Über HubSpot Service Hub

HubSpot Service Hub ist eine cloudbasierte Kundenservice-Plattform, die für kleine bis große Unternehmen entwickelt wurde, um Kontakte, Anfragen, Geschäfte, Terminpläne und vieles mehr zu verwalten. Zu den Hauptfunktionen gehören Berichterstattung, Lead-Generierung, Marketing-Automation und Konversionsanalyse. HubSpot Service Hub hat ein Customer-Relationship-Management-Modul, mit dem Unternehmen Kundendetails organisieren und den Fortschritt von Interaktionen und Verkaufspipelines über alle Social-Media-Plattformen verfolgen können, indem sie in Echtzeit Benachrichtigungen über Protokollaktivitäten erhalten. Mit dem Team-E-Mail-Tool können Nutzer die gemeinsame E-Mail-Adresse mit einem gemeinsamen Posteingang verknüpfen und die Konversationen zentralisieren, wodurch die Transparenz zwischen den Teams verbessert wird. Darüber hinaus unterstützt das Helpdesk- und Ticketingmodul die Nutzer bei der Erfassung und Lösung von Kundenproblemen und -anforderungen, indem es Kundenhistorie, Reaktionszeit der Agenten und Feedback überwacht. HubSpot Service Hub erleichtert die Integration in verschiedene Lösungen von Dritten wie SurveyMonkey, Eventbrite, Wistia, Zendesk und anderen. Die Preise verstehen sich als Monatsabonnement. Support wird per Telefon, über Live-Chat und anhand einer Dokumentation geboten.
HubSpot Service Hub Software - 1
HubSpot Service Hub Software - 2
HubSpot Service Hub Software - 3
HubSpot Service Hub Software - 1 - Vorschau
HubSpot Service Hub Software - 2 - Vorschau
HubSpot Service Hub Software - 3 - Vorschau

HubSpot Service Hub Preis

HubSpot Service Hub bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von HubSpot Service Hub ist ab 20,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für HubSpot Service Hub

Nutzerbewertungen zu HubSpot Service Hub durchsuchen

174 von 174 Bewertungen
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Laura
Laura Mehr Details anzeigen
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 6.9.2023

Great software for tracking sales and tickets

HubSpot makes it simple to monitor key performance indicators, create actionable processes and surveys, and aggregate the results in a well-organized dashboard. This allows you to see where you excel and where you need more work.

Vorteile

Using HubSpot's Service Hub is simple and straightforward. Numerous FAQ-answering video guides are available. These undoubtedly cut down on the amount of time spent communicating with support staff. However, the help desk is top-notch and always available. They're better than I could have hoped for.

Nachteile

As the size of your team grows, you'll need to buy more seats to keep everyone on the same platform. It would be fantastic if purchasing the platform didn't restrict you to a specific amount of seats.

Lillian
Lillian Mehr Details anzeigen
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 14.8.2023

Hubspot helps us manage and resolve tickets

It's fantastic that you can add tickets and information from other parts of the site. It's got straightforward menus and a plethora of straightforward reports. The ability to create distinct permission tiers is another feature I appreciate.

Vorteile

I find it helpful that we have dashboards to track the outcomes of our efforts, both individually and collectively. Integration inside an organization is facilitated by the system's compatibility with other programs.

Nachteile

It can be time-consuming for Hubspot data to be imported into other programs. There are several nice to use dashboards, but they can be slow to load.

Tina
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 6.2.2025

HubSpot is the Spot!

My overall experience is great. I would definitely recommend this to many other companies. It made tracking leads so much smoother.

Vorteile

The part I liked most about HubSpot is how much assistance they provide to new customers learning the system. It made onboarding a breeze.

Nachteile

I didnt like how much automation had to be done to make everything work the way we needed to. Honestly it was expected though.

  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
2
Bedienkomfort
2
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 26.11.2024

Bundled support platform that's lagging behind competitors

Vorteile

Integrated with Sales Hub and Marketing Hub, one stop solution for both pre-sales and post-sales.

