Über Crisp

Crisp ist eine cloudbasierte Helpdesk-Plattform, die kleine und mittlere Unternehmen dabei unterstützt, die Kommunikation mit Website-Besuchenden zu verbessern, indem personalisierte Kampagnen, Live-Chat und öffentliche Statusseiten verwendet werden. Mit der zentralisierten Plattform können Nutzer integrierte Wissensdatenbanken erstellen, um schnell auf Hilfe-Artikel zuzugreifen und Kundenprobleme in Echtzeit zu lösen. Zu den Funktionen von Crisp gehören Dateifreigabe, eine anpassbare Live-Chat-Schnittstelle, ein gemeinsamer Posteingang, Übersetzung, Audio-/Videoanrufe, automatisiertes Messaging und vieles mehr. Nutzer können Kampagnen für bestimmte Kunden erstellen und sie durch Hinzufügen von Videos, Bildern oder nutzerdefinierten Nachrichten personalisieren. Darüber hinaus können Unternehmen öffentliche Statusseiten erstellen, um den Systemstatus in Echtzeit zu überwachen und Kunden per E-Mail-Benachrichtigungen über Stillstände/Ausfälle zu informieren. Crisp wird mit einer Programmierschnittstelle geliefert, mit der Unternehmen die Plattform in verschiedene Drittanbieteranwendungen wie Slack, Zapier, Salesforce, Facebook Messenger, Zendesk, Telegram und andere integrieren können. Es wird sowohl eine kostenlose Version als auch ein Monatsabonnement angeboten.
Crisp Software - 1
Crisp Software - 2
Crisp Software - 3
Crisp Software - 4
Crisp Software - 5
Crisp Software - 6
Crisp Video
Crisp Software - 1 - Vorschau
Crisp Software - 2 - Vorschau
Crisp Software - 3 - Vorschau
Crisp Software - 4 - Vorschau
Crisp Software - 5 - Vorschau

Crisp Preis

Crisp bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Crisp ist ab 45,00 €/Monat verfügbar.

Startpreis:
45,00 €/Monat Preisinformationen anzeigen
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Crisp

Nutzerbewertungen zu Crisp durchsuchen

115 von 115 Bewertungen
Sortieren nach:
Simon
Simon Mehr Details anzeigen
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 25.3.2024

Great Product

We have a great experience with Crisp. The tool is awesome, the support team very reactive if you need anything. What more can we ask for?

Vorteile

Crisp is easy to setup and get started with. The chat is great and the surrounding features like the chat bot and the various integrations make it even greater. The live translation can be very handy sometimes.

Nachteile

The language detection of the live translation is not always perfect but you can change it manually so no big deal.

In Betracht gezogene Alternativen

Intercom

Warum Crisp gewählt wurde

At the time the main cause was bad notifications for new messages that made us miss support requests.

Zuvor genutzte Software

Freshchat

Gründe für den Wechsel zu Crisp

Intercom was pretty expensive so we tried Crisp first and decided to stick with it.
Johnathan
  • Branche: Informationsdienst
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 16.4.2024

A great in-app livechat tool for customer support and communication

A great tool, with great support, and a comprehensive API that allows us to do pretty much whatever we want (so long as we're willing to fiddle about with it technically)

Vorteile

- Breadth of features
- Collaborating with support ticket resolution with team members
- Load performance (alternatives all slowed down our app load time, even although they were aysnc)
- Rapid and reactive support
- Comprehensive API for any custom integrations
- Simple helpdesk article management
- Cost

Nachteile

- Some things are less intuitive to set up and edit, for example emails require custom HTML or markup, and helpdesk articles require markup
- Email campaign reporting isn't as detailed as I'd like

Tarang
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.2.2025

The best chat app for any SAAS business

Very happy. I have used Intercom and Freshchat before and i would say i am sticking with them for years now. It's already been 10 months

Vorteile

Everything. They are fast they are good and also they have all the features needed for any SAAS business

Nachteile

Sometimes the product lags and especially after they release something but surely they fix it in a while

Milly
  • Branche: Logistik & Lieferkette
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 26.2.2024

Crisp Online Chat

Overall, using Crisp to support our customers has proven to be beneficial.

