässt, können Sie die Zusammenarbeit mit einem gemeinsamen Serviceportal optimieren. Dies hilft Ihnen, Silos zwischen Servicedesks zu durchbrechen und ein reibungsloses Erlebnis für Ihre Melder zu ermöglichen.     Was können Sie mit TOPdesk erreichen?   Durch schrittweise Verbesserung Ihrer Services wird Ihr Servicedesk Ihnen dabei helfen:  * Aufzuhören, Brände zu löschen und die Kontrolle über Ihre stets steigende Arbeitslast zurückzugewinnen  * Die Kommunikation und Transparenz mit Endbenutzern zu verbessern  * Anerkennung durch pünktlichen und kontinuierlich großartigen Service zu erhalten.  * Die Erwartungen weiterhin zuerfüllen, Zeit für wertvolle Serviceverbesserungen zu finden und dazu beizutragen, eine Organisation zu formen, in der alle Mitarbeiter wachsen können.     Was macht die Implementierung und den Produktsupport von TOPdesk einzigartig?   TOPdesk ist eine Standardlösung, aber flexibel genug, um personalisiert zu werden. Unsere hausinternen Experten verwenden Best Practices, um die Software einzurichten und sie an Ihre spezifischen Bedürfnisse anzupassen. Dieser einzigartige Ansatz bedeutet, dass Ihr Serviceteam leicht starten kann, ohne das Rad neu erfinden zu müssen. Die Software ist einfach und ansprechend, was die Bedienung intuitiv macht und dazu führt, dass sie sich schnell in Ihre Organisation integrieren lässt.   Mit zahlreichen verfügbaren Integrationen und einer offenen API wird TOPdesk Teil Ihres Ökosystems und arbeitet nahtlos mit Ihren anderen Tools zusammen. Während der Implementierung erhalten Sie Schulungen basierend auf dem 'Train-the-Trainer'-Ansatz, um Ihrem Team das nötige Wissen zu vermitteln, das Tool einfach anzupassen und zu warten – ganz ohne zusätzliche Hilfe. Mit mehr als 30 Jahren Erfahrung in der Zusammenarbeit mit Organisationen wie Ihrer, stehen unsere hausinternen Spezialisten in 11 Ländern hinter Ihrem Erfolg und sind nur einen Anruf entfernt. Der Produktsupport steht Ihnen 24/5 zur Verfügung und unsere Berater begleiten Sie auf dem gesamten Weg. Sie werden Teil der TOPdesk-Community, bestehend aus Experten und Kollegen, die Tipps und Tricks für Serviceverbesserungen austauschen.  TOPdesk ist als SaaS und On-Premises-Lösung erhältlich. Die Lizenzierung ist flexibel und auf Subscription-Basis.
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TOPdesk Preis

TOPdesk bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von TOPdesk ist ab 60,00 €/Monat verfügbar.

Startpreis:
60,00 €/Monat Preisinformationen anzeigen
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für TOPdesk

Nutzerbewertungen zu TOPdesk durchsuchen

97 von 97 Bewertungen
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Jeroen
Jeroen Mehr Details anzeigen
  • Branche: Grundschul- & Sekundarbildung
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 25.9.2024

Topdesk experience in education

Great product! Easy to use. Can be expensive when using many operators.

Vorteile

Flexibilty and ease of use for endusers.

Nachteile

Sometimes to much flexibility and thus complex to manage.

Antwort von TOPdesk

Hi Jeroen,

Thanks for sharing your thoughts with us! It’s great to hear that you appreciate our ease of use and flexibility. We understand that too much flexibility can sometimes add complexity, and we're continuously working on ways to simplify our tool.

Best, Team TOPdesk

Beantwortet am 3.10.2024
Joe
  • Branche: Biotechnologie
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
3
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 3.1.2025

Great system with clean user interface

The consultant we worked with on implementation was really helpful and able to lead us through building the system for a non-standard use case.

Vorteile

Simple user interface and easy to implement with minimal prior knowledge.

Nachteile

Back end can be a bit clunky and limited in terms of analytics. Best solutions is to push data out to analyse. The options for personalising the self-service portal are somewhat limited.

In Betracht gezogene Alternativen

Trackmedium eQMS und Zendesk Suite

Gründe für den Wechsel zu TOPdesk

Better functionality and more confidence in their team.

Antwort von TOPdesk

Thank you Joe for taking the time to share your experience with us so far. We really appreciate the effort!

Best regards,
Team TOPdesk

Beantwortet am 7.1.2025
Marciano
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
2
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 14.12.2023

Topdesk is overall good to work with

Its good my overall experience espacially the Change module and the variaty in topdesk

Vorteile

I like the Change module in topdesk and the different things that u can do with it

Nachteile

When different people work in the same card

Antwort von TOPdesk

Hi Marciano. Great to hear you like the Change module and it's capabilities. Thank you for sharing your review!