Nachteile

Poor UX for support ticketing, lacking in core functionality, behind the curve on AI capabilities.

Nabil
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 14.12.2024

Clean UI and easy to use support management

Great tool with plenty of customizations available - have been using it for support tickets for several years now

Vorteile

Fits in incredibly well with the rest of the HubSpot tech stack (which we also use). Lots of customizability to fit our business' support requirements.
Chose between Zendesk, this gave us more features (e.g. unlimited web-to-ticket forms - which Zendesk said they did, but then said no after we'd signed up).

Nachteile

Not much to dislike, if you're part of the HubSpot ecosystem, this will be easy to use for you!

In Betracht gezogene Alternativen

Zendesk Suite

Gründe für den Wechsel zu HubSpot Service Hub

We were told Zendesk could provide embedded contact > ticket forms, but upon trialling, we were not abe to and HubSpot was the clear choice.
Hailey Mehr Details anzeigen
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

5
Bewertet am 16.8.2023

The best CRM product we used.

I like how the product organization allows the attachment of offers. This keeps the record clean. I appreciate the possibility that everyone can see the ticketing area as well, instead of keeping it isolated to one person. The ticketing system is excellent, allowing me to prioritize and manage customer requests efficiently. The chatbot functionality is also useful – I can customize it to suit my business needs. Integration with other Hubspot tools like email makes it a pretty complete solution. Overall easy to use, has the features we needed, and most importantly is easy to customize to enable solid reporting.

Vorteile

I love using ServiceHub to support my clients because it allows us to see the service at all levels: grainy and in the weeds as we work on each ticket for the client, then also at high altitude. 30,000 feet as we collect reports of the overall support experience. Of our customers. Additional features like feedback surveys are essential for measuring business success. I use Hubspot to manage requests and communicate via chatbots and I am very impressed with the platform. The interface is intuitive and user-friendly, making it easy to navigate and get things done quickly.

Nachteile

Frustrated when there is only one ticket holder or it is difficult to assign collaborators. Sometimes some people have to work on several projects and it is difficult to know who is doing what.

Samuel
  • Branche: Rundfunkmedien
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 17.12.2024

Giving you a Unified View Of all your Customers at a go

Vorteile

The way it helps provide excellent support and build strong customer relationships. The fact it has a strong data centralization allowing everyone access the same information hence efficient customer support.

Nachteile

My experience has been incredible, i didn't find any challenges.

Mohammed Hareez
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 14.2.2025

HubSpot Service Hub experience

My overall experience with HubSpot Service Hub is good

Vorteile

HubSpot Service Hub is the best CRM service we ever used

Nachteile

the least we like about this is its bit unorganized

Taylor
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
3
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 22.2.2025

Servicing the costumers

Overall, Hubspot has been helpful for my inquiries, and it quite affordable which i appreciate.

Vorteile

I enjoy the affordability as well as the customizing abilities within the software.

Nachteile

its sometimes difficult to have my ticket rendered due to the Hubspot forms.

Rene
  • Branche: Kunst & Handwerk
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
3

5
Bewertet am 23.1.2025

Great tool for client relations management

It was a great experience and i will continue to use it as the need arises.

Vorteile

The wide range of capabilities that this software has is great for automating repetitive and time consuming Q and A sessions with clients. Being able to establish a knowledge base for your clients and your team, is my personal favorite.

Nachteile

Initial setup is difficult and may require assistance for those not familiar wit similar tools.

Laci
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 25.10.2019

A Great Platform that is Only Getting Better

Outside of streamlining our processes, Hubspot Service Hub saved our peak season within the first year of use. The function of having tickets and having easy to build forms and workflows that create tickets, allowed my sales team to spend less time gathering what information that they thought would be helpful to my service team and gathering the exact info that was actually needed. But that was just the tip of the iceberg of benefits. Tickets allowed all of our customer service inquiries in one easy to navigate place. Requests were not slipping through the cracks because they were coming in from every direction and we could see at a glance where we were with solving each issue. The Knowledge Base feature is a good tool that we look forward to seeing improvements in the future. We have not gotten our feet wet enough on surveys to leave a full thought on it but are planning to dive into those services within the calendar year.