Vorteile

It's easy to use.
Everything is well documented.
It is reliable to be up.

Nachteile

I really liked to engage in an online meeting with the Crisp support team due to some lingering questions that couldn't be resolved through the available online resources. Unfortunately, it appears that such personalized online sessions come at an additional cost.

Suraj
  • Branche: Grundschul- & Sekundarbildung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 24.2.2025

Knowledgeable support, great basic features, amazing slack integration!

Vorteile

The Slack integration is a killer feature, we use Crisp mostly through slack.

The customer support team is great and very helpful.

Nachteile

The AI bot is a bit difficult to set up workflows for.

In Betracht gezogene Alternativen

Intercom

Gründe für den Wechsel zu Crisp

The pricing seemed more down to earth as we scale. Crisp has a great slack integration and intercom does not.
Ivan
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 5.11.2024

Crisp - chatbot

Overall it is a positive experience for the amount of traffice the chat bot plugin had. Not a heavy platform to use, straightforward plugins but but notification relay and transcript sending.

Vorteile

Crisp has a very straightforward and, I can say, easy way to program your chat bot and has had an inbox that feels very familiar and similar to IM platforms.

Nachteile

The notification sending of the app and e-mail was really unstable and after the initital period (two months or so) the chat transcripts stopped arriving. I spent alot of time with the Crisp support (who were really trying to help and were open for communication so that i also a plus) but the solution was never found.

In Betracht gezogene Alternativen

ChatBot

Gründe für den Wechsel zu Crisp

The option to modify and personalize the chat colours and logo of the company and removal of the Crisp logo
Kunal
  • Branche: Rechtsberatung
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 14.9.2023

Crisp is really Crisp - every feature is enjoyable

Vorteile

I appreciate the convenience of being able to connect and chat with customers at any time and from anywhere using Crisp. The mobile app enhances the experience by providing real-time notifications whenever someone messages me, allowing me to respond immediately. Overall, I am completely satisfied with Crisp.

Nachteile

There is nothing to dislike about Crisp, so I will skip this one.

In Betracht gezogene Alternativen

HubSpot CRM

Gründe für den Wechsel zu Crisp

The two most important factors were ease of use and cost, in that specific order.
Kateryna
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 22.5.2024

Crisp is a very good service for our customer care team

In general, I like Crisp and our team has been using it for at least 3 years.
It is easy to understand and set up, I like the knowledge base and the possibility to ask for help in a live chat.

Vorteile

I like that we can manage all our websites in one account and it's very easy to switch between them. Easy setup and customization are also among its perks. Also, we use bots for automated answers and that helps us a lot in our day-to-day work.

Nachteile

It would be wonderful if analytics was better and more helpful, as sometimes it is a bit confusing. Adding some more filters to analytics and diving deeper into some of the reports would be very helpful.

Vincent
  • Branche: Eventservice
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 28.2.2025

Great tool

Vorteile

- Ease of use
- Diversity of features
- Support

Nachteile

The dashboard can become a bit unwieldy with many conversations, but that's also because we don't spend an adequate amount of time on it.

Lewis
  • Branche: Eventservice
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 16.2.2025

Best live chat software I’ve used for my site

Very good from start to finish. Does exactly what I need. Helps website visitors easily ask me questions etc.

Vorteile

Best live chat software I’ve used. Extremely easy to integrate into any website, and the iOS app is brilliant.

Nachteile

Cheap looking interface. But I guess it’s a cheap app?!

Vaughn
  • Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 24.4.2024

Powerful tool that offers real value

Vorteile

Their price point and features. We were using another chat tool that was constantly being blocked by some janky javascript. Our chat volumes and engagement rates soared with Crisp.