Beantwortet am 18.12.2023
David
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.12.2023

Best ITSM available

Vorteile

TOPdesk is very easy to implement. It can come with a best practice set-up if you like. The consultants I worked with were great but with a bit of learning you can do a lot of things yourself aswell. Compared to some competititors (ServiceNow for example) it doesn't feel like they try to bleed you dry with consultancy hours.

Also the asset management module is awesome, fully customizable and API based. And although the actions and action sequences are a bit harder to learn, once you master them the options for automating are endless.

Nachteile

No cons yet. Although the reports can be a bit meh, but you can connect to PowerBI or something similar through the OData feed.

In Betracht gezogene Alternativen

Freshdesk

Warum TOPdesk gewählt wurde

ServiceNow is very hard to set up, need (expensive) consultancy for a lot of things and you need to know every process in detail. TOPdesk is far more flexible and easy to implement.

Zuvor genutzte Software

ServiceNow

Gründe für den Wechsel zu TOPdesk

Planon sucks at IT. It's a bit better than TOPdesk on facilities but overall it's just less interesting. Freshdesk lacks basic functionality, they integrate well but I like having everything in one tool.

Antwort von TOPdesk

Hello David, thanks for your detailed review! We're thrilled to hear you find TOPdesk easy to implement and appreciate the asset management module and automation possibilities. We also value your feedback on our reporting capabilities and we're continuously working on improvements. It's great to know that you chose TOPdesk over other alternatives for its flexibility and ease of implementation. Your support means a lot to us!
Best, Team TOPdesk

Beantwortet am 14.12.2023
Pieter
  • Branche: Bürgerliche & soziale Einrichtungen
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
2

4
Bewertet am 2.1.2025

Simplifies life at the IT service Desk

For dropping request and tickets and solve them it is the platform to be.

Vorteile

Simple to use, lot's of easy to use buttons to navigate. With templates and best practices

Nachteile

It's just a platform that simplifies life at the IT service desk. People can drop their requests and tickets and the IT service desk can solve them. For assetmanagement is this platform not good enough.

Antwort von TOPdesk

Hi Pieter,

Thank you for your review! It's great to hear that you're enjoying the simplicity and navigation options of TOPdesk.

We're sorry that the Asset Management feature hasn't fully met your needs. We've actually rolled out some updates to this feature in 2024. You might find our recent blog post on these improvements helpful: https://www.topdesk.com/en/blog/3-new-asset-management-features/

Our local support and consultancy colleagues are also here to help if you have any questions or need further assistance to get the most out of the Asset Management feature.

Best,
Team TOPdesk

Beantwortet am 6.1.2025
A.
  • Branche: Regierungsbeziehungen
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 25.9.2024

Topdesk user review

The people are nice and professional.

Vorteile

Implementation and amendment in the way you (and your organisation) you like

Nachteile

The windows are changing, so you cannot use your printscreens anymore

Antwort von TOPdesk

Hey A. V.

Thanks for your review - we’re happy to hear that you enjoy our easy implementation and flexibility! We appreciate your feedback about not being able to printscreen. We’re always aiming for improvement, so this kind of feedback is helpful for us to see where we can focus our efforts.

Best, Team TOPdesk

Beantwortet am 1.10.2024
Marly
  • Branche: Öffentliche Ordnung
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 25.9.2024

Good supplier

It's a very good supplier and they have short lines.

Vorteile

It's a very stable application and there's a good ondersteuning

Nachteile

Some of the modules are not very userfriendly

Antwort von TOPdesk

Hi Marly,

Thanks for sharing your feedback with us! It's great to hear that you appreciate our support colleagues. We’re sorry to hear that not all modules are as user-friendly as you’d like. We’re here to help if you need us, and this kind of feedback is always handy for us so we can continue to improve.

Best, Team TOPdesk

Beantwortet am 1.10.2024
Peter
Peter Mehr Details anzeigen
  • Branche: Staatsverwaltung
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 14.12.2023

Best work ever did

Nover done this kind of nice work in my life and I did a lot in ICT functions.
But daily working with Topdesk is the most great work I ever did. In all parts.

Vorteile

The way topdesk can let you organize all processes and flows and forms. all issues can be adressed and disturbance is unknown.

Nachteile

In the flow developping is no visual sign appearing when 2 people are working together in the same flow.

Antwort von TOPdesk

Wow Peter, thank you very much for the amazing compliment. Great to read you are so satisfied with TOPdesk.
Best, Team TOPdesk

Beantwortet am 18.12.2023
Fran
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 27.8.2024

Customisable incident management

Vorteile

Very customisable to suit any purpose so we can create many branching categories for escalation and redirecting requests

Nachteile

Can be a little un wieldy if you have many different categories for end users to find what they need

Antwort von TOPdesk

Hey Fran,
Thank you for sharing your feedback! It's nice to hear that you appreciate TOPdesk’s customisation capabilities. We're sorry to hear about the difficulty your end users have in finding what they need. We appreciate your input as it helps us identify areas for improvement.
Best, Team TOPdesk

Beantwortet am 28.8.2024
Martijn
  • Branche: Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.12.2023

Great value for money!