Vorteile

Hubspot Service Hubs allows my team to be on the same page. We can not only see what everyone is working on and assist where needed but the resources available to my team members and therefore to our customers are all in the same space. It makes streamlining business practices much easier than we had experienced in the past.

Nachteile

The software lacks a couple of keys features and the timelines/feeds are not the most efficient presentation as far as finding what you are looking for. For example, if we tag a user in a ticket who is coming into the ticket fresh, we've found that it's difficult for them to get caught up in an easy manner. It takes a little digging. that being said, Hubspot is continuously updating the software on the back end with the items that the Hubspot Community of users upvotes as important to the,m. This has created a trust in Hubspot that these hiccups will be adjusted and the user platform will continue to improve month to month.

Cierra
  • Branche: Unterhaltung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
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Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.11.2019

Make your life easier...Switch to Hubspot!

Overall the service hub has been a fantastic tool. We have been able to capture and manage customer expectations immediately and effectively thanks to the Surveys specifically. We now capture results in real time direct;y after a customer has finished our sales cycle and their customer journey. The tool has allowed us to get quick responses, see where we excel and shine within our industry as well as where we can improve all from the voice of our customers. Love working with this tool

Vorteile

Hubspot has allowed us to save time and reach our customers on a whole new level. Once we implemented Hubspot the possibilities truly became endless. From a sales perspective we have learnt valuable ways to reach our customers through the sales blog, templates and snippet suggestions etc. In addition we have been able to market to our clients using platforms we didn't even know were possible. Created personalized landing pages, calendar links to schedule meetings and calls saving time going back and forth. Not to mention automation and work flows- a time saver!!! Cant rave enough about using Hubspot and cant wait to see waht they come out with next!!!

Nachteile

Honestly, I think thing we like least about the software is that you cant use the social features to post videos to Instagram from the social hub. Other than that there isn't anything we dont like!

Sheldon
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 24.5.2022

Good, but prefer more value

The customer service was a bit confused at rimes and got more of the big company feel rather than the we respond quickly and actually care feeling that I get from current provider.

Vorteile

The integrations of Hubspot are unmatched, big reason the charge big is those ecosystem integrations.

Nachteile

The simplicity/interface is nothing special to me. Pretty standard UI/UX. The cost for what you get is discouraging to me. It becomes quite expensive once you are off start up plan.

In Betracht gezogene Alternativen

Zendesk Suite

Gründe für den Wechsel zu HubSpot Service Hub

Seemed cleaner and easier to use, but became too expensive and started shopping for new option in Freshdesk.
Rebecca
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 9.8.2023

Hubspot is easy to use

Vorteile

Easy to use, I like that you can alert yourself for reminders and that you can assign chats/emails .

Nachteile

I dislike that the app is not as user friendly as the site.I would use the app if it was set up better and more similar to the site.

Lisa
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 6.8.2024

HubSpot REview

was a great experience and I would like to know more

Vorteile

I was only a user with this software but it was easy to use.

Nachteile

I did not ever get to be an admin with this

Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 5.7.2023

Fosters collaboration and productivity

The experience has been incredible and the features are exceptional

Vorteile

HubSpot is very essential and critical to our team’s success, we use HubSpot as a CRM, knowledge base, and for easily facilitating collaboration and projects across teams

Nachteile

Pricing can be expensive when compared to the competition

Gabriela
Gabriela Mehr Details anzeigen
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 31.7.2023

HubSpot trial experience

Pleasant for in its free and slightly expensive version from its most basic plan.

Vorteile

It is a comprehensive software, ranging from customer service to CRM. It also automates tasks, making the work group's time more productive.

Nachteile

The cost is limiting for small companies and the time it takes for a company to adapt to its use is not fast, unless it has personnel with experience in its use.