Nachteile

Can be tricky to configure certain functions. But their technical support has been prompt and attentive in helping us resolve these issues.

Nadia
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
3
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 6.7.2023

Best software for a small startup!

Love the product!

Vorteile

Help Desk is my favorite part of the software as well as the additional easter eggs like the shortcuts etc. Chris from there team is also always supper responsive and a great help :-)

Nachteile

You can't filter between live chat and emails

Martin
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionalität
1
Bedienkomfort
1
Kundenbetreuung
1

1
Bewertet am 1.10.2019

Fraud for the user

We started our service August of 2018. We wanted to integrate with our Shopify store. They promised us that the integration would be done within 1 month and that we should upgrade to the pro plan for that integration and the new version which they called V3 - VERY long story short - they continued lying to us for 1.3 years! They said the upgrade would come in Dec, then Jan, then March, then end of summer, then month by month week by week. when we asked to see the beta - they told us they would not be doing the shopify integration (THE ENTIRE REASON WE STUCK WITH THEM). This is fraud and we are currently taking them to court regarding this. I dont want to come off bitter - however I highly suggest going with another company that is more reputable. Then they gave me attitude , smiley faces when we were upset about the lying. But our attorney stated we have basis to take them to court because of this , apparently they have been doing this to many users. Class action suit - I dunno, I would think that they would care more about fraud... but I am sure in the end they will.

Vorteile

The software was extremely glitchy - both on the phone as well as the desktop. The "magic browse" literally never works - although they use it as a very large upsel. The support was terrible and they defrauded us as will for an entire year.

Nachteile

Notifications do not go away, you have to redownload all the time, extremely glitchy poor service and is not user friendly. If you are looking for a chat software - I highly suggest going with someone more stable such as intercom , Gorgias, or another one with excellent reviews.

Antwort von Crisp

Hey there,
I can understand how frustrated you can be regarding the absence of your desired feature. It's not a reason to degrade our image. Our software works really properly and all the other reviews are here to prove it.
The support has never defrauded you, we delayed the released of your feature that may come someday. We never forced you to stay with our product (that you've been using for more than a year).
Sorry that you feel disappointed.
Regards,
Crisp team

Beantwortet am 23.10.2019
Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 20.9.2018

Good live-chat solution for every website.

Crisp eases customer communication, increase responsiveness and helps with pro-active support when needed.

Vorteile

Easy to set up, fast and convenient. The interface is good and there is a Free plan, convenient for any smaller projects. The project is alive and constantly developing. The settings for business hours and custom translations of the widget are nice.

Nachteile

Message history of the free plan is 30 days, after that, you can't access any of the messages. It's better to limit the number of users instead of the message history. Sometimes the chat widget doesn't load or the mobile apps crash.

Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 8.5.2018

Honestly one of the best tools someone can use.

Vorteile

Easy integration.
Easy dashboard. Good customer service, really nice visualization of the features provided in the paid package.

Nachteile

I honestly dont have anything negative. Maybe a storage selection so that you can choose in which region your data goes to would be helpful.

Antwort von Crisp

Hello and thank you for your review.

About hosting locations, we choosed hosting hosting countries known for their privacy policies (Germany and Netherlands).

For the rest, Crisp is having dedicated data points for customers in the US, and Asia.

Beantwortet am 11.5.2018
Maria
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 14.12.2021

Simple with tons of features

We use crisp as our live chat agent on our website.

Vorteile

Very user-friendly. Live chat, bots, triggers, etc are very handy and simple to set up and maintain. Constant product updates and fixes are done.

Nachteile

There are some bugs but I am positive that it will be rectified. The help pages could be more detailed.

AmiT
AmiT Mehr Details anzeigen
  • Branche: Großhandel
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 15.7.2020

Chat Is Very Friendly!

At the beginning of my webstie I wanted to have a chat bot that could correspond with clients when I was not available, as soon as I saw CRISP I knew it was it, the friendly interface, the great YouTube tutorial videos, visitors liked to post and put their personal email I could get back to later, This tool definitely helped me increase my sales.