Vorteile

Ease of use for end users, process automation and API tooling. Very short lines of communication with TOPdesk support and account managers

Nachteile

The backend is not quite as intuitive and lacks a few modern features, but improvements are already on the roadmap

In Betracht gezogene Alternativen

JIRA Service Management

Zuvor genutzte Software

ServiceNow

Antwort von TOPdesk

Hi Martijn, thanks for the positive review! It's great to hear that you're happy about TOPdesk and find it easy for end-users. We're glad our support team is meeting your expectations too.
Your comment about the backend has been noted. We're all about making things better, so your input really matters.
Best, Team TOPdesk.

Beantwortet am 15.12.2023
Daniel
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 12.12.2023

User focused on Self service portal and tickets

Building the self service portal for the store and managing the tickets is an good job where you can manage creativity and skills. I see the possibylities but because shortage of knowledge not always executable

Vorteile

possibylities are endlless, for the person who report easy in use

Nachteile

new features and suggestions not always top of mind to share. Now the roads to walk are not clear

Antwort von TOPdesk

Hi Daniel, thanks for your feedback! It's great to hear that you find TOPdesk easy to use and versatile. We understand your point about new features and we're working to improve our communication.
Best,Team TOPdesk

Beantwortet am 14.12.2023
Leroy
  • Branche: Staatsverwaltung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 14.12.2023

Good application

Vorteile

The ssp is the perfect tool for the end user

Nachteile

Dont have cons at this moment writing this review

Antwort von TOPdesk

Thank you for sharing your review! Great to hear the SelfServicePortal is meeting your needs.

Beantwortet am 18.12.2023
Diekus
  • Branche: Hausmeisterservice
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 12.12.2023

TOPdesk review Dec 2023

Vorteile

Overal usability and functionality.
Adaptebility

Nachteile

Not able to use ritch text and copy/paste pictures

Antwort von TOPdesk

Hi Diekus, we're happy to hear you enjoy TOPdesk's usability and functionality. Your feedback about rich text and picture pasting is noted - we're always aiming to improve. Best, Team TOPdesk

Beantwortet am 14.12.2023
Toos
  • Branche: Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.12.2023

Perfect Solution for a Service Desk

Vorteile

The simplicity of working with it and what you can with this.

Easy in use.

Nachteile

Working in background is not always easy.

Antwort von TOPdesk

Hey Toos, we're so glad to hear that you find TOPdesk a perfect solution for a Service Desk! We've taken note of your feedback and we always appreciate hearing how we can improve. Best, Team TOPdesk.

Beantwortet am 15.12.2023
Gábor
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 28.10.2022

Topdesk as a mid-tier ticketing tool

In my late company, we introduced Topdesk, an English-created sw. to have a ticketing tool, capable of sending mails to the customers mostly.It turned out, it has a "customer self-ticketing" site, that would cost extra fee, but we left that out.The layout was very simple to handle, like an HTML based simple thing, too simple a bit.The multi-level user handling for my colls were a good feature, yet creating customers and bulkily it, was not easy sometimes.When we had a ticket ping-pong or system-generated tons of tickets, turned out we bulkily can not move them, finished them, but could delete them.The whole user journey and experience, comparing it to the big JIRA, just felt simple, sometimes inconvenient.Visualization of the received and processed letters sometimes were "shifted" every logo were saved as an individual picture.Topdesk is rather kind of a new name in the world of ticketing tools, but it has a potential, what one of their late Scrum Master also confirmed.There was an option to create an answer/comment for yourself in the ticket, but not send it to the customer.Topdesk can offer you a simple, cost-efficient, on-demand ticketing tool. Wise to ask for a demo to help you decide, which is the best for your requirements.

Vorteile

Fast and simpleOn-demand version available, reducing TOCSeparated e-mail update sending and ticket commentingAbility to create private commentsReasonable price per "agent"Customizable fields even in the data management partDelegation, access management and multi-level are usefulCan connect an e-mail address for processingSimple text editing

Nachteile

Simple layout, too simpleSome features are not available, like mass ticket movingAttachments and screenshots can not be embeddedMay charge you for additional featuresCodes, features coming from the centre3rd party tool integration would be a plusCustomer management could be betterRivals know more, not necessarily on a higher price

Antwort von TOPdesk

Hello Gábor,

Thank you for sharing your review! We're pleased to hear that you've found value in TOPdesk's features like speed, simplicity, and customizable fields. Your feedback contributes to our growth, and we're glad you've found TOPdesk useful for your needs.