Venita
  • Branche: Öffentlichkeitsarbeit und Kommunikation
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
2
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 20.4.2023

You'll need to do your own research to use this product

This platform is a valuable asset for any business seeking to improve its customer service experience. With its powerful tools and features, you'll be able to streamline your workflows and provide faster and more efficient service to your clients, exceeding their expectations and ultimately driving growth for your business. While it may require some effort to initially understand and set up the platform, the benefits of doing so are well worth it. And with customer support available to assist you along the way, you can feel confident that you'll be able to take full advantage of all that this platform has to offer.

Vorteile

If you're looking for a way to connect with customers and exceed their expectations, look no further than this amazing customer service platform. With a suite of tools designed to help you build organization and efficiency in your customer service team, you'll be able to streamline your workflows and respond to customers faster and more effectively

Nachteile

The initial stage of launching this product can be quite challenging and confusing. I had to watch several videos to gain a proper understanding of how to operate it effectively. Although customer support was available, connecting with them was somewhat difficult. However, once I figured out how to set up each account, managing my clients became a breeze.

Pankaj Singh
Pankaj Singh Mehr Details anzeigen
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 22.7.2021

Feature rich service tool for product company

The overall experience is very nice and effective for the team.

Vorteile

Knowledge management is the feature I like most, and how easy to connect it with chat and use it for customer benefit.

Nachteile

Nothing. It has all the features required to fulfil the requirement of the service team and product team.

Cecilia
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 30.6.2021

The best customer service for your digital transformation

Excellent, easy to use, fast deployment, affordable for any size of companies. Companies who are considering an upgrade to its customer service processes or need an agile digital transformation, needs Service Hub.

Vorteile

Easy to deploy, administer, use. In one month, most of the customer service cases are in production. Migration and integration with other platforms are also very easy and in record time. A new generation of SaaS.

Nachteile

It is design to work with Marketing Hub and/or Sales Hub. If you need to integrate to other software, it may require the development of a middleware to migrate data (KB).

Chris
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.11.2022

Great solution for handling customer service tickets

It has been a great experience and has worked really well with out team processes.

Vorteile

We use live chat on our site and I love how it is integrated with the ticketing system so that those chats can be converted into tickets when necessary. We also love that we can use Slack to chat live instead of having to use the HubSpot interface.

Nachteile

It is a little cumbersome, but that is only because there are so many features and functionality. The free plan offers a ton, but once you need those extras, it gets pricy pretty quickly.

In Betracht gezogene Alternativen

Freshdesk

Warum HubSpot Service Hub gewählt wurde

Help Scout was not meeting our needs.
Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 22.10.2019

Easy to Use, Great for Starting Out

We're a pretty small company and it is easy to get overwhelmed by the demands of starting and growing a business from scratch. It is nice to have Service Hub as an 'add-on' for the CRM, Marketing automation and other features HubSpot offers as part of its full suite of tools. It has made it very easy for us to quickly add a "support portal" to our website, and it has helped our customers get answers to their most-asked questions more quickly than they could by just emailing our support team.

Vorteile

Using the HubSpot Service Hub is very easy. It is not a complex product or full-blown content management tool like other well-known support tools. It is a nice add-on for HubSpot that helps fill out the portfolio of other features available via their offering. It allows users to quickly build and structure a simple knowledge base, and the contextual search feature is very helpful.

Nachteile

While it is extremely easy to use, it is also a fairly basic set of tools. It is not as robust as some other customer support applications like Freshdesk, Zendesk, or SalesForce. The only concern we have is that we may need to transition to one of these other services if we find we need more control over the UX/UI of our support portal or need to expand support across many other channels. HubSpot continues to add new site templates and that's a good thing, but the Service Hub is still a pretty basic documentation portal.

Erin
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 18.9.2019

Neutral

Overall, it has been a fairly good experience. We don't use all the features, but the ones we do use are seamless and beneficial.