Vorteile

The possibility that every visitor who enters the store can see the chat at my command with a pre-made message you planned for each new visitor, this is great work for new leads!
Correspondence time can be saved by a bot with ready-made messages that will never disappoint me!

Nachteile

Once the FREE TRIAL is over you can say that the chat is no longer relevant for the site, lots of useful features go down and you can see a big difference in the drop of messeges.

Shankha
Shankha Mehr Details anzeigen
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 31.7.2022

A good chat service for web and app owners

Vorteile

The appearance of crisp is very simple and sleek, looks modern and professional.

Nachteile

Visitors location is not in the free plan whereas other competitors are providing this in the free plan.

Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 13.12.2018

Most bang for your buck - Replaced 3 other tools for us

Vorteile

Crisp replaced 3 other tools for us. Intercom, Freshdesk, and Upscope. For an easy low price, Crisp gave us the segmentation and automation tools from Intercom, as well as the customer chat from Intercom, the help center from Freshdesk, and the ability to view a users screen from Upscope... All in a single solution for a tiny fraction of the cost. And it seems like it's a quality product. Also, the Bot for chat is 100% customizable. I prefer it much over Intercom's bot and Drift's bot. This is the best option out there, especially for the money.

Nachteile

Nothing so far. When we were shopping a year or so ago, it seemed like the product was still in its infancy. But now, it feels fully baked.

Antwort von Crisp

Thank you for the review!

Beantwortet am 14.12.2018
Suzyo
Suzyo Mehr Details anzeigen
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.11.2018

The power of IM

Makes you look professional by giving your clients a platform to chat with them in real time

Vorteile

most of my clients like to use it to contact me via the website

Nachteile

the free version has very limited functionality

Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 13.12.2018

Essential Customer Service Tool for Startups

Vorteile

This tool is well designed both aesthetically and functionally. It is also cheaper due to its pricing model than many of its competitors. Highly recommend

Nachteile

It is relatively newer but is constantly improving with more integration and features.

Antwort von Crisp

Thank you for the review!

Beantwortet am 14.12.2018
Carla
Carla Mehr Details anzeigen
  • Branche: Pharmazeutika
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 3.10.2018

Chat support easy

Vorteile

Great way of maintaining chat communication with clients, I love how you can change from chat to email, so you don't miss any client contact.

Nachteile

None, I think it works perfectly. Not that user-friendly.

Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Branche: Grafikdesign
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.5.2019

Perfect for small businesses

It is a great software, I have been using it everyday and love it! The UI is amazing.

Vorteile

I love how simple the UI is, anyone can use it. It is very simple to understand the way it works, inplementing it and configuring.

Nachteile

Back in the day they had a feature which allowed you to search for exact words in the chat, nowadays the filters can be confusing.

In Betracht gezogene Alternativen

Userlike, Pure Chat und Zendesk Suite

Gründe für den Wechsel zu Crisp

Price

Antwort von Crisp

Thank you for your review :)

Beantwortet am 17.6.2019
Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 30.3.2019

Great experience and value for money

A great product and a great value for money

Vorteile

Clean and good experience, features you would expect, iteration on the product

Nachteile

Some settings aren't easy to find or understand, this part could simplified

Volkan
Volkan Mehr Details anzeigen
  • Branche: Computer-Software
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 16.5.2018

Great communication tool

Vorteile

It has so many features with a low price. The free plan is very good for startups. They can use it without pay until they grow.

Nachteile

I think there is no negative on the service. Only one thing about pricing. I think some of the unlimited plan features can be on the pro plan. For example, user import functionality.

Mehmed
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 20.3.2025

Amazing support

Again, support is the highlight, nothing but compliments to the team

Vorteile

Support is really amazing, it was a pleasure working with them

Nachteile

A lack of bit advanced assigning options, but it is still good enough

Stefan
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 25.3.2025

Swedish non-profit with 2-3 agents 🇸🇪💙

Simple and smooth on-boarding. Auto setup with DNS-settings etc. Very impressive. Love the product.