Kind regards,

Team TOPdesk

Beantwortet am 22.8.2023
Dave
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 8.2.2018

Service Management built from the ground up requires a solid software base - This is it !

Vorteile

The software is easy to use and is modular, which means that you can build your Service Management processes, as and when you require them, especially when you are building new ways of working into your business. If you simply want Incident and Problem Management without Asset Management / Configuration Management / Change Management etc etc, then you can simply use and pay for what you need and then build your software solution, as your Service Management processes mature. The software also gives the user community the opportunity to log requests & incidents via a self service portal which is useful if you want to capture all requests without providing constant 24 hour support. There is also a Knowledge Base which can help the user community to self help on common issues / queries. The software has evolved from a business who live and breathe service and understand customer requirements. The software is supported by consultants who not only understand their own business but take a great deal of time to understand your business - to the point were they feel part of your business. New features are available in stand alone mode when they are being Beta tested (TOPdesk Labs ) before they are released to their customers - They do not simply merge new features into their mainstream products. TOPdesk is a quality solution, supported by quality people and at a very affordable price.

Nachteile

There are no real negatives with regards to the software. Sometimes creating the reports can be confusing but help is always at hand and once you have written a couple of bespoke queries, it becomes very easy with raw data exports available to create your own charts and report packs.

Antwort von TOPdesk

Thanks Dave for sharing this elaborate review. We really appreciate it!

Beantwortet am 19.10.2020
Kevin
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
3
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.3.2019

A solution that doesn't try to do everything

TOPdesk is a solution that doesn't try to cater to every single aspect of Service Management. Its core strength is its approach to Call, Change and Operations Management, which means it's very focused on Service Delivery. This means most people at the 'coal face' can understand how the TOPdesk system works with only a small amount of training.

It's fair to say the system has its own slant on how tickets should be dealt with and changes managed, but the overall effect is of a solution that appears simple to use while doing some quite complicated things below the surface.

I've found the company to be among the best in its proactiveness and involvement with customers, and their support function is extremely good. They're also very keen to work with customers on new features.

Vorteile

Extensibility and integration options.
Takes an uncomplicated approach to service management.

Nachteile

Built-in reporting.
No serious attempt to support Release or Deployment.

Antwort von TOPdesk

Hi Kevin, you're spot on. We aim to be "best of breed" in ESM/ITSM with heavy focus on service delivery. Thank you for the compliments and feedback. Most welcome.

Beantwortet am 19.10.2020
Rudy
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 14.6.2019

My Journey with TOPdesk

This is a great tool for Shared Services, and its potential as a one stop shop for all requests and enquires within any organisation, no matter how large or small that might be.

Vorteile

Ease of use, plenty of self help guides and support, they are always introducing new features and actually listen to its customer base, which to a greater extent drives their development of the products.

Nachteile

Having to invest in extra modules.
Setting up the actions and events

Antwort von TOPdesk

Hi Rudy, thank you very much for sharing your review. We really appreciate it! We're all about Shared Services, so happy to read it fits your needs.

Beantwortet am 19.10.2020
Barry
  • Branche: Papier & forstwirtschaftliche Erzeugnisse
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 5.4.2019

YOUR helpdesk package from a company who makes their helpdesk YOUR helpdesk

Topdesk has helped us to ensure we meet all aspects of our SOX compliance around incident and change management.

Vorteile

Topdesk is a very flexible modular helpdesk application, for which I not as of yet found limitation with. The support team encourage you to adapt the system to complete new activities they have not as of yet thought of.

The API and flows support built in by default make this a very powerful system

Nachteile

In all honesty, the only con, is that I cannot think of a con at a moment

Antwort von TOPdesk

Hi Barry. Thanks for sharing this review and to read we've helped you take the SOX compliancy steps. Smurfit has been with us for many years and we hope we can continue this great collaboration with you for many years to come!

Beantwortet am 19.10.2020
Alistair
  • Branche: Hochschulbildung
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 23.8.2019

TopDesk at UoH

Vorteile

TopDesk is easy to use and easy to get other teams up and running using it. We also find it easy to admin.

Nachteile

The reporting could be better. I've seen other colleagues using other systems with better reports. Note: this may be symptomatic of the way we use TOPdesk rather than the tool!

Antwort von TOPdesk

Hi Alistair. Thank you for sharing your experience in this review. This is much appraciated!

Beantwortet am 19.10.2020
Johan
  • Branche: Maschinerie
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 1.6.2022

TOPdesk Change Management

Registration of a lot of company assets.
Loan registration
Automate processes for tasks for operators in TOPdesk

Vorteile

Change Management is a nice product for automate processes for onboarding for new Employees en company Assets

Nachteile

To set your specific function is sometimes difficult.
With help of TOPdesk support you can set a lot of functions. They are very helpfull.

Antwort von TOPdesk

Hi Johan,

Thank you for the review. We really appreciate it.