Vorteile

Some of the services we really love! For example, the templates and sequences raise productivity and automate everything for you! Conversations and chats have been a huge hit on our website and people seem to love connecting this way. Also, the ability to set up meetings through Hubspot has made the process quicker and easier.

Nachteile

We did not enjoy the team inbox- it was confusing and we were unable to define who was actually responsible for the mails or had multiple people answering emails for the same contact. We also found the calling feature to have some issues, as it didn't work correctly with our office phones that required extensions.

Sergio
  • Branche: Eventservice
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 29.10.2022

Good product for HubSpot users

Vorteile

Integrated with all HubSpot environment.

Nachteile

Missing some funcionalities and high price.

Caio
  • Branche: Computer-Vernetzung
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 14.11.2019

HubSpot Service is quite there

Vorteile

I honestly think that the service hub is a great software and new hub from hubspot, since it's a new product it has a great ton of value. The most important things I believe would be the ticket and knowledge base, where you can have everything that your team is doing on tickets, even demands by the client and finally have a resource center to your whole team and your clients.

Nachteile

Although I like the knowledge base I feel it's quite limited. For once, our company just grew international, and we would need to have multiple Knowledge Bases on HubSpot, but we can only have one.

The feedback surveys also are a great start, but it's limited as to how many questions I can do on a survey, sometimes I would need to question our client 3 times just so I would get the answers we need.

Erinn
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 16.9.2024

HubSpot is great overall!!

My overall experience with HubSpot is that it is a great way to have all client communication details in one spot. Along with marketing emails and sales as well as service tools all in once place and the CRM software is free

Vorteile

What I like the most about HubSpot Service Hub is that all client communications are located in one spot under the contact or company name. It could be email, text, call and it all is recording and between multiple different people (co workers) not just including all your communications. It makes it easy to see what has already been talked about, etc..

Nachteile

My least favorite thing about HubSpot Service Hub is it can be pricey and the templates can be confusing when setting up.

Torlock
  • Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 30.12.2024

Great CRM for growing and enterprise companies

Overall I'm very happy with the quality and depth of services as well as customer service

Vorteile

Hubspot has great off the shelf, free integrations with host of services I.e. WordPress, WooCommerce, Magenta, Shopify and many more. In addition it has a great community both on and off thr platform as well as a well documented API with examples for many OOP languages. It's popularity had also spawned uncountable opensource projects on GitHub if you need customisation to integrate for something unconventional.

Nachteile

Pricing and pricing plan features could be more accommodating for smaller businesses

Kreasan
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 30.12.2023

Amazing features with realistic functionalities.

Ideal solution to creating and converting more leads. Commendable results and looking forward to more achievements.

Vorteile

Giving customers the best treatment takes the best part of the journey. The dashboard is flexible to changes and easy to manage. HubSpot Service Hub has a free sign up plan which is key to ensuring an informed decision. Through live chat, we have realized a commendable rise in customers since the tool helps in converting leads to clients. Best there is.

Nachteile

No cons at all. Their services are great and it is free which is absolutely amazing.

Cristian
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 11.10.2024

A Great Customer Service Solution For Business

Vorteile

With this product, we have it easy when connecting with our customers.
It makes it easy for customer find service service materials and this saves time.
The good relationship with our customers is good for our business.

Nachteile

All features of HubSpot Service Hub are helpful. No issues at all.

Pedro
Pedro Mehr Details anzeigen
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 9.10.2023

Best Service Hub to use

Vorteile

- Ticket management -> Being able to assign tickets to random support owners is awesome- Pipeline management -> The hability to create deals inside different pipelines according to diferent actions and needs- Inbox management -> Managing multiple inboxes per country- Workflows between all the objects (Tickets, deals, contacts, companies)

Nachteile

- Pay per seat instead of pay per team. As we get more and more members, it can be a bit pricy

Thomas
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 27.2.2024

HubSpot Service Hub

Vorteile

HubSpot Service Hub is very easy to use and doesn't take a long time to grasp. All members of the team can use it no matter of technical knowledge.