Vorteile

The UX, the chatbox, the price-model (compared to competitors that charges per agent from 1st agent), the support, the Slack integration, the app. It's been working very smooth for us.

Nachteile

That we didn't implement it earlier and used Facebook Business Messenger chat (that sucks so hard).

In Betracht gezogene Alternativen

Intercom

Warum Crisp gewählt wurde

Google Groups sucks complete a** for multiple agents.

Zuvor genutzte Software

Google Workspace

Gründe für den Wechsel zu Crisp

Intercom is crazy expensive. We've considered it for years but couldn't afford it.
Cindy
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

5
Bewertet am 10.12.2023

LE MEILLEUR ET GRATUIT

J'adore Crisp, je peux consulter en temps reel ce que fais mon client, le contacter si je vois qu'il est sur une page depuis un moment, lui envoyer un petit message commercial. Je peux également voir de quelle ville il vient, voir s'il se connecte à son compte.

Vorteile

Crisp est gratuit, facile d'installation, et les fonctions sans abonnement sont largement suffisantes.

Nachteile

Il est lourd sur le site ecommerce. Il fait ramer les pages au chargement.

Alex
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionalität
1
Bedienkomfort
1
Kundenbetreuung
1

1
Bewertet am 7.10.2024

Crisp - doesn't send all of our responses, support team doesn't care

Terrible customer support, they seem to not care at all for their users.

Vorteile

Its cost effective, but not much else to like about it.

Nachteile

Crisp often doesn't send our support team's responses to our users, and when we bring this up with them it takes a lot of arguing and persistence for them to finally fix it.

This causes our customers to think we've ignored them, its a really big problem, especially when we're trying to offer great custom support.

Arnaud
  • Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.11.2023

Crisp is THE best software to boost customer satisfaction

Overall, I'd say Crisp is the way to go if you're an early-stage startup or SMB. You'll have the quality of an enterprise product for a fraction of the price. The team is also exceptional, this is what makes the difference.

Vorteile

What I like the most about Crisp is that in 1 single platform, you can have a strong live-chat software and a helpdesk software that is easy to use. The team is very responsive and always pushing update. The platform is very stable and I never see major bugs in more than 2 years now.

Nachteile

At first it was the UI/UX of the live chat that was getting older but they nailed the updates on that. They pretty much have everything we need so it's hard to find weak spots on that one!

Sayuj
Sayuj Mehr Details anzeigen
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 12.10.2023

The Perfect Live Chat Tool for Websites.

Vorteile

Crisp offers a great solution for customer management, with a simple and easy to use interface, seamless integrations between other several apps providing us more flexible options making it more convenient for customers to communicate with us as well.

Nachteile

It still is a bit tricky to set up the triggers, and it also would be great to have more customizable options for our live chat.

Antwort von Crisp

Hey there,

Thank you very much for this nice review about our website chat widget.

Regards,

Antoine

Beantwortet am 10.11.2023
Cyril
Cyril Mehr Details anzeigen
  • Branche: Computer-Hardware
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.2.2024

Le petit plus pour un site internet

Je l'utilise depuis fin décembre. Donc j'en suis satisfait. L'application mobile et top les fonctions de personnalisation son parfaite de plus gratuite ! Donc rien a redire !

Vorteile

Crisp et le petit plus pour mes client sur mon site internet. Il suffit qui clique sur l'icône et hop les voilà en direct avec moi . Cela reste relativement simple a configurer. La mise en place ainsi que la personnalisation gratuite reste parfaite et accessible

Nachteile

Le fait qu'il ne rassemble pas la même personne via le chat . Je peux avoir visitor 76 puis 32 alors que c'est la même personne. On peut ce mélanger facilement

Verifizierter Rezensent Mehr Details anzeigen
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.10.2023

Crisp - Great Product

Vorteile

Been using Crisp for a few years and it has been excellent. Reliable, always new features released, and great support.