If you have any questions feel free to contact us.

Beantwortet am 20.7.2022
Shari
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 6.4.2018

Separation of different teams within TOPdesk works very well so that they can manage their own...

TOPdesk works well for call/issue management and benefits from being based on the ITIL model. It can help if you have different teams/departments which need a service management tool but want to manage their calls separately.

Vorteile

Self-service Portal is very good, particularly with the latest version. If you populate the knowledge base well, users can often find the help they need before needing to raise a call

Nachteile

The tools for configuring events and actions need improving, especially the tool for events which, whilst very powerful, is cumbersome to use when configuring event criteria

Antwort von TOPdesk

Thank you very much for your review Shari. We really appreciate it!

Beantwortet am 19.10.2020
Chris
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.2.2019

Views of a Delivery Manager

The consultancy period thus far has been superb.

Vorteile

What appealed particularly was the Tabbed GUI. This makes working on Parallel tasks much easier. In addition the comprehensive feature list covered both the needs of out IT SUpport Team and our Facilities team.

Nachteile

The restriction to just 2 levels of an item. e.g. Main and Sub Category, Branch and Sub Branch. However we have manage to work around it.

Antwort von TOPdesk

Thank you Chris!

Beantwortet am 19.10.2020
James
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 31.10.2018

TOPdesk User Support

Very positive with great flexibility and incredible support.

Vorteile

Flexibility within the tool, vast array of modules.

Nachteile

Project management could do with expansion to support more agile approach

Antwort von TOPdesk

Thank you James.

Beantwortet am 19.10.2020
Nick
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.2.2019

Topdesk - Thinking Solutions for Education

Vorteile

The UI of Topdesk is one of the best & modern UIs that I have seen, the ability to have tabs within a single Topdesk page helps operators to have multiple calls open simultaneously. The API provides an easy way for bulk updates to items in TopDesk to be applied.

Nachteile

Duplication of workflows for events and actions between 1st and 2nd line call management, would be nice to be able to have shared events/actions that are consistent between both 1st & 2nd line calls.

Antwort von TOPdesk

Hi Nick. Thank you for writing this review. We really appreciate it!

Beantwortet am 19.10.2020
Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Branche: Staatsverwaltung
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 25.9.2024

Topdesk: Servicemanagement geperfectioneerd.

Omdat Topdesk een Nederlands bedrijf is, is het voor mij als Rijksambtenaar heel fijn om snel en direct te kunnen schakelen.

Vorteile

Goed doorontwikkeld standaard pakket, makkelijk te implementeren, maar uiteindelijk goed af te stemmen op specifieke behoeftes

Nachteile

Self Serviceportal mag een betere integratie hebben met het behandelaarsgedeelte, bijvoorbeeld het tonen van standaard opzoeklijsten aan de voorkant ipv alleen aan de achterkant.

Antwort von TOPdesk

Wat goed om te horen dat je blij bent met TOPdesk. We zullen je feedback en verbeterpunten meenemen!
Met vriendelijke groet,
Het TOPdesk Team

Beantwortet am 3.10.2024
Ruud
  • Branche: Staatsverwaltung
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.6.2024

Perfect systeem voor dagelijks gebruik

Fijn systeem voor dagelijks gebruik en eenvoudig.

Vorteile

Gebruikersgemak en eenvoud in gebruik maakt het prettig om mee te werken.

Nachteile

Soms moet je wel veel klikken om bij het resultaat te komen.

Antwort von TOPdesk

Hoi Ruud,
Bedankt dat je voor TOPdesk hebt gekozen. Goed om te lezen dat de eenvoud van ons systeem bevalt in je dagelijkse gebruik. Hopelijk is de migratie gelukt. We staan altijd klaar om je te helpen, mocht je ons nodig hebben.
Met vriendelijke groet,
Het TOPdesk team.

Beantwortet am 24.6.2024
Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.11.2023

Beste servicedesk programma!

Vorteile

Het is makkelijk en handig in gebruik.
Veel mogelijkheden tot uitbreidingen en opties die r mogelijk zijn.
Werk perfect bij een wat grotere servicedesk.

Nachteile

Zo nu en dan is het even zoeken maar naar mate je het meer gaat gebruiken word het steeds makkelijker en leuker.

Antwort von TOPdesk

Hallo!

Wat leuk dat je TOPdesk zo waardeert en het zelfs het beste servicedesk programma noemt! We zijn blij dat je het makkelijk en handig in gebruik vindt, en dat de vele uitbreidingen en opties je bevallen. We nemen je feedback ter harte en blijven werken aan het verbeteren van onze service. Bedankt voor je review!

Groeten,

Team TOPdesk

Beantwortet am 29.11.2023
Bjorn
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.12.2023

Keep up the good work, and keep improving

Overall I have great experiences with Topdesk, like I said the software has a lot of possibilities and the people are kind and very helpfull.