Nachteile

It would be good to see more features brought to it such as allowing users to raise a ticket themselves straight in to Service Pipelines.. and then being able to have tracked email conversations with the user, through HubSpot, via the Ticket itself. This would keep it all under one place and not require us to use our email software separately and then update our tickets manually.

Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
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Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 12.6.2024

Very Useful Tool

Very useful for managing day to day service

Vorteile

It covers all my needs to support my clients communications

Nachteile

Not so straight forward to set up but once you get it, it works great.

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  • Branche: Geschäftsbedarf & -einrichtung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
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Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 29.11.2023

Una piattaforma completa ma complessa

Ho utilizzato HubSpot per circa un anno per testarne le funzionalità e capire se fosse indicato per la mia attività, è completo ed organizzato e fa quello che deve, anche bene. L'ho però trovato complesso e pieno di sezioni e sottosezioni, per cui ho poi deciso per altro.

Vorteile

È una piattaforma molto completa per la gestione dei contatti dei clienti, sopratutto per l'assistenza, che puoi gestire e smistare ai diversi segmenti. La componente di automazione dei processi, è un grande aiuto per i compiti ripetitivi, per non perdersi contatti e gestire i contatti in maniera tempestiva.

Nachteile

Trovo che la piattaforma in generale sia poco intuitiva e complessa da imparare, richiede un po' di tempo di formazione perché non è immediata. È una nota che faccio anche agli altri prodotti HubSpot che ho utilizzato.

Brayan
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.2.2024

HubSpot Service Hub

Vorteile

Es un Aplicativo perfecto para cualquier empresa, aportando agilidad y calidad a los procesos CRM que se ejecutan de una forma fluida e intuitiva.

Nachteile

Podría mejorar en su herramienta de informes, con el fin de generar un flujo de trabajo más fluido en este punto.

Cara
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
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Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 16.9.2024

Overall I like it

Hubspot works very well over all, I'm always learning new little things about it.

Vorteile

Hubspot works very well. I use it at work daily

Nachteile

I don't have any real complaints accept the layout could be more pleasing to the eye, better colours maybe.

Nailah
  • Branche: Konsumgüter
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Monatlich für Kostenlose Testversion genutzt
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Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 31.12.2024

Their service is too good?

Was researching on different types of services to use for a project and only wanted information on a specific thing. I got that information but was later reached out to upgrade to a larger service I wasn't looking into.

Vorteile

The service was prompt in reaching outcand figuring out what needed

Nachteile

They were slightly fast with the type of services i wasnt in tge narjet for at the time

Enrico
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 12.2.2024

My Expereince With HubSpot Service Hub

Vorteile

We have used this product as a CRM and comes with amazing features and capabilities.
It is affordable, easily customizable and very helpful thanks to multiple features.

Nachteile

No negative issues with HubSpot Service Hub

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  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 31.10.2023

Easy to use Live Chat System

Vorteile

- easy to set up
- easy to use
- easy to implement
- easy to edit / add users

Nachteile

the only con is that it would be great to enable a form before connecting the user to a sales rep

Josie
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
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Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 12.9.2024

Hubspot review

it was used to reserve spots and spaces, and it did the job. However, it would not allow any exceptions, and it prevented me from using it.

Vorteile

great software for organization and reserving spaces.

Nachteile

doesn't have enough flexibility. This is a hinderance to business

Arielle
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 21.9.2023

Reviewing HubSpot Service Hub

HubSpot Service Hub overall is user friendly and makes it easy to organize your calls and tickets..

Vorteile

The ticketing system makes it easy for you to organize and track customer calls, issues, and service requests. Tickets can also easily be assigned, prioritized, and categorized.

Nachteile

I have encountered some emails not being delivered, which has affected my email outreach in the past. I've also had some difficulties with integrating other applications.

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  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 26.8.2023

A great customer service toolkit

Vorteile

Easy to use, great synergies with the rest of the HubSpot ecosystem, customer friendly

Nachteile

Anything that I thought could be improved has been improved and keeps getting better

Laura
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 1.8.2023

Active Hubspot user for client knowledge base

Vorteile

I like that it is customizable for your needs. For me, i like to organize my clients based on industry and hubspot makes that easy.