Nachteile

Nothing really. If there was a better integrated ticketing system that would be amazing.

Antwort von Crisp

Hey there,

thank you very much for this great review about Crisp Customer Support platform 🫶

Regards,

Antoine

Beantwortet am 10.11.2023
Mike
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 2.6.2024

Best AI ChatBot I have ever used in my life, plain and simple

Vorteile

omni channel, auto responder, same price for multiple accounts

Nachteile

The pay per use for the AI autoresponder.

Morgane
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 17.4.2024

Questionnaire

Vorteile

Il serait intéressant de développer plus de fonctionalités

Nachteile

Manque de fonctionnalités et pas assez de statistiques

Ivana
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.4.2024

Amazing tool and even better support team

Vorteile

I like the responsiveness of the support team, they are very nice and helpful. Like a tool, overall, it is very nice and convenient. It does the job perfectly.

Nachteile

Nothing major just it can be with a bit better UI and design, more minimalist and clean.

Clement
Clement Mehr Details anzeigen
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 2.10.2023

Meilleur logiciel social

Vorteile

C'est une logiciel qui permet automatique des relations à tout les entreprises bien efficace.

Nachteile

C'est le meilleur logiciel qui permet à utiliser dans le monde entier, très très efficace.

Savya
Savya Mehr Details anzeigen
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 29.8.2023

One of the best live chat tool for websites.

Crisp has made it so much easier to communicate with customers, and provide a much better way to handle them using the chat bot and chat triggers. It's also connects with different platforms like discord and messenger as well that has helped me communicate with customers in different ways. This tool is definitely one of the best live chat platform to use.

Vorteile

Crisp is very easy to setup and use in a website. I can send automated message to customers using chat bots, even when i'm offline. Crisp also integrates with other platforms like facebook and slack, allowing my team to converse with clients seamlessly.

Nachteile

The pricing is a bit costly, and having more visually customizable options would be great. It's also a bit tricky to setup the chat triggers, but we figured it out.

Antwort von Crisp

Thank you so much for your kind review, we'll make sure to improve our product following your feedback :)

Beantwortet am 31.8.2023
Samson
Samson Mehr Details anzeigen
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 6.10.2023

Logiciel de Support agent

Vorteile

Un sympa logiciel très flexible et rapide à utiliser pour gérer les mails des entreprises pour trouver de solution aux clients. Avec une fonctionnalités moderne .

Nachteile

Un très bon produit et j'apprécie. Je n'ai pas d'inconvénients sur ce produit

Antwort von Crisp

Bonjour,

Merci d'avoir pris le temps de laisser un avis au sujet de notre plateforme de support client en ligne !

Belle journée,

Beantwortet am 10.11.2023
Emmanuel
Emmanuel Mehr Details anzeigen
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 6.10.2023

Logiciel de support client en ligne

Vorteile

Très efficace et rapide avec des meilleures fonctionnalités et très simple à utiliser. Permet de discuter et trouver de solution aux clients enligne

Nachteile

Un très bon logiciel mais un peu coûteux et très simple à utiliser

Antwort von Crisp

Bonjour,

Merci d'avoir pris le temps de laisser un avis au sujet de notre logiciel de support client en ligne.

Belle journée,

Antoine

Beantwortet am 10.11.2023
Fernando
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 26.3.2024

Review Lara

Vorteile

Ease of use and honest price to have a good quality chatbot

Nachteile

When there are questions, sometimes it lacks someone to personally help instead of chatbot and helpdesk. Maybe an idea would be to have a team ready to do meetings when customers needs

José
  • Branche: E-Learning
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 3.7.2023

Um bom software, mas falta ser mais barato

Vorteile

A interface é melhor que o do Intercom. Mas ainda, precisa de muitas melhorias...

Nachteile

O preço, mas ainda sim faltam mais incentivos no Brasil.