Vorteile

The allround possibilities than other ticketsystemproviders.

Nachteile

Knowledgebase system is decent but can use a lot of improvements. For example paste images into a item.

Antwort von TOPdesk

Hello Bjorn, thank your for your review! We're thrilled to hear about your positive experience with TOPdesk and our team. Your feedback is greatly appreciated, as we're always looking for ways to improve. We'll certainly take your suggestions into consideration for future updates.
Keep enjoying TOPdesk, and thank you for your support! Best, Team TOPdesk

Beantwortet am 14.12.2023
Jeroen
Jeroen Mehr Details anzeigen
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 14.12.2023

TOPdesk als ICTSM en CMDB tool voor een samenwerkingsverband

Prettig bedrijf om mee samen te werken. Goede en deskundige ondersteuning en begeleiding door consultants

Vorteile

totaaloplossing voro ITSM, CMDB en meerdere afdelingen

Nachteile

API mogelijkheden verschilende per module en opmaak(lay out) beperkingen van SSP en Kennisitems.

Antwort von TOPdesk

Hi Jeroen, bedankt voor je feedback! Fijn dat TOPdesk je bevalt als totaaloplossing. We nemen je opmerkingen over de API-mogelijkheden en opmaakbeperkingen zeker mee. Goed om te horen dat je onze samenwerking en consultants waardeert!
Groeten, Team TOPdesk.

Beantwortet am 18.12.2023
Lukke
  • Branche: Regierungsbeziehungen
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.6.2024

Fijn product mits goed geïmplementeerd

Vorteile

Simpele inter interface. Kan snel vinden wat ik zoek en waar ik moet zijn.

Nachteile

Als het niet goed geïmplementeerd is kan het voor de eindgebruiker ingewikkeld zijn.

Antwort von TOPdesk

Hoi Lukke,
Bedankt dat je voor TOPdesk hebt gekozen. Fijn om te horen dat je blij bent met ons interface! Om het meeste uit TOPdesk te halen raden wij aan altijd dat een consultant meekijkt. We horen het graag als we je ergens bij kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Het TOPdesk team.

Beantwortet am 24.6.2024
Inge
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 14.12.2023

selfserviceportaal heeft meerwaarde!

Hele fijne organisatie die met je meedenkt in mogelijkheden. Helpdesk is goed beschikbaar en schakelt waar nodig met de accountmanager.

Vorteile

Het Selfserviceportaal, dit is 24/7 beschikbaar. Andere vergelijkbare systemen hebben dit niet of minder uitgebreid.

Nachteile

Nog niet alles is via export/import over te zetten van de testomgeving naar de productieomgeving.

Antwort von TOPdesk

Hey Inge, thanks for the review! Awesome to hear you're loving the 24/7 Self-Service Portal. Got your point about the test to production transfer - we're on it. Super glad our team's been a help to you.
Best, Team TOPdesk.

Beantwortet am 18.12.2023
Silke
  • Branche: Regierungsbeziehungen
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 14.12.2023

Topdesk ervaringen

Over het algemeen erg goed. Snelle opvolging op vragen. Fijne sfeer. De contractwijziging had voor ons als direct gevolg dat de kosten gigantisch omhoog gingen (bijna 100% prijsstijging!). Dit was zeer onaangenaam en moeilijk te verkopen.

Vorteile

Het samen uitdenken, inrichten en implementeren van het SSP. Consultancy dagen zijn altijd leuk.

Nachteile

Dat de module Meerjarenplanning ons vrij recent verkocht is. Deze module hebben wij nu volledig gevuld en in gebruik. Echter blijkt nu dat deze module niet meer ondersteund wordt door Topdesk.
Het verdwijnen van de functie checklists is erg jammer.

Antwort von TOPdesk

Thank you Silke for writing this review and sharing your compliments and feedback. This helps us to keep improving, so we really appreciate it. Great to hear consultancy days are always fun.
Best, Team TOPdesk

Beantwortet am 18.12.2023
Stijn
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 27.3.2025

TOPdesk academy essentials training

Very good. Very easy to use once the right procedures are in place

Vorteile

Bringing all the different features together to manage almost an entire environment

Nachteile

GUI is sometimes a bit unclear to find some options

Antwort von TOPdesk

Hi Stijn,
Thanks so much for sharing your review with us - It’s great to hear that you find TOPdesk easy to use and comprehensive with all our different features! We also really appreciate hearing your experience with the GUI: this is something we are working on to improve, so any input is valuable for our team.