Nachteile

The only con I can think of for Hubspot would be that the tasks can be hard to find if you don’t know where to look since they aren’t searchable.

Liam
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 28.4.2024

Basic support system to easy get up and running

Vorteile

Really easy to use and start operating as a small business was super helpful.

Nachteile

When you need additional features its going to cost you.

Juan Andres
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 20.7.2023

Es mejor de lo que esperaba.

Vorteile

Ha generamo mejoras en el flujo de trabajo me encanto.

Nachteile

su base de datos es algo compleja de igual manera uno se acostumbra.

Sayma
Sayma Mehr Details anzeigen
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Monatlich für Kostenlose Testversion genutzt
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Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 17.6.2024

Great growth stats for a Customer service.

It's great if you want the free membership, even if you are working in a team.

Vorteile

I really like how you can check the statistics. It helps when looking and analysing growth. The graphs are really easy to understand too. It also has an AI feature.

Nachteile

It's quite expensive if you want to have more features.

ASHLEY
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 23.12.2024

Seamless platform

I really enjoy using HubSpot, it is a great platform to unify different teams.

Vorteile

I liked how easy it was to monitor our employees contacts and activities.

Nachteile

Had to watch a few videos on how to get started.

Cassandra
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 25.5.2023

HubSpot Service Hub- An excellent customer service platform

Overall, HubSpot Service Hub is a powerful customer service platform that offers an impressive array of features to help businesses deliver exceptional support experiences. With its intuitive interface, robust ticketing system, knowledge base functionality, and insightful analytics, it empowers organizations to enhance customer satisfaction and streamline their support operations. Despite the need for more integration options, HubSpot Service Hub remains a top choice for businesses seeking to elevate their customer service capabilities.

Vorteile

One of the standout features of HubSpot Service Hub is its ticketing system. The ticketing system allows businesses to efficiently manage customer inquiries and support requests. It provides a centralized platform where customer tickets can be created, assigned, and tracked throughout their lifecycle. This feature enables teams to streamline their support processes, ensuring that no customer issue goes unnoticed or unresolved.

Nachteile

One area where HubSpot Service Hub could benefit from improvement is its integration options. While it does offer integration with popular CRM systems and other HubSpot tools, there is room for expansion to cover a wider range of third-party applications. Increasing the number of integrations would allow businesses to connect Service Hub with their existing tech stack seamlessly.

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  • Branche: Professionelles Training & Coaching
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 8.5.2023

Hubspot est un outil CRM complet et très riche mais présente quelques lacunes

Mon outil CRM favori !

Vorteile

Je suis partisan de HS. Je l'ai utilisé dans deux sociétés différentes et de deux façons différentes. Pour moi, l'outil est complet et permet une gestion optimale du support client.

Nachteile

HS propose paradoxalement trop de fonctionnalités au détriment d'une certaine simplicité.

Angie
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 14.5.2023

Experiencia con Hubspot

Con base en el uso diaria del software, puedo recomendarlo gratamente. Permite generar un seguimiento diario, control, evaluación y servicio interno y externo

Vorteile

Es un software muy completo un CRM con la información, agilidad y calidad para cualquier empresa

Nachteile

Me gustaría que los informes pudieran ser más al estilo de office, de modo que los podamos personalizar de acuerdo sea el caos

Mathew
  • Branche: Zeitung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 1.4.2023

A worthwhile choice.

Satisfactory.

Vorteile

Hubspot is easy to use and has a robust support/helpdesk - always ready and happy to help with any queries.

Nachteile

Pricing. Hubspot is not the most affordable option out there.

In Betracht gezogene Alternativen

Zoho CRM

Warum HubSpot Service Hub gewählt wurde

Costs.

Zuvor genutzte Software

Zoho CRM

Gründe für den Wechsel zu HubSpot Service Hub

Wide variety of features for my teammates.
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