Vance
Vance Mehr Details anzeigen
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 24.5.2023

Lightweight and easy-to-use live chat

Crisp isn't the best in the market, but it does what it does well and is performant.

Vorteile

Ease of deployment is Crisp's biggest advantage, and it's quite lightweight and doesn't weigh down the website's performance. Clients have also used Crisp and said nothing but good words, mainly through the mobile app.

Nachteile

The UI can look a bit too overwhelming and cluttered, particularly on the web app, which can be confusing for first-time users.

In Betracht gezogene Alternativen

tawk.to und Zendesk Suite

Gründe für den Wechsel zu Crisp

Simplicity
Gauthier
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Monatlich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 24.10.2023

Logiciel de chat en direct

Vorteile

Ce logiciel me permet de faire des discussion instantané en direct avec mes clients afin s'obtenir des bons résultats rapide et fiable.

Nachteile

Avec ce logiciel je n'ai connu d'inconvénients au contraire cela me soulage mon entreprise et quelques seconde j'ai de bon résultats. Alors pas d'inconvénients.

Antwort von Crisp

Hey Gauthier,

Happy to read that you've been able to leverage the power of our website chat widget to create more conversations with people browsing your website.

Thank you for using Crisp ☺️

Regards,

Beantwortet am 10.11.2023
Enock
  • Branche: Tiefbau
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Monatlich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.10.2023

Logiciel de gestion

Vorteile

Ça nous permet de garder les supporters de nos clients, et les marketing clientèles avec les partenaires de plus la gestion d'informaque des élèves.

Nachteile

Ça n'a aucun inconvénients puisque ça nous aide de bien service les clients et je remercie la communauté pour sont n'aide.

Antwort von Crisp

Bonjour,

Merci pour ces commentaires positifs 🥺

Beantwortet am 10.11.2023
Fataye
  • Branche: Lebensmittelproduktion
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Monatlich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 3.10.2023

Logiciel de chat

Vorteile

Ce logiciel permet de communiquer avec ses proches .

Nachteile

Je trouve pas d'inconvénients à ce logiciel

Antwort von Crisp

Bonjour,

merci d'avoir pris le temps de laisser un avis au sujet de notre logiciel de chat pour site internet.

Belle journée,

Antoine

Beantwortet am 10.11.2023
Codjo Bienvenu
  • Branche: Bekleidung & Mode
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Monatlich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 14.10.2023

Logiciel de gestion

Vorteile

Logiciel permettant de mettre une stratégie de conversation entre les clients en ligne. C'est un logiciel qui essaie de satisfaire les clients

Nachteile

Pas d'inconvénient c'est un logiciel qui ne déçoit pas le client

Antwort von Crisp

Hey,

Thank you for your answers :)

Beantwortet am 10.11.2023
Senami
  • Branche: Design
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 31.10.2023

Logiciel de travail à distance

Vorteile

Crisp est un bon logiciel car elle permet de travailler à distance sans doute. Elle rend plus réaliste les travail à distance.

Nachteile

Crisp est un logiciel qui n'est pas très coûteuse et qui est facile d'accès.

Antwort von Crisp

Hey there,

Thank you for this great review.

Beantwortet am 10.11.2023
Fabrice
  • Branche: Personalwesen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Monatlich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.11.2023

Logiciel d'inventaire

Vorteile

Le logiciel crisp aide facilement
les entreprises a mieux faire les inventaires.

Nachteile

Sur tout ceux-ci, je donne une qualifications a ce logiciel

Salomon
  • Branche: Gewerbeimmobilien
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Monatlich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung Mehr Details anzeigen
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 2.10.2023

Logiciel de live chat

Vorteile

C'est l'un des meilleurs logiciels qui permet aux entreprises d'accroître la collaboration interne et d'améliorer l'expérience conversationnelle sur plusieurs canaux

Nachteile

Je recommande vivement aux entreprises d'utiliser ce logiciel pour un meilleur collaboration avec les clients

115 Bewertungen

Ähnliche Kategorien