Best,
Team TOPdesk

Beantwortet am 31.3.2025
Wijnand
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 12.12.2023

TOPdesk: An Extensive ITSM Tool

Vorteile

Configurability
Customizability
Support of TOPdesk

Nachteile

No option to give users/clients a way to create their own account to access the SSP

In Betracht gezogene Alternativen

JIRA Service Management

Warum TOPdesk gewählt wurde

To standardise optimise and automate, while ensuring scalability and ISMS/ISO27001 conformity regarding Change Management and reporting on that

Zuvor genutzte Software

Zendesk Suite

Gründe für den Wechsel zu TOPdesk

Most integration and workflow options compared to the others. Overall best price value

Antwort von TOPdesk

Hey Wijnand, we appreciate your review! Good to hear you're enjoying TOPdesk's adaptability and our support.
Your feedback about user/client account creation is noted. It's really helpful as we strive to improve.
Best, Team TOPdesk.

Beantwortet am 15.12.2023
Sven
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.12.2023

TOPdesk as ITSM tool

Vorteile

Look and feel, easy to use. Team cooperation

Nachteile

Some features cannot be customized (saas)

Antwort von TOPdesk

Hi Sven, it's great to hear you find TOPdesk user-friendly and helpful for team cooperation. Your feedback on features' customizability is appreciated as we're always aiming to improve. We're glad that TOPdesk's ease of administration, product knowledge, and cost reduction led you to switch. Thanks for your input! Best, Team TOPdesk.

Beantwortet am 13.12.2023
Diana
  • Branche: Staatsverwaltung
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 14.12.2023

TOPdesk met (Self)service

Mijn ervaring met TOPdesk is goed. Ik heb voornamelijk te maken met de consultant en als hij het niet weet zoekt hij het uit tot hij het wel weet.

Vorteile

De registratie van de meldingen en dus je taken. De hoeveelheid informatie die je kwijt kunt op het SelfService.

Nachteile

De hoeveelheid informatie die je kwijt kunt is soms ook een nadeel voor je beheer. Er zijn functionaliteiten die alleen voor iedereen aan kunnen of uit.

Antwort von TOPdesk

Hi Diana, we're glad that you like our notification and storage features. Noted your feedback on functionalities and information management. Happy to hear you're satisfied with our consultants!
Best, Team TOPdesk

Beantwortet am 18.12.2023
Ron
  • Branche: Hausmeisterservice
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

3
Bewertet am 12.12.2023

Topdesk review

Overall I am very satisfied with the use of Topdesk. There is also internally satisfaction, and even more departements ate being connected.

Vorteile

Creating and following requests works great. Also the self service portal is very useful in the organisation to submit a request to the correct departement.

Nachteile

Configurating the Self Service Portal could be more flexible. For example field becoming visible on other fields and the formatting of fields.

Antwort von TOPdesk

Hi Ron, thank you for your review! We're glad to hear that TOPdesk is beneficial for your organization and that the self-service portal is proving useful. We appreciate your feedback on making the portal more flexible - we're always looking for ways to improve. Thanks again for your input, and we look forward to continuing to serve your needs. Best, Team TOPdesk.

Beantwortet am 13.12.2023
Karin
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 14.12.2023

Veelzijdige applicatie

Prima, veel mogelijkheden. Soms wel even zoeken. Ook MyTOPdesk is erg handig qua naslagwerk

Vorteile

Veelzijdig, modulair opgebouwd en ondersteunend in automatisering

Nachteile

Misschien ook wel de veelzijdigheid, er kan vanalles maar niet alles werkt even handig

Antwort von TOPdesk

Hi Karin,
Bedankt voor je review! We vinden het geweldig dat je de veelzijdigheid en modulariteit van TOPdesk waardeert. We begrijpen dat het soms wat overweldigend kan zijn, maar we zijn er altijd om je te helpen.
Groeten, Team TOPdesk.

Beantwortet am 18.12.2023
Sander
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 14.12.2023

Saas Topdesk

Vorteile

It's easy to use, very user friendly and to configure flows and design a self service portal.

Nachteile

That features to connect topdesk with azure are not standard

Antwort von TOPdesk

Thanks Sander for sharing your experience and feedback. We really appreciate it.

Beantwortet am 18.12.2023
Jindi
  • Branche: Regierungsbeziehungen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 14.12.2023

TOPdesk review

Vorteile

User-Friendly Interface, costumTion, Customization automation, SSP, knowledgement system.

Nachteile

Customization Complexity. Overly complex customization requires additional time and resources.

Antwort von TOPdesk

Hey Jindi,
Thanks for your review! We're glad to hear you're enjoying our user-friendly interface and customization features. We understand that some customization can be complex and we're always here to help streamline that process for you.
Best, Team TOPdesk.

Beantwortet am 18.12.2023
Jenny
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 14.12.2023

Review ViVa! Zorggroep

Eenvoudig in het gebruik, makkelijk aanpasbaar

Vorteile

Dat TOPdesk constant verbeterd wordt. Fijne support

Nachteile

Wij hebben problemen met meerdere afdelingen in TOPdesk vanwege ons gebruik met filters.

Antwort von TOPdesk

Hey Jenny,
Thank you for your feedback! It's great to hear that you appreciate our continuous improvements and support at TOPdesk. We're sorry to hear about the filter issues you're facing. Your experience matters to us and we're committed to making this right.
Best, Team TOPdesk

Beantwortet am 18.12.2023
Felice
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

3
Bewertet am 10.3.2024

Discrete funzionalità, pochi update

Vorteile

La cosa migliore di TopDesk è l'interfaccia intuitiva e facile da usare, che consente di navigare agevolmente attraverso le varie funzionalità e processi. La piattaforma fornisce una vasta gamma di funzionalità, tra cui la gestione dei ticket, la catalogazione dei servizi, la gestione delle risorse e la creazione di report, che possono essere personalizzati per soddisfare le esigenze specifiche dell'organizzazione

Nachteile

Pochi aggiornamenti relativi a nuove funzionalità rilasciate da TopDesk

Antwort von TOPdesk

Hey Felice,

Thank you for your review and for choosing TOPdesk! We're glad to hear that you're finding our interface intuitive and that you're benefitting from our variety of features.
We appreciate your feedback about the updates. We understand how important continuous improvement is and we're dedicated to making regular updates to our platform to better serve our users. Your feedback helps us understand where we can focus our efforts.

Best, Team TOPdesk

Beantwortet am 24.4.2024
Michael
  • Branche: Staatsverwaltung
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 14.12.2023

TOPdesk is complete allrounder

Vorteile

Onderling koppelen van meldingen, wijzigingen, objecten, assets, etc geeft makkelijk totaaloverzicht.

Nachteile

Duurt even voordat je alles onder de knie hebt.

Antwort von TOPdesk

Hey Michael, it's great to know you're finding it easy to get a complete overview with our linking features. We hear you, getting the hang of things can take a bit of time. Remember, we're here if you need any help.
Best, Team TOPdesk.

Beantwortet am 18.12.2023
Randy
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 14.12.2023

My opinion about topdesk

Vorteile

How fine and easy topdesk works IT related

Nachteile

I don't know for now it works perfect for me

Antwort von TOPdesk

Hey Randy,
Thank you for the review! We're thrilled to hear that you're finding TOPdesk easy to use for your IT needs. It's music to our ears that it's working perfectly for you right now. We're here if you ever need any help.
Best, Team TOPdesk.

Beantwortet am 18.12.2023
Sandra
  • Branche: Staatsverwaltung
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 14.12.2023

Worth a try and certainly a look

Vorteile

Easy to use and implement. Easy to get support

Nachteile

At the moment I really could not say that

Antwort von TOPdesk

Wow! Thank you for your compliment Sandra. We love it that you appreciate the easy use, implementation and our support. Reviews like yours are the cherry on the cake for us.

Beantwortet am 18.12.2023
Johan
  • Branche: Regierungsbeziehungen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 12.12.2023

Great support

TOPdesk is an user friendy application. Continuously innovative

Vorteile

The consultants has a lot of knowlodge. They response quick on the quistions we have.

Nachteile

We have no issues with TOPdesk.TOPdesk is a good product

Antwort von TOPdesk

Hello Johan, we're really glad to hear that you're pleased with the knowledge and responsiveness of our consultants. It's wonderful to know you're finding TOPdesk a good product. Your comments about the user-friendliness and continuous innovation of TOPdesk are really appreciated.
Best, Team TOPdesk

Beantwortet am 14.12.2023
Stefan
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.12.2023

Great Application for overall use!

Perfect tool for incident and change management with a great Selfserviceportal

Vorteile

Self Service Portal works perfect for users

Nachteile

Combination of workflows to 1 change does not work

Antwort von TOPdesk

Hello Stefan, thanks for your awesome review! It's great to hear that you're finding our Self Service Portal useful.
Sorry to hear about the workflow issue. We're on it and your feedback really helps. Best, Team TOPdesk.

Beantwortet am 15.12.2023
Corjan
  • Branche: Regierungsbeziehungen
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 14.12.2023

TOPdesk is TOP!!!

Goede applicatie, met veel uitbreidingsmogelijkheden.

Vorteile

Eenvoudig in gebruik. Overzichtelijk dashboard.

Nachteile

Migraties naar ander OS is bij een complexe organisatie tijdrovend.

Antwort von TOPdesk

Thank you Corjan for sharing your experience, compliments and feedback. We really appreciate it!
Best, Team TOPdesk

Beantwortet am 18.12.2023
Rene
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 14.12.2023

Easy to manage

So easy to use and maintain. Also if you contact the TOPdesk service desk there is a very quick response.

Vorteile

It is easy to make your own environement.

Nachteile

Nothing really! We are very happy with the use of the modules we use.

Antwort von TOPdesk

Hi Rene. It's great to hear you're so happy with TOPdesk. Thanks for sharing!
Best, Team TOPdesk

Beantwortet am 18.12.2023
97 Bewertungen